Ambassador
Advanced
Pa mislim da je to mnogo komplikovano, a meni bi mnogo lepše bilo da se sve katice renoviraju, i kupe novi Kafovi.
bas tako :kk:Ambassador":1cni0e77 je napisao(la):Pa mislim da je to mnogo komplikovano, a meni bi mnogo lepše bilo da se sve katice renoviraju, i kupe novi Kafovi.
autocenzura je cudo. miskoviceva prodavnica bi bila prazna taman da deli nesto. da ne pricamo o polupanim staklima, grafitima, bombama... ljudi rodjeni 80-ih godina u Hrvatskoj ne znaju sta je plazma, eurocrem. ljubav je jednostarana i jednostarana je iskoriscena.Ambassador":2fvtutgu je napisao(la):@ Luci, and šmeksi: Mislim, daj u Istri, tamo je jedan deda bacio bombu na Tompsonov koncert..
Ja ne bih baš na svake 3 (treba da ostane para i za nove autobuse) ali na svakih 5 bi bilo sasvim OK. Dakle da se u nekom roku od 15-20 godina obnovi ceo vozni park. Možda će to nekome zvučatu kao dug period ali već napisah da jedan tramvaj mora uz redovno održavanje i jedan ozbiljan remont da izgura bar 30-40 godina! Minimum! Tramvaji jesu skupi na prvi pogled ali jako jako dugo traju! Samo zahtevaju da neko o njima vodi računa! Evo vam najbolji mogući primer - svi naši Divazi (Švajcarci) proizvedeni su između 1968. i 1972! Pogledajte na šta oni danas liče, u kako su dobrom stanju a prosečno imaju oko 40 godina!!! Čak se i kod nas dobro drže. A njihove prikolice su još starije, neke su čak i iz 1940-tih!! Naravno, sve su remontovane. Naše najmlađe Katice stare su jedva 12 godina, a najstarije 30. Bar polovina njih (a to je 60-80 vozila), ako se remont uradi kako treba, bez ikakvih problema može da radi najmanje još 15-20 godina! Bilo bi potpuno suludo da kupujemo ko blesavi nove tramvaje, a stari mogu još da služe, a njhov remont je 3-4 puta jeftiniji od novog vozila!!2012":2an4hkzh je napisao(la):Slažem se s abassadorom,Grad može na svake tri godine da kupuje bar po10-15 novih CAF-a iz budžeta ne treba ni kredit a najbolje primerke ČKD renovirati tj,modernizovati
Знаш нешто више? Хајде подели сазнање?shmeksi":1kvjaijv je napisao(la):Ajde da budemo malo realni, Delta trenutno nema para da uđe na bilo koje tržište, a kad bude imala nikakvih prepreka neće biti
Јес' да нема везе са Хрватском, али у Сарајеву имаш наших производа колико хоћеш.Homer Jay":1kvjaijv je napisao(la):ja sam letos u Umagu regularno kupovao i jafu, i medeno srce, i smoki u Konzumu
Znam za taj slučaj i on je ekvivalent koncesije za autoput Beograd - Požega, a u ovom slučaju je Delta uzela ulogu Alpine. Znate mi smo zainteresovani da gradimo i daćemo vam pare, ali pod malo drugačijim uslovima i rokovima nego kako smo se na početku dogovorili.Djordje":2innjg2s je napisao(la):@shmeksi
Зашли смо у офтопик али не би било лоше да се распиташ за случај Делта у Љубљани.
Tamo su kuće od čokolade a prozori su od marmelade, tamo svako radi ono šta hoće, tamo raste zabranjeno voće.Lucifer":2xyoxaej je napisao(la):Svako poredjenje sa Srbijom je krajnje neumesno i ko to radi i ne sluti koliko su tamo ljudi drugaciji nego ovde.
a ja se mislim da ti nista shvatio. problem nije sto su tamo kuce od cokolade - a nisu - vec sto je mozak od cokolade.GOJE":3dm9py9i je napisao(la):Tamo su kuće od čokolade a prozori su od marmelade, tamo svako radi ono šta hoće, tamo raste zabranjeno voće.Lucifer":3dm9py9i je napisao(la):Svako poredjenje sa Srbijom je krajnje neumesno i ko to radi i ne sluti koliko su tamo ljudi drugaciji nego ovde.
Mislim se nešto: Udri brigu na veselje bre!!!
Ima i na engleškom:markobg":2dwu1v66 je napisao(la):I zvnično na CAFovom sajtu ali samo na Kastiljanskom (Španskom).
http://www.caf.es/caste/prensa/noticia.php?id=107
ja mislim da su u zagrebu vece guzve u prevozu, a tramvaji idu brzinom kao da ih vozac pokrece nogama.markobg":2cgd3gks je napisao(la):Dobro, šipke su sitna stvar, to se lako da ispraviti. Inače i u Helsinkiju, koji ima X puta manje gužve od Zagreba, a o Beogradu da ne govorim, su imali zamerku da tramvaj ima premalo šipki!
Da li to treba da znači da ćemo mi premijerno dobiti neki novi model tramvaja ili o čemu se tačno radi?These units are based on the URBOS, a new LRV family developed by CAF with the experience acquired over the last few years in projects such as those for Bilbao, Sevilla, Malaga, Vitoria, Antalya (Turkey), Edinburgh, Zaragoza and Houston.