Šta je novo?

Tramvaji

Pa tek postaviše kamere i bilbord :p
 
Билборд да али камере неће склонити.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Померају трафо станице а тешко им да помере један стуб са камерама.
 
https://www.beograd.rs/cir/beoinfo/...obracaja-ekologije-i-pravilnog-razvoja-grada/

....У наредних 10 година пројектујемо да шински превоз постане доминантан подсистем јавног превоза. Ту мислим на метро, БГ воз и трамвај – истакао је Весић.

Заменик градоначелника је нагласио да је у плану да се трамвајски систем прошири са Бановог брда према Цераку, од Јурија Гагарина према Бежанији, Војвођанском улицом према Сурчину, од Богословије ка Ади Хуји, те преко будућег новог моста на Дунаву на леву обалу наше највеће реке.

– То су велике промене и велики помак у квалтету живота за неког ко, примера ради, живи у Крњачи. Не могу сви да живе у центру града и зато ће БГ возом моћи да се стигне од железничке станице у Земуну, где ће долазити метро, као и до центра Сурчина где се налази аеродром и где ће бити нови национални стадион. Када Земун буде повезан градском железницом са аеродромом, а уједно буде завршена и брза пруга између Новог Сада и Београда којом ће време путовања бити смањено на свега двадесетак минута, што ће се догодити до краја ове године, биће омогућено да се од Новог Сада до аеродрома стигне за 40 минута – рекао је Весић.

Он је додао да ће се комплетном изградњом градске железнице број аутобуса на градским улицама смањити на свега 250 до 300.
 
А окретница на Бановом брду се укида.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Ovo za 250 autobusa je cista fantazija, sem ako ne ocekuju da se pesaci po kilometar ili dva do prvog stajalista.
Ni sa 3 linije metroa ne pokriva se veci deo grada, stanica BG voza je malo i vecina je nepristupacna i zahteva neki prevoz do same stanice.

A tek razvlacenje tramvaja tamo gde treba da ide metro...

tenor.gif
 
Баш лепо што се општина Гроцка и њена насеља обилазе у апсолутном свако плану. Ни метро, ни трам, ни бг:воз, а ни ширење смедеревског пута да нам се барем путовање аутобусом подигне на достојанствен ниво.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Planirana je železnička stanica u Boleču na obilaznici ka Pančevu.
 
Koja će biti izgrađena ko zna kad, jer je najbitnije da se završi obilaznica do autoputa. Deo ka Pančevu je manjeg prioriteta.
 
Pruga verovatno ima i veci prioritet. Nece valjda doveka ići dizel lokomotive kroz vracarski tunel i centar grada.
 
Dart":32atnrey je napisao(la):
Planirana je železnička stanica u Boleču na obilaznici ka Pančevu.
А који воз ће ту да ми стане, онај за рафинерију?

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Da su pametni, pustili bi BG voz Aerodrom - Boleč i tu sjatili sve fidere.
 
Pa ne bi planirali zeleznicku stanicu da je pruga samo za rafineriju. Mogli bi npr napraviti kruznu liniju od Prokopa do Pančeva pa onda preko Boleča nazad na Prokopa .
 
Само што то неће бити у наредних 15 година.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820679#p820679:ghnd6hs8 je napisao(la):
vucko » 05 Feb 2021 21:04[/url]":ghnd6hs8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=820649#p820649:ghnd6hs8 je napisao(la):
Djole Pevcanin » 05 Feb 2021 18:38[/url]":ghnd6hs8]Имам информацију да ускоро крећу радови на изградњи шина у Трговачкој и окретнице поред ОМВ-а.
Ne postoji ni projekat niti će biti radovi. To pre tumači kao glasinu jer se odustalo od gradnje metroa ovim pravcem.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821000#p821000:ghnd6hs8 je napisao(la):
vucko » 07 Feb 2021 03:27[/url]":ghnd6hs8]Pogledao sam plan Trgovačke, na snazi je onaj donet iz 1992. godine koji ne predviđa tramvaj već podzemni metro, u pdf-u su navedene metro linije m4 i m5 koje se granaju između Trgovačke i Požeške. Ucrtana je i metro stanica na raskrsnici sa Makiškom, valjda se zove Vodovodska sada.

http://mapa.urbel.com/Silverlight/572/572-tekst.pdf

http://mapa.urbel.com/Silverlight/572/572-regniv.jpg

http://mapa.urbel.com/Silverlight/572/572-namena.jpg

Odgovor DJP:

У току је израда Плана генералне регулације шинских система који ради Урбанистички завод. Тек по завршетку овог планског документа знаћемо детаље о предложеним решењима.
 
Hvala, dakle glasina. Prvo se treba usvojiti PGR koji će biti najranije u oktobru, pa prilagoditi PDR-ovi a to osim metroa neće skoro.
 
Radimo i na proširenju tramvajske mreže, pa će se šinski sistem koristiti od Banovog brda ka Ceraku, od Jurija Gagarina ka Bežanijskoj kosi, od Vojvođanske ka Surčinu i od Bogoslovije ka Ada Huji i na levu obalu Dunava. Kada 2030. budemo imali dominantan šinski sistem koji je ekološki, tada možemo da razmišljamo gde da zabranimo pristup vozilima. 

Izvor: Novosti online

Možda ima istine u vezi proširenju ka Vidikovcu, ali nisu u stanju da prošire ulicu od kružnog toka u Vojvodjanskoj ka Grand kafi, a kamoli da tu prodje tramvaj.
 
Све су то празне приче као нпр. што су најављивана проширења Деспота Стефана и Макензијеве. Или разни друсмки тунелу по центру и шире.
 
U Beogradskoj hronici su priličali o povratku tramvaja na Dorćol, a između ostalog su spomenuli da je rađena studija za liniju 2 i da ce je verovatno skratiti preko Tašmajdana.
 
I šta dobijaju sa time? Pa baš dosta ljudi ulazi u dvojku kod Vuka.
 
Na početku

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3igU6OmiO1w[/youtube]
 
Jedino što Vesić i Tica znaju da rade je da sakate linije. To po uzoru na prof dr Visarinoviča - ''ukineš liniju, ukineš problem''.
 
Глупост, па баш је Вуков споменик битно стајалиште због преседања на воз, а они га укидају. Боље 3 да иде туда право кроз Старине Новака, па лево ка Калемегдану и да окреће код Бека, а 12 да се појача. Значила би као појачање за 10 пошто је потез Славија-27. март поприлично оптерећен.
 
Ova vlast je bolesna i mazohistička bukvalno. Ako Vesić koji je došao iz bogu iza nogu mesta ukine skrati dvojku onda može da ukine ceo Beograd a mi ćemo stajati i gledati.
 
Vrh