Šta je novo?

Tramvaji

Ovako su u Beču rešili stajališta kad su pruge na sredini kolovoza. Direktno iz tramvaja na kolovoz ispred i između vozila koja stoje (verovatno tako i semafor podešen/uvek je crveno) .

 
Ovo nema šanse da funkcioniše kod nas. Kod nas i kad prelaziš na svoje zeleno , vozači viču na tebe šta im smetaš da prođu , između ostalog.
 
Жико, Беч и није толико разлуђен по питању трамваја и аутобуса, центар Беча и Београда су небо и земља, у Београду имаш парадокс да од града правиш стенциште за идиоте који ће пре отићи у Ушће и Делта Сити где ће као нормалне модерне гускетине да дискутују о дешавањима на фарми и задрузи, него да људима иоле трамвај буде од користи... Генерално, трамвај се претворио у туристичко - космополитски обилазак два тржњака у бегишу, уместо да народ и људе приведе срвси и пребаци их што пре од тачке А до тачке Б... На траси трамваја + 95 имаш управо те две ствари...
 
Slažem se sa @solecar, mislim da kod nas ne postoji taj nivo kulture, ni zakona, dobar deo vozača je zaista spreman za zgazi nekoga.
 
Koд нас ни издигнута стајалишта са све оградама нису гарант сигурности, колико само имамо покошене ограде по Булевару, Војводе Степе и на Славији.
 
А тек код мене у Војводе Степе кад идем или се враћам из школе, да ви видите шта они раде... Проласци кроз црвено им нису страни, што је неретко знало да се заврши мојим гласним негодовањем ,,КО ТИ ДАДЕ ДОЗВОЛУ". А недавно исто неки и***т умало да пређе преко ноге мени који сам уредно стајао на острву и чекао своје зелено јер је кренуо точком да прелази преко острвцета. :bg4: :evil: Одузети таквима дозволу моментално, и то доживотно. Такви су праве темпиране бомбе на путу. Управо због таквих не желим да постанем возач.
 
@solecar Ili kada pašaci viču na vozače iako im je crveno, još ako vode sa sobom dete još bolje, njima bih po automatizmu oduzimao decu. Koliko puta sam mogao da napravim haos jer samo iskaču. Svi učesnici su katastrofa, bez izuzetka.
 
И за пешаке сте у праву, итекако и међу њима има људи који нису баш сви своји...
 
Koliko ima teško alkoholisanih pešaka, biciklista...

Kad bi neko oborio pešaka, da li bi imao pravo da zahteva da on bude testiran? Pa ako je trezan vozač oborio mrtvog pijanog pešaka da to bude osetno olakšavajuća okolnost ili čak oslobađajuća.
 
Čak i tamo gde nema semafora (u blizini metro stanice) vozači uredno stoje sa velikim razmakom između vozila kako bi putnici mogli da izađu i uđu u vozilo. Kulturno nema šta.
 
Nema polaganja ispita za hodanje. Apsolutno sve je rečeno kad smo polagali vožnju pa i to da nema šta ti da testiraš pešake i objašnjavaš se već bezbedno i sa punom odgovornošću prilagodiš vožnju stanju na putu.

Послато са Nexus 5X уз помоћ Тапатока
 
У Бечу је очигледно незамисливо да дође до хаварије контактне мреже на чворишту попут Славије, или да се проведе 20 минута на Аутокоманди на искључењу са Аутопута до Јужног булевара.
 
@bgexplorer Da ukinemo semafore za pešake? Posebno za roditelje sa decom pa da slobodno pretrčavaju na crvneno ili gde god im to odgovara. I dalje mislim da nama nedostaje opšte kulture, pa i saobraćajne. Kako god uzmeš, i pešaci su učesnici u saobraćaju i kao takvi i oni utiču na isti u određenom procentu i tačno je da međusobno nema šta da se raspravljaju već svako da poštuje znake koje imaju. Kada već pričaš o pravilima, nepoznavanje bilo kog pravila te ne izuzima od bilo kakve odgovornosti.
 
Pre par godina je SAT proveravao koliko dobro naši vozači poznaju saobraćajne znake i pravila i rezultati baš nisu bili ohrabrujući. Isto tako , nije ohrabrujuće ni ti to što imamo dosta pešaka koji pretrčavaju van pešačkog , ali isto tako imamo i dosta nelogičnosti u sinhronizaciji / organizaciji semafora , što za vozače što za tramvaje , što za pešake.
 
@beobike Ne izuzima, za pešake je prekršajno osim ako nisu ugrozili bezbednost u značajnom nivou i sl. tako da to što je neko drzak pešak je njegov izbor. Ako hoće i može neka plaća kazne kako i jeste predviđeno zakonom.

