Šta je novo?

Tramvaji

Ти би да правиш 5 или 6 трамвајских линија, а ниси реконструисао огромну подстаницу у Ивана Рибара, тик код раскрснице са Јурија Гагарина, заборавио си подстаницу код Делта Ситија, код Омладинских Бригада, и велики трафо пре угла са Гандијевом, а при томе би у тој балади да набијеш 5 до 6 трам линија, које би у просеку наилазиле на 5 минута, а правиле колапсе? У Јурија Гагарина је катастрофаааа...
 
5 линија привремено, а са изградњом крака од блока 42 до Земуна у ЈГ би остале само линије 4, 9 и 11, док би 7 и 13 ишле за Земун. Али свакако појачавање подстаница је императив за било какав развој трамваја у БГу. И то треба да се подразумева.
 
Дошљак, и за ово мало што иде у Блок 45, морају да среде нарочито код Делта Ситија, они то пипунли нису од отварања трамваја за Нови Београд, код Блока 70 онај велики трафо није рађен од почетка века, а на раскрсници са Ивана Рибара од реконструкције пруге до Блока 45... Направиш парадокс са 7 и 9, са око 20 трамова у шпицу, и још 11 и 13, то је још 10 минимум, па то ниједна мрежа не може изнети!
 
Онда то да се среди прво. Но мој план подразумева сређену мрежу пуног капацитета.
 
Копираћу ову поруку чисто да не прође неопажено.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629402#p629402:1n5kseoz je napisao(la):
Дошљак » Сре Јун 12, 2019 12:05 am[/url]":1n5kseoz]Ево један предлог за реорганизацију линија по завршетку моста на Аид и по изградњи пруге Калемегдан-Теразије-Славија и пруге Ташмајдан-Теразије. Број линија би био 14. Било би потребно и појачати окретнице Беко и Блок 45, са дугорочним планом растерећења те две окретнице изградњом нових траса (Мост на Ади - Земун и дуж Дунавске улице ка Луци и Панчевачком мосту).
Линије:

1. Пристаниште - Калемегдан - Студентски трг - Трг републике - Теразије - Славија - Храм - Аутокоманда - Вождовац - Бањица
2. Пристаниште - Савски трг - Славија - Правни факултет - Палилулска пијаца - Скадарлија - Калемегдан - Пристаниште (скраћење постојеће "двојке" преко Старине Новака уместо кружења до Вука и Машинског факултета)
3. Раковица - Топчидер - Петља Радничка - Сајам - Мостар - Савски трг - Београђанка - Ташмајдан - Главна пошта - Пионирски парк - Теразије - Трг републике - Студентски трг - Калемегдан - Беко
4. Раковица - Топчидер - Петља Радничка - Мост на Ади - Блок 42 / БАС - Јурија Гагарина - Блок 45
5. Устаничка - Вуков споменик - Машински факултет - Палилулска пијаца - Скадарлија - Беко (остаје иста)
6. Устаничка - Вуков споменик - Ташмајдан - Ташмајдан - Главна пошта - Пионирски парк - Теразије - Трг републике - Студентски трг - Калемегдан - Беко (продужетак оригиналне "шестице" право од Таша у центар града)
7. Устаничка - Вуков споменик - Ташмајдан - Београђанка - Савски трг - Савски мост - Блок 21 / Хајат - Сава центар - Блок 42 / БАС - Јурија Гагарина - Блок 45 (оригинална "седмица", са дугорочним планом измене трасе ка Земуну од булевара Милутина Миланковића ради растерећењеа Јурија Гагарина и терминуса Блок 45)
8. Раковица - Топчидер - Петља Радничка - Хиподром - Пожешка - Баново брдо (дугорочно у плану проширење трасе од терминуса Баново брдо ка Жаркову остављеним коридором)
9. Бањица - Вождовац - Аутокоманда - Храм - Славија - Савски трг - Мостар - Сајам - Петља Радничка - Мост на Ади - Блок 42 / БАС - - Јурија Гагарина - Блок 45 (оригинална "деветка" преусмерена на Сајам и мост на Ади)
10. Омладински стадион - Вуков споменик - Ташмајдан - Главна пошта - Пионирски парк - Теразије - Трг републике - Студентски трг - Калемегдан - Беко (дугорочно у плану измештање са окретнице Беко на нову окретницу СРЦ Милан Гале Мушкатировић са изградњом трасе пруге у продужетку улице Тадеуса Хошћушка)
11. Беко - Калемегдан - Пристаниште - Карађорђева - Савски мост - Блок 21 / Хајат - Сава центар - Блок 42 / БАС - Јурија Гагарина - Блок 45 (стандардна линија 11)
12. Беко - Калемегдан - Пристаниште - Карађорђева - Савски трг - Мостар - Сајам - Петља Радничка - Хиподром - Пожешка - Баново брдо (дугорочно у плану проширење трасе од терминуса Баново брдо ка Жаркову остављеним коридором, као и проширење новом пругом у Дунавској улици са измештањем са терминуса Беко на терминус у зони железничке станице Панчевачки мост)
13. Баново брдо - Пожешка - Хиподром - Петља Радничка - Мост на Ади - Блок 42 / БАС - Јурија Гагарина - Блок 45 (дугорочно у плану проширење трасе од терминуса Баново брдо ка Жаркову остављеним коридором, као и измене трасе ка Земуну од булевара Милутина Миланковића ради растерећењеа Јурија Гагарина и терминуса Блок 45)
14. Устаничка - Вуков споменик - Правни факултет - Славија - Храм - Аутокоманда - Вождовац - Бањица (стандардна линија 14.)

