^^^
Pa prema planovima bice pre LRT (ili kako ga maliciozni zagovornici teskog metroa nazivaju - tramvaj sa velikom sofersajbnom).
Prvobitni planovi su predvidjali da LRT ide Bulevarom Mihaila Pupina, ali je to kasnije promenjeno, te po sadasnjim on malo nepotrebno skrece u Milentija Popovica, pa u Bulevar Zorana Djindjica, da bi se kasnije vratio preko Omladisnskih Brigada u Beulevar Mihaila Pupina.
Cini mi se da je tu preovladao neurbanisticki princip, tj. pre neki ideolosko-marketinski buduci da je Djindjicev Bulevar zamisljen kao simbol progresa postpetooktobarske Srbije, gde jednim krajem izlazi na Blok 20, te se u njemu samom nalaze sedista banki, pa Arena i Blok 26 itd.
Doduse, ima tu i jedna razumljiva stvar, a to je da se kroz Pupinov bulevar trenutno obavlja dosta autobuskog saobracaja, te kroz njega ide desetak linija, pa svakih 5 min nailazi bus. S druge strane, kroz Djindjicev bulevar prolaze samo 17 i 68, i to samo delovima, a imajuci u vidu ambiciozne planove za tu stranu NBG-a, razumljivo je da je potrebno uvesti kvalitetan gradski prevoz da servisira toliko broj novozaposlenih, stanara i posetilaca Arene npr, a nezavisan sinski sistem je bas to.
Pa prema planovima bice pre LRT (ili kako ga maliciozni zagovornici teskog metroa nazivaju - tramvaj sa velikom sofersajbnom).
Prvobitni planovi su predvidjali da LRT ide Bulevarom Mihaila Pupina, ali je to kasnije promenjeno, te po sadasnjim on malo nepotrebno skrece u Milentija Popovica, pa u Bulevar Zorana Djindjica, da bi se kasnije vratio preko Omladisnskih Brigada u Beulevar Mihaila Pupina.
Cini mi se da je tu preovladao neurbanisticki princip, tj. pre neki ideolosko-marketinski buduci da je Djindjicev Bulevar zamisljen kao simbol progresa postpetooktobarske Srbije, gde jednim krajem izlazi na Blok 20, te se u njemu samom nalaze sedista banki, pa Arena i Blok 26 itd.
Doduse, ima tu i jedna razumljiva stvar, a to je da se kroz Pupinov bulevar trenutno obavlja dosta autobuskog saobracaja, te kroz njega ide desetak linija, pa svakih 5 min nailazi bus. S druge strane, kroz Djindjicev bulevar prolaze samo 17 i 68, i to samo delovima, a imajuci u vidu ambiciozne planove za tu stranu NBG-a, razumljivo je da je potrebno uvesti kvalitetan gradski prevoz da servisira toliko broj novozaposlenih, stanara i posetilaca Arene npr, a nezavisan sinski sistem je bas to.