Međunarodna konferencija koja se održava ba Saobraćajnom fakultetu još danas i sutra. Imaju štandovi na drugom spratu CIPa, četiri naša preduzeća, Stadler (generalni sponzor), štandovi programa za organizaciju saobraćaja. Ima i simulator vožnje ispred fakultera u kamionu. Poenta konferencije je da okupi stručnjake iz celog sveta i da se prezentuju radovi.RailBelgrade23 a gdje se održava u sklopu čega i to da su prva vrata jednokrlina je cista glupost
Po prospektu širina vozila je 2400 mm. Zanimljivo. Sviđa mi se ovaj trodelni model tramvaja.
Ne samo tramvaj, nego i autobusi. Ovi koji idu glavnim ulicama još i nekako, mada i oni zbog stanica gube zeleni talas. Ali recimo 71 u Bulevaru umetnosti stane na bukvalno svaki semafor, da to nije normalno. Slično je i sa još nekim linijama, a da ne pominjem leva skretanja.Ljudi moji jel moguce da svaki tramvaj hvata svaki semafor crveno , neverovatno ljudi koliko se vremena izgubi samo na stajanju zbog semafora. Da ne spominjem kada tramvaj predje na NBG i da staje na semafore na koje nema potrebe da staje... Putuje se po sat vremena i van spica zbog idiotskih semafora.
A niti se vozili privatnim vozilima.Moguće pošto nam saobraćaj uređuju ne tako SMART planeri koji nisu ušli u vozilo gradskog prevoza.