Delija
Expert
- Učlanjen(a)
- 03.01.2010.
- Poruke
- 8.108
- Pohvaljen
- 15.633
Притом и та озбиљна ширења су врло упитних ефеката јер су се комунистички планери мало збунили на НБГ-у:
- Укинули трамвај до Земуна која би данас био спас, најбоља и најоптерећенија линија јавног превоза. Са том линијом преметро би имао неккавог смисла и данас бисмо вероватно имали веома ефикасан ЛРТ.
- Онда су имали троле на НБГ-у које су врло брзо укинули а онда су прошири трамвај тако да се у укупном збиру у смислу екологије и ефикасности ЈГП-а поништавају. А са губитком земунске трасе и до дан данас смо у дебелом минусу на Новом Београду и то након 80 година "развоја"
Ефекти проширења трамваја на Бановом брду су поништени нерационалним пројектовањем трамвајске и друмске мреже у Топчидеру па нам је најбоља и 100% независна траса трамвајског система на станицама где број путника тежи нули. Не помаже ни што 20 година немамо у функцији све линије трамваја на том потезу и што смо остали без жел. чвора због ког се све ово и денивелисало.
- Укинули трамвај до Земуна која би данас био спас, најбоља и најоптерећенија линија јавног превоза. Са том линијом преметро би имао неккавог смисла и данас бисмо вероватно имали веома ефикасан ЛРТ.
- Онда су имали троле на НБГ-у које су врло брзо укинули а онда су прошири трамвај тако да се у укупном збиру у смислу екологије и ефикасности ЈГП-а поништавају. А са губитком земунске трасе и до дан данас смо у дебелом минусу на Новом Београду и то након 80 година "развоја"
Ефекти проширења трамваја на Бановом брду су поништени нерационалним пројектовањем трамвајске и друмске мреже у Топчидеру па нам је најбоља и 100% независна траса трамвајског система на станицама где број путника тежи нули. Не помаже ни што 20 година немамо у функцији све линије трамваја на том потезу и што смо остали без жел. чвора због ког се све ово и денивелисало.