Пар образложења:
-гужва од 5 линија на траси Блок 42 - Блок 45 је привременог карактера до изградње трасе ка Земуну у продужетку Милутина Миланковића и даље још неутврђеном трасом;
-гужва у центру је намерна, са циљем смањења аутомобила и аутобуса у истом, с тога сам и ставио 4 линије од Теразија преко Трга и Студентског трга до Париске. Треба нам жив центар града, доступан људима из удаљенијих делова града. Овако мислим да већина делова града добија приступ строгом центру и пешачкој зони масовним шинским јавним превозом већег капацитета од аутобуса (Бањица и Вождовац линијом 1, Раковица линијом 3, Звездара и сви који преседају на Устаничкој линијом 6, део Карабурме и сви који преседају код Омладинског стадиона линијом 10, Нови Београд линијом 11, Баново брдо линијом 12);
-за сада оваква мрежа оставља простор за четири крака ширења - од Бановог брда ка Жаркову и од Омладинског стадиона ка Вишњичкој бањи, што су већ раније планирани и остављени коридори, као и ширење на НБГ ка Земуну и ширење на Дорћолу у зони нове Дунавске улице.
Тим проширењима би се растеретили терминуси Блок 45 и Беко.
file.php
 
Dvojku su vec probali da skrate pa se digla frka morali su da odustanu
 
много је то линија на оволику мрежу. треба гледати да се постојећи број линија смањи или оптимизује
 
Шта ће се дешавати са трамвајском везом НБГ и центра када се уклони стари савски мост а док буде трајала изградња новог? Како ће ићи линије 7, 9 и 11? Ово питам зато што видим да нико не спомиње да ће 7 и 9 ићи преко моста на Ади...
 
Вероватно ће и оне преко Аде, уз неки аутобус за трасу код Сава центра.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629514#p629514:1sek12jv je napisao(la):
Дошљак » Sre Jun 12, 2019 12:30 pm[/url]":1sek12jv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629511#p629511:1sek12jv je napisao(la):
Astrotrain » Sre Jun 12, 2019 12:22 pm[/url]":1sek12jv]Шта ће се дешавати са трамвајском везом НБГ и центра када се уклони стари савски мост а док буде трајала изградња новог? Како ће ићи линије 7, 9 и 11? Ово питам зато што видим да нико не спомиње да ће 7 и 9 ићи преко моста на Ади...
Вероватно ће и оне преко Аде, уз неки аутобус за трасу код Сава центра.
Autobus 95. :)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629509#p629509:1sek12jv je napisao(la):
JohnnyLee » Sre Jun 12, 2019 12:15 pm[/url]":1sek12jv]много је то линија на оволику мрежу. треба гледати да се постојећи број линија смањи или оптимизује
Ukinemo u potpunosti tramvaje i eto rešen problem velikog broja linija. :) Šalu na stranu , nije toliki problem broj linija koliko to što nam je mreža i infrastruktura u lošem stanju. Pod tim mislim da je negde položaj šina pogrešan , sketanja i raskrsnice nisu najbolje rešene (ne daje se prednost tramvajima , pa i ona početna prednost koju dobiju dobrim položajemn šina , potpuno nestane čekanjem da prođu kola) , mreža je na pojedinim delovima na maksimumu kapaciteta , nepostojanje trećeg para šina koji bi se koristio za skretanje (kao što je slučaj kod BAS - a)...
 
