Šta je novo?

Tramvaji

Не знам за вас, ја седео небројано пута у Дивагу, некако је ергономски за дугоноге људе неадекватан, и не можеш се сместити ко човек, док у Катици можеш, КАФ ми је скучен, баш прављен за возаче до 1,80... Моји неки утисци, овако су супер, само нису адекватно прилагођени инфраструктури од почетка, него спорадично и сукцесивно...
 
Ja sam tako jedno 3-4 puta ušao u prevoz misleći da je jedan i iznenadio se kad je vozilo otišlo negde sasvim drugde :D Od tada mi nije više smešno kad neko uđe i ode do vozača i pita "jel ovo 16?" i Jel ise do pohorske :D
ovaj samoupravljajući tramvaj mi deluje kao lakše rešenje od samoupravljajućeg automobila a njih sad skor osve kompanije razvijaju plus yandex i comma AI, google, uber... Što da ne, ako se sistem dobro uradi sigurno je bezbedniji od vozača. do tad vozači, ako može samo bez slušalica i mobilnog u ruci!
 
Juče prepodne smo imali lepu sliku kako izgleda javni prevoz na Novom Beogradu kad ne radi tramvaj. Mitinzi na stanicama duž Milentija Popovića, košnica u 95, još gore u jadnom solo autobusu na liniji 7... u nedelju, spojenu sa državnim praznikom.

Očigledno, tramvaj na Novom Beogradu nema putnike...
 
Direktore sto se tramvaja tice, neosporno je da ga koriste ljudi, ali to je minoran procenat pre svega zbog cestih ispadanja i slabih podstanica u Blokovima... To je ceo problem, i naravno sto tramvaj ne ide tamo gde treba i gde su najvece migracije kretanja gradjana duz opstine!
 
To sa podstanicom ce biti rijeseno kad se pusti nova zbog mosta na adi
 
Nece ni tad, jer pogledaj intervale nailaska na tramvajskim linijama u Bloku 45, sve ce biti jasnije... Problem je tim gori sto imas nesposobne idiote, koji su na deonici Blok 45 - Tasmajