Рипањац 405
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 03.03.2019.
- Poruke
- 1.079
- Pohvaljen
- 778
Можда због стубова КМ?
Jeste višak , koji može da se iskoristi povećanjem kapaciteta mreže. A što se tiče troška , on bi se pravio i da nemamo taj višak tramvaja , jer se ne bi prodao nekom investitoru , nego bi i dalje ostao u vlasništvu GSP - a. A para da se taj prostor popuni novim autobusima , baš i nema , jer ovo što je sada priostiglo , uglavnom će da popuni prostor autobusa koji će otići pod nož. Tako ti je to kod nas duži vremenski period.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628058#p628058:hi6wp64z je napisao(la):bgexplorer » Čet Jun 06, 2019 3:54 pm[/url]":hi6wp64z]Možemo da imamo samo rezervu propisanu zakonom a sve ostalo nije višak nego trošak. Ako se ne koristi, parkiran je u depou i zauzima prostor to košta Svaki metar kvadratni gradskog prostora plus ostale dažbine. Znači imamo trošak kao kad bi višak vode iz reke propustili kroz elektranu bez naplate ili izvoza struje i rekli šta će nam imamo... Ili prekinuli naplatu putarine na par dana jel imamo para. Tramvaj svaki za sebe nije ni proizveden,ni kupljen a ni doniran da stoji za ukras već je resurs.
Znači džabe su krečili.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628075#p628075:hi6wp64z je napisao(la):Rkoda » Čet Jun 06, 2019 4:26 pm[/url]":hi6wp64z]Јуче сам чуо од једног возача трамваја,да преко моста на Ади не могу да возе Шпанци и Швајцарци са приколицом,да ће морати нешто да секу и исправљају како би некако успели да им омогуће прелазак преко моста.Видећемо шта ће бити у наредном периоду по том питању.
Ваљда ће нова подстаница код бувљака појачати мрежу на НБГ.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628055#p628055:1qxfrnzn je napisao(la):solecar » Чет Јун 06, 2019 2:38 pm[/url]":1qxfrnzn]Kao što reče Kesha , imamo višak tramvaja , koji zbog loše mreže ne može biti iskorišćen. Da li stvarno mislite bi smo se zezali sa prebacivanjem tramvaja sa 7 , 9 i 13 na liniju 11 , prilikom njenog ponovnog uspostavljanja , da nam je kapacitet mreže u boljem stanju? Trenutno je na maximumu na NBG. Kao drugo , da nemamo višak tramvaja , ne bi bilo izvodljivo ni rotiranje onih koji rade , sa onima koji su u garaži , zar ne?
Размишљао сам доста о том правцу ка Омладинском, и чини ми се да би најбоље било да се по продужетку пруге право од Таша до Трга и Калемегдана направи линија Калемегдан-Омладински стадион преко Булева до Вука, чини ми се да би таква линија доста растеретила линију 27. А да линија са Бановог брда ка граду иде од Савског трга Карађорђевом и Париском до Бека. А за тројку би најбоље било да по изградњи трасе у Краља Милана преусмеримо ка Теразијама лево из Ресавске до Калемегдана.Što se tiče krivudanja , bilo da 12 ide preko Resavske , bilo da ide preko Beogradske , dođe mu na isto. Isto važi i za 3. Ako bi se i jedna i druga linija skratile do Tašmajdana , postavlja sde pitanje svrhe postojanja mreže od Kraljice Marije do Omladinskog stadiona. Isto tako , šta tek reći za liniju 2 , koja ima još jedno skretanje u Kraljice Marije. Definitivno bi kao rešenje problema trebalo da se napravi kao što je slučaj sa skretanjem kod BAS za Stari savski most , na nekoliko mesta (skretanje u Resavsku iz pravca Savskog trga , skretanje iz Bulevara iz pravca Tašmajdana u Ruzveltovu , skretanje iz Bulevara Milutina Milankovića iz pravca Milentija Popovića ka ŽS NBG i Buvljaku). Zatim bi trebalo i dati prednost tramvajima na određenim raskrsnicama.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628075#p628075:23zkw69j je napisao(la):Rkoda » 06 Jun 2019 03:26 pm[/url]":23zkw69j]Јуче сам чуо од једног возача трамваја,да преко моста на Ади не могу да возе Шпанци и Швајцарци са приколицом,да ће морати нешто да секу и исправљају како би некако успели да им омогуће прелазак преко моста.Видећемо шта ће бити у наредном периоду по том питању.