има ту пуно ствари које су проблем, као што си навео. али додавање нових линија тај проблем само повећава
 
У суштини ја сам предложио четири нове линије (1, 4, 8, 10), продужетак једне постојеће (6) и мање или веће измене неколико постојећих линија (2, 3, 9, 12), и укидање једне постојеће (10), а пар да остану на данашњим трасама (5, 7, 11, уз 13 којој се очекује измештање на нови мост).
Може двојка и да остане на постојећој траси, него ми некако остаје Старине Новака онда без и једне линије. Евентуално да се дода још једна линија нпр. Омладински стадион - Краљице Марије - Старине Новака - Правни - Слвија - Аутокоманда - Бањица, али то ми већ превазилази постојећу нумерацију трамваја.
Гужва на НБГ са пет линија би била до изградње трасе ка Земуну, а гужва на окретници Беко до изградње трасе у Дунавској улици, или нове окретнице код СРЦ Милан Гале Мушкатировић.

Гужва од Теразија до Калемегдана је намерна с циљем бољег превоза већег капацитета у строгом центру града кроз пешачку зону и тргове. Главна идеја којим сам се ту водио јесте право трамвајем са периферије у центар без преседања (линије 1, 3, 6, 10, 12).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629561#p629561:2kgthp0d je napisao(la):
JohnnyLee » Sre Jun 12, 2019 4:03 pm[/url]":2kgthp0d]има ту пуно ствари које су проблем, као што си навео. али додавање нових линија тај проблем само повећава
Kad se ništa ne radi na unapređenu tramvajskog sistema , naravno da se problem povećava. A ako nastavimo ovako kako trenutno radimo , onaj višak tramvaja koji imamo će se pretvoriti u manjak , jer umesto da uposlimo te tramvaje , mi ih prepuštamo zubu vremena. Nit' gradimo novu mrežu (ne računam šine preko Ade , već mislim na nešto ozbiljnije) , nit' funkcionalno unapređujemo postojeću mrežu.
 
Savski most oni nece sklanjati pre jeseni,odnosno u istom trenutku kad budu poceli da rade Savski Trg...po mom nekom misljenju,mislim da ce ukinuti ili skratiti 9 do Slavije,a samo ce 7 ostati da ide na Nbgd preko Mosta na ADI...u jednoj varijanti...a u drugoj mislim da ce pocetkom izmestanja Savskog Mosta mozda I krenuti svi zajedno 7,9,11,13 preko Mosta na ADI,sve do zavrsetka kompletnog Bulevara Patrijarha Pavla za tramvajski saobracaj jer ce onda I Rakovica dobiti liniju za Blok 45,to je vec 5 linija tako da...me znam...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Isto tako,treba reci da postoji mogucnost jednog dana da se Banovo Brdo I Knezevac spoje jednom lokalnom tramvajskom linijom,koja bi bila fenomenalno resenje za penzionere najvise,pogotovo za njihove omiljene destinacije....Dom Zdravlja I pijace...alternativa tome je I nova linija poteza 300 koja bi spajala Lestane,Rakovicu I Banovo Brdo koliko se secam iz usta predsednika Opstine Rakovica...videcemo.....

