Wile E. Coyote
Advanced
Немогућност или недостатак пара?connect":160tmy0w je napisao(la):Jedino me brine kako će Wile E. Coyote podneti nemogućnost denivelisanja pruge na tom mestu.
Немогућност или недостатак пара?connect":160tmy0w je napisao(la):Jedino me brine kako će Wile E. Coyote podneti nemogućnost denivelisanja pruge na tom mestu.
Izvor: PolitikaНеколико хиљада Новобеограђана аплаузом је 1984. године поздравило полазак првог трамваја на линији 11 од Блока 45 до Калемегдана. – Част да превезе путнике из новог у стари део града припала је Томи Јанковићу
Пре четврт века, на данашњи дан, 31. августа 1984. године, неколико хиљада Новобеограђана аплаузом је поздравило полазак првог трамваја на линији 11 од Блока 45 до Калемегдана. Приредбу на првој станици у месној заједници „Сава” одржали су чланови културно-уметничких друштава „Никола Тесла” и „Вељко Влаховић”, после чега је Радоје Стефановић, председник Извршног савета Скупштине града, пресекао врпцу и први трамвај је кренуо на историјски пут у 9 сати.
Поред шина, дуж Улице Јурија Гагарина поздравили су га становници блокова 45, 61, 62, 63, 64, 70 и 70а. Како је тада објавила „Политика”, грађанима „као да је било премало да само махањем и пљескањем поздраве трамвај, па су га на прузи – зауставили”.
Част да превезе путнике из новог у стари део града припала је Томи Јанковићу, возачу у предузећу које се тада звало Градско саобраћајно Београд. Од суграђана је, по старом обичају, добио пешкир, чарапе и сапун, а од пионира из месних заједница „Милентије Поповић” и „Неретва” цедуљу на којој је била порука: „Чико, хвала Вам што ћете пажљиво и сигурно возити”.
– За мене је била велика част што сам управљао трамвајем који је први прошао Новим Београдом. Ово признање припало ми је као најстаријем возачу, јер сам у ГСБ-у радио од 1949. године. Возио сам 12 типова шинских возила од „сименса”, „шкоде” до „бреде” – прича Тома Јанковић.
Протоколом је било предвиђено да се после приредбе, на окретници у Блоку 45, првим трамвајем до „Сава центра” превезу градски званичници, гости и новинари. Када се свечаност завршила, окупљени грађани су похрлили у трамвај.
– Већ на првој станици у зглобно возило ушло је око 300 путника, што је било много више него што је предвиђено. Суграђани на осталим станицама нису могли да уђу у крцат трамвај до „Сава центра” где је одржан други део приредбе. Тек када је возило прошло Савски мост, путници су почели да излазе – нагласио је Јанковић.
-----------------------------------------------------------
Застој првог дана
После само неколико сати од свечаног поласка, због „кратког споја” у 14.30 сати у Улици Милентија Поповића стало је шинско возило. Квар је проузроковао неисправан трамвај који је поправљен за петнаестак минута.
u svakom slucaju za tramvajske sine se ne koristi rec pruga. pruga je povrsina kretanja voza. kaze se presli smo prugu (npr. na topcideru), ali presli smo sine (kod kalisa).JohnnyLee":1hfa63zu je napisao(la):kol'ko ja znam to je ista stvar. ili je možda pruga ona jedna šipka a šine su skup pruga koje čine jedan pravac ()?
za turisticku liniju Pristaniste, Dorcol, zeleznickom prugom samo pogon na gas da se ne gradi citava mreza i infrastruktura je spremna! o tome smo vec govorili ovdeSallex":3bkzq6b7 je napisao(la):Ti stari tramvaji bi mogli biti popravljeni i pretvoreni u turisticke tramvaje, kao sto su oni autobusi. Tako nesto je uradjeno sa takozvanim "ring" tramvajima u Becu koji idu oko centra grada i sluze turistima za razgledanje. Samo ne znam koja je tura najzanimljivija, i da li uopste postoji neka tura tramvajem koja bi bila atraktivna za turiste. Pada mi na pamet samo krug dvojke
Što se Beograda tiče pobednik je već objavljen - to je KAF! E sad, sledeće što treba da se uradi to je da se potpiše ugovor. Da bi se to desilo prvo Evropska investiciona banka mora da potvrdi izbor ponuđača i da odobri kreditiranje. Trenutno se samo na to čeka. Ne postoji rok do kada bi to sve trebalo da se obavi no očekuje se da bi sve moglo da se završi do kraja septembra.MareCar":1urby6h1 je napisao(la):Sta je sad sa tim tenderom??? Do kad moraju objaviti ko je pobednik?
Neki lik iz GSP-a ili neke komisije je to revidirao i rekao da pobednik nije jos izabran i da ce objaviti kad bude...zato pitam dali neko zna kad ce biti zavseno?markobg":379u42o0 je napisao(la):Što se Beograda tiče pobednik je već objavljen - to je KAF! E sad, sledeće što treba da se uradi to je da se potpiše ugovor. Da bi se to desilo prvo Evropska investiciona banka mora da potvrdi izbor ponuđača i da odobri kreditiranje. Trenutno se samo na to čeka. Ne postoji rok do kada bi to sve trebalo da se obavi no očekuje se da bi sve moglo da se završi do kraja septembra.MareCar":379u42o0 je napisao(la):Sta je sad sa tim tenderom??? Do kad moraju objaviti ko je pobednik?
TrojkaSallex":2se52apx je napisao(la):Ti stari tramvaji bi mogli biti popravljeni i pretvoreni u turisticke tramvaje, kao sto su oni autobusi. Tako nesto je uradjeno sa takozvanim "ring" tramvajima u Becu koji idu oko centra grada i sluze turistima za razgledanje. Samo ne znam koja je tura najzanimljivija, i da li uopste postoji neka tura tramvajem koja bi bila atraktivna za turiste. Pada mi na pamet samo krug dvojke