Wile E. Coyote
Advanced
Да се Париска урадила како треба, па да се Кнез спојио са Калемегданом и направио подвожњак... Ех, пусти снови...
Ovaj sistem po kom ti razmišljaj je kroz praksu i teoriju dokazan da uvek na kraju košta neuporedivo skuplje (analize se kreću od nekih 1.8 pa do 6 puta skuplje) pa ti sad malo razmisli. Lepo je to što ti znaš toliko podataka, ali je to samo jedan deo priče, prvo moraš da razumeš kako funkcioniše (i kako treba da funkcioniše) lokalna samouprava, onda su tu potrebna i neka znanja o organizacijama, a na kraju ti dolazi upravljanje projektima i investicijama kao kapa toga, kad savladaš i te discipline videćeš koliko si detinjasto i euforično razmišljao.ThinkAgain":2al7p2al je napisao(la):E vidiš ja upravo o tome pričam da bolje da je sve raspadnuto neko vreme dok se ne skupe pare za normalno odrađen posao a za to vreme uraditi sistem koji će omogućiti celom gradu da se nesmetano kreće tokom totalne rekonstrukcije.
Da, ali pazi ukoliko stvarno u uslovima tendera stoji da tramvaj mora biti 100% niskopodan dobar advokat bi vrlo lako osporio tu osobinu kod CroTrama, te onda isti ne bi ni ušao u razmatranje o pobedniku i ostao bi samo CAF sa svojim tramvajem.Igor":3m6giqe6 je napisao(la):ukoliko koncar ima najnizu ponudjenu cenu i ispunjava osnovne kriterijume tendera a tender nije ponisten onda ima pravo da se zali tacnije uslovi tendera su na strani koncara. Nazalost od prvog dana je tako a videcemo kako ce na kraju biti
LINKDirektor Agencije za investicije Marko Blagojević demantovao da je završen tender za nabavku novih tramvaja za GSP
Španci i Hrvati i dalje u trci
Autor: R. M. - B. C.
Iako je u pojedinim medijima ovih dana objavljeno da je tender za nabavku novih tramvaja završen i da je na njemu pobedila španska kompanija CAF, što je i našem listu nezvanično potvrđeno u Skupštini grada, Marko Blagojević, direktor Agencije za investicije, demantuje ovu vest.
- Tender za nabavku tramvaja još nije završen. Postupak je u toku. Agencija za investicije je svoj deo posla uradila i dokumentacija se trenutno nalazi u Evropskoj investicionoj banci i tek nakon njihovog izveštaja imaćemo konačan stav. To bi trebalo da bude početkom septembra, nakon čega će javnost biti obaveštena. Ova nabavka, kao i svaka druga, završava se tek potpisivanjem ugovora - izjavio je za Danas Blagojević.
Da podsetimo, još početkom godine najavljeno je da bi na ulicama glavnog grada od sledeće godine trebalo da saobraća 30 novih tramvaja, za čiju je nabavku raspisan tender. Na tenderu su učestvovale dve kompanije, španski CAF i hrvatska Končar elektroindustrija. Tramvaji kompanije CAF, inače, već prevoze građane mnogih velikih gradova, kao što su Edinburg, Hjuston, Lisabon i Valensija, dok Končar do sada nije uspeo da plasira vozila skoro ni na jedno evropsko tržište. Tramvaji hrvatske firme saobraćaju jedino u Zagrebu, a, kako je ranije najavljeno, uskoro bi mogli da se nađu i na ulicama Helsinkija u Finskoj.
Radoslav Nikolić, generalni direktor Gradskog saobraćajnog preduzeća Beograd, rekao je ranije za naš list da tramvaji obe kompanije odgovaraju uslovima koji su raspisani na tenderu i da se nada da će tenderske komisija uskoro doneti odluku.
Vrednost ove nabavke iznosi oko 60 miliona evra, a projekat zajednički finansiraju Evropska investiciona banka i grad Beograd. Rok za isporuku prvog tramvaja je godinu dana od potpisivanja ugovora.
Pa ČKD KT 4 (Katica) je jako lep i veoma dobar tramvaj, čak šta više za proizvod iz jedne komunističke zemlje je i predobar.little lightning":slvgico6 je napisao(la):a ja volim čkd-ove, jedva čekam da ih renoviraju. <3
О томе сам и ја размишљао. Заиста би требало у следећој тури да се купе краћи трамваји који ће моћи да иду на свим пругама.Матеја Бељан":2d1q6pg3 je napisao(la):Stvar je u tome sto treba da potvordi i komisija evropske banke, a naravno da ce da potvrdi, CAF je sigurnija investicija od Koncara. Mene brine samo sto sve to jako sporo ide. BTW ovi tramvaji ce zbog svoje duzine od 32m moci da idu na 7, 9 i 12. Ja i dalje stojim iza toga da bi Beograd trebalo da kupi i jedan broj solo tramvaja.
Би, само то кошта, а питање је да ли се исплати сређивати прастаре трамваје или их полако мењати.Senke":2d1q6pg3 je napisao(la):Kada bi sredili sve Katice bilo bi super.