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Све за пензионере пензионерске општине Раковица тако су због истих тих пензионера (да не искористим неку тежу реч) продужили 94 у Ресник уместо да су само пребацили 503 и 504 да окрећу горе али је*ига мора све за њих а појачање 502 са барем једним возилом не може...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629605#p629605:2gw3uouy je napisao(la):
predrag1978 » Sre Jun 12, 2019 6:34 pm[/url]":2gw3uouy]Isto tako,treba reci da postoji mogucnost jednog dana da se Banovo Brdo I Knezevac spoje jednom lokalnom tramvajskom linijom,koja bi bila fenomenalno resenje za penzionere najvise,pogotovo za njihove omiljene destinacije....Dom Zdravlja I pijace
Video sam da je Došljak predložio takvu liniju tzv linija 8. Međutim zašto bi se neko od okretnice tramvaja ili bilo kojeg dela Požeke vozio preko Hipodroma dalje preko Topčidera i Rakovice da bi došao do Kneževca kada to može daleko brže da uradi ulaskom u autobus 37.
 
Igore,nemoj da zaboravis da je Topcider nova Glavna Zeleznicka Stanica...ima ljudi sa Brda koji sigurno putuju vozom,jer su se 12 I 13 I u stara vremena koristile za ,,kofere,,...ja sam penzionere pomenuo kao glavne korisnike obzirom da oimaju vremena,I da ih ima 24/7 u svim oblicima transporta kroz grad...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Није то лоша ствар, што су онда спојили Кнежевац и Баново брдо пругом ако неће да пуштају линију? Мора некако да се растерети уништена 37 од стране приватника и соло возила. На ту 37 се ослања пола Раковице зато што залази у центар а ДЈП баш брига то што поједине општине имају 5 зглобних линија а Раковица само две и то брдски део уз Ибарску.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629609#p629609:3d6e1ffi je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sre Jun 12, 2019 6:52 pm[/url]":3d6e1ffi]Све за пензионере пензионерске општине Раковица тако су због истих тих пензионера (да не искористим неку тежу реч) продужили 94 у Ресник уместо да су само пребацили 503 и 504 да окрећу горе али је*ига мора све за њих а појачање 502 са барем једним возилом не може...
Tema su tramvaji, ali taj 502 je trebao/morao bar do Ceraka kroz centar Vidikovca, kao prava lokalna linija.
 
@Дошљак Samo bih zazmenio numeraciju linijama 1 i 8, nekada 1 je vozio za Knezevac a 8 za Vozdovac. Ima ljudi koji to jos uvek pamte. Pod Rakovicom nadam se da mislis na Knezevac.
Inace apsolutno se slazem da sve tramvajske linije koje gravitiraju ka centru grada moraju i da prodju kroz isti a ne da se insistira na presedanju.
 
Може и тако свакако, да 1 буде Калемегдан-Кнежевац, а 8 Вождовац-Калемегдан. :) И 4 Кнежевац-Баново брдо.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629626#p629626:3fuofwkq je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sre Jun 12, 2019 7:49 pm[/url]":3fuofwkq]Није то лоша ствар, што су онда спојили Кнежевац и Баново брдо пругом ако неће да пуштају линију?
Ako pogledaš malo bolje (detaljnije) , vidiš da je napravljeno skretanje iz pravca Topčidera ka Banovom brdu zato što je posle petlje Radnička , a pored samog Hipodroma , skretnica za uključenje / isključenje sa Mosta na ADI. Dakle nije rađena nikakva pruga koja bi se direktno sa Mosta na ADI spuštala ka Topčideru.

 
Sustinski, nije pravljena ni pruga direktno sa Mosta na Adi ka Banovom brdu jer u oba slucaja, i ka Banovom brdu i ka Rakovici mora da prodje racvanje. U svakom slucaju, uspostavljena je i ta veza i mozda bi mogli da razmotre i taj pravac. Nazalost, nama brojanje putnika ne sluzi nicemu a posebno ne za razumevanje kretanje istih tako da mozemo samo da nagadjamo ima li koristi ili ne.
 
Јутрос #1504 пичио без упаљене климе, а прозори уопште нису могли да се отворе... :bash:
 
Vrh