Рипањац 405
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 03.03.2019.
- Poruke
- 1.079
- Pohvaljen
- 778
Да се допуним што се тиче годишта швајцарских трамваја:
Дивази:
#2603 - #2123 - 1967.
#2624 - #2658 - 1972.
Шиндлери:
#2701 - #2704 - 1971.
#2705 - #2709 - 1972.
#2710 - #2713 - 1975.
#2714, #2715 - 1976.
Тако да - без драматургије. Улицама многих градова возе још старији трамваји од наших. :wink: А и шта фали да буде мало романт'ка, што би рекли Босанци. Успут ћу да истакнем и две не баш мале мане толико хваљених Шпанаца:
1. седишта у њима су толико начичкана и збијена да је то невероватно, што отежава нормалну флуктуацију путника у гужвама, као да је приградски трамвај у питању;
2. седишта у њима заправо никад нису ни била тапацирана, то је била само као нека залепљена тапета за украс. Уз то су и страшно неудобна и под чудним углом, кичма да те заболи. Када су Шпанци пуштени кроз В. Степе пре годину и по дана на мене су најнегативнији утисак оставила управо страховито неудобна седишта, буквално као да сам сео у композицију БГ воза, и то не било коју, већ једну од 2 композиције које су једине остале са голим пластиканерима без тапацирунга (412-073/074, 412-086/088). :bash: :notok: Јесте да нећу седети дуже од сат времена, али дајте бар мало достојанства! А гола седишта су приде и врло опасна при наглим кочењима, 1000 пута доказано у пракси. Што се врлина тиче, стоји то да су врло складно и лепо дизајнирани, милина за очи. Ту је и клима уређај који стварно ефективно ради, при врућинама је спас.
Камо среће да су сви трамваји поручивани са седиштима тапацираним као у Швајцарцима... Ма милина једна.
Дивази:
#2603 - #2123 - 1967.
#2624 - #2658 - 1972.
Шиндлери:
#2701 - #2704 - 1971.
#2705 - #2709 - 1972.
#2710 - #2713 - 1975.
#2714, #2715 - 1976.
Тако да - без драматургије. Улицама многих градова возе још старији трамваји од наших. :wink: А и шта фали да буде мало романт'ка, што би рекли Босанци. Успут ћу да истакнем и две не баш мале мане толико хваљених Шпанаца:
1. седишта у њима су толико начичкана и збијена да је то невероватно, што отежава нормалну флуктуацију путника у гужвама, као да је приградски трамвај у питању;
2. седишта у њима заправо никад нису ни била тапацирана, то је била само као нека залепљена тапета за украс. Уз то су и страшно неудобна и под чудним углом, кичма да те заболи. Када су Шпанци пуштени кроз В. Степе пре годину и по дана на мене су најнегативнији утисак оставила управо страховито неудобна седишта, буквално као да сам сео у композицију БГ воза, и то не било коју, већ једну од 2 композиције које су једине остале са голим пластиканерима без тапацирунга (412-073/074, 412-086/088). :bash: :notok: Јесте да нећу седети дуже од сат времена, али дајте бар мало достојанства! А гола седишта су приде и врло опасна при наглим кочењима, 1000 пута доказано у пракси. Што се врлина тиче, стоји то да су врло складно и лепо дизајнирани, милина за очи. Ту је и клима уређај који стварно ефективно ради, при врућинама је спас.
Камо среће да су сви трамваји поручивани са седиштима тапацираним као у Швајцарцима... Ма милина једна.