Jedno pitanje, posto su CAF-ovi tramvaji dosta skupi da bi se brzo obnovila flota od 200 tramvaja, sta mislite o ideji da se, pored kupovine novih CAF-ova za koju godinu kupi jos neki manji broj na primer novih Belokommunmash-ovih (ako se stvarno krecu oko 1,3-1,5 mIo.) da pokriju najgore i najvise raspale katice? Na primer ako se za 4 godine odluci za jos jednu turu npr. 70 CAF-ova, sta bi dovelo broj do 100, da se u medjuvremenu mozda remontuje jos nekoliko, recimo 20, katica da bi se dobio dosta veliki broj da posle dokupa na primer 30 Blkm-a sve katice koje ostaju u upotrebi budu remontovane da se ne raspadnu, te da se za recimo 2018-te ima flota od npr. 100 CAF-ova, 50 dobrih katica i basela i 50 Beloka kao low-cost replacement za katice koje bi se raspale, dok se ne obnovi ostatak flote sa nekim novijim tramvajima, a posle toga se belkomi mogu i prodati, ima dosta gradova u ukrajini ili bilo gde na istoku koji nemogu da kupe nikakve nove tramvaje i moraju da voze neke sklopove i kojima bi to sigurno dobro doslo ako bi ih dobro odrzavali.