bgexplorer":rikxu0ob je napisao(la):To ništa ne može kako treba da se uradi ako se ne kupi još tramvaja, opet će se biti polovičan efekat. A onda vidim trend je da se o CAF tramvajima piše svašta a zaboravljaju svi da je izbor bio ili mnogo skuplji ili Končar. Između ostalog poene je dobio i zbog toga što nisu Končar (Građani tvrde da vide U) i zbog stava Španije po pitanju Kosova* i zbog tehničkih specifikacija. Plus pitanje zastoja izgradnje metroa ozbiljno dovodi u pitanje sve što je suština razvoja grada.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627996#p627996:rikxu0ob je napisao(la):Прле » 06 Jun 2019 10:28 am[/url]":rikxu0ob]Не призанвање Косова и стилизовано "U" су више, онако, емотивна компонента, Кончар је још скученији од КАФа и још мањег капацитета. Осим тога, услове које су дали из Кончара су били лошији аранжман од Шпанаца.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628287#p628287:mflwvfl3 je napisao(la):nekianonimnilik » Fri Jun 07, 2019 10:08 am[/url]":mflwvfl3]pa i jeste u uzasnom stanju, dole kod kapitola, gde iz partijarha dimitrija skrece desno u oslobodilaca rakovice, tamo e tramvaj uvek jako skripeo dok prolazi kroz tu krivinu, i jednom kad sam setao, prodjem ja bas po sinama, i vidim sine su rascvetane, unutrasnji kanal je siri, i vidi se bas da je razvaljeno, da nije losa proizvodnja ili tako nesto, pretpostavljam da je radijus krivine previse mali pa su se zato sine rasirile
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628289#p628289:2zhbeul1 je napisao(la):djakovac » 07 Јун 2019, 11:11[/url]":2zhbeul1]Pre će biti da ne puštaju dodatnu liniju ka Rakovici zbog opterećenja mreže na Novom Beogradu. Do bloka 45 bi u tom slučaju išlo 5 linija.
Па зар неће нова подстаница подићи капацитет мреже на НБГ?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628289#p628289:1zaqhyyt je napisao(la):djakovac » Пет Јун 07, 2019 10:11 am[/url]":1zaqhyyt]Pre će biti da ne puštaju dodatnu liniju ka Rakovici zbog opterećenja mreže na Novom Beogradu. Do bloka 45 bi u tom slučaju išlo 5 linija.
Hm, iako se Končar faktički vozi samo u Zagrebu, i naručen je u Litvaniji, teško da možete reći da je neprovereno nešto što bez većih problema vozi 15 godina (prvi 2201 je na prugu izašao u proleće 2004). I još su svi na broju i u funkcionalnom stanju. Oni koji su imali sudare su popravljani, ali ne stoje po remizama-depoima), već ih je većina konstantno u pogonu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628219#p628219:2nuidjtd je napisao(la):Дошљак » 07 Jun 2019 12:47 am[/url]":2nuidjtd]Манимо се непровереног Кончара и неприлагођеног Урбоса као фазе експериментисања. Ја се надам Сименсовим трамвајима из КГ. И то у више градова Србије.
Ka Rakovici tramvaj neće ići jer na leto počinje izgradnja Bulevara patrijarha Pavla, pa će se šine vaditi i pomerati...tramvaj će ići do Topčidera, a odatle ka Kneževcu bus[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628289#p628289:1jqvk8dv je napisao(la):djakovac » Pet Jun 07, 2019 11:11 am[/url]":1jqvk8dv]Pre će biti da ne puštaju dodatnu liniju ka Rakovici zbog opterećenja mreže na Novom Beogradu. Do bloka 45 bi u tom slučaju išlo 5 linija.