Послато са Nexus 5X уз помоћ Тапатока
 
Ovo je tema o tramvajima, i suludo je raspravljati da li treba ili ne poštovati pravila i u kom nivou, "nisu ugrozili bezbednost u značajnom nivou". I nema osim,, ne postoji poluprekršaj, poluzakosnki, polulegalan, ti termini ne postoje. Ono što je tačno da i signalizacija sa sve ležećim policajcima unose totalni haos. Primer je Marička-Slavka Rodića, imate široke ležeći sa urednim znakom za vozače da je to ležeći a nedaleko od njega je i pešački sa urednom zebrom i znakom za vozače da je tu pešački. Naravno, pešaci koriste ležeći. Šta više, ne možeš ih ubediti da to nije pešački, a mislim da ne treba čovek da bude naučnik da bi znao da se pešački crta zebrom. Nije mi jasno zašto na tim ležećim nisu crtali i pešaki a onaj pored obrisali. Baš tu na početku kod Premijera ljudi stalno ginu jer su pametni da iskaču na ulicu iza autobusa. Koliki id*** treba da budeš da iskačeš na ulicu iza autobusa gde apsolutno niko ne može da te vidi? Tako da zaključim, ako automobil ne postoji prolazak kroz crveno "osim ako nisu ugrozili bezbednost u značajnom nivou", ne postoji ni za jednog drugog učesnika. Prosto svi treba da poštuju pravila, stvar opšte kulture.
 
Slažem se da ima svega, zato se i postavlja pitanje pešačke zone, tramvaja i poštovanja zakona. Ako se dogodi da se sprovede tramvaj poput postojećeg rešenja u Zagrebu preko delova pešačkih zona onda će se i dešavati nesreće. Cilj je najviši mogući 0 poginulih pa je jasno da se otvara veliko pitanje koliko je vozača i pešaka spremno na promenu. Koliko pešaka ima koji će izleteti pred tramvaj u histeriji dok telefoniraju ili već pa će posle vozači biti prokazani od strane javnosti i ko zna šta sve... Zato i mislim da zaista treba sagledati sve.

Послато са Nexus 5X уз помоћ Тапатока
 
У Загребу имаш 4 дијагоналне трамвајске линије попут 95, али имају огромну ману, а то је да кад нека од двосмерних и нека од две једносмерне улице закажу у центру града најближи аутобуски терминал за супституцију аутобуса трамвајем је на 3км ако се не варам... Загреб има лепу трамвајску мрежу, али превише мегаломанских трамвајских линија, и по снимцима видим да су у проблему са тиме, ипак остајем при томе да је боље да постоји аутобус 95 и са што каснијим поласцима са обе окретнице, заједно са 71 и 601 као подршком, него да постоји 7 и 9, јер много мање штете наносе него ишта!
 
Зашто би 95, 601, 71 и 7 и 9 међусобно изузимали једни друге? О томе би могли да размишљамо једино када би смо имали трамвај од Ушћа преко Бранковог моста до краја Деспота Стефана.
 
Problem korisnika gsp u bg je sto nevole presjedanje to im je najveca muka
Zasto neko ko ide iz borce do bloka 45 ne bi koristio kombinaciju da stigne do bloka 45 nego samo 95
Fino sa 95 krene pa na bg voz pa na trAm 7 i preskocio sve guzve i stigo prije nego da je bio samo u 95
 
Директоре, па ти као да живиш у комунизму, а не у реалном времену... Зашто би икоме из Борче, Крњаче, а живе на 50 до 500 метара од станице на Зрењанинском путу, да јуре Бг Воз? Па са оваквим редукцијама је у 71, а нарочито 601 тотална катастрофа, не можеш укидати и одсецати три велика блока са по 10 хиљада становника са севера и југа, а да му ускратиш коришћење 95, то ако мислите да ти и појединци урадите, заборавите, јер трамвај са југа блокова, и 71 и 601 са севера, морају имати своје путнике, а не и путнике 95...
 
Ako nekom od okretnice do okretnice sa tvojim svetim 95 treba 80 min ako bi sa presjedanjem tu razdaljinu presao za 40min recimo eto razloga zasto bi presjedo
 
Како да из Блока 45 преседаш да дођеш до Борче трамвајем? Ето, руководим се твојом логиком, а са друге и треће стране идем логиком да је боље кружити од Делта Ситија до Бановог Брда рецимо, макар и додатних пола сата (минимум) него провести 5 минута у 85 и 10 највише у 89... То мени представљаш као нормално?
 
Ja sam ti napisao kako da dodjes kobnujes bus voz tram i eto te iz borce do bloka sta ti nije jasno gleda se ukupno vrijeme potrebno od tacke AdoB
Cekaj da puste tram preko mosta pa ce vidimo koliko ce trebati busom iz pozeske koliko tramvajem
 
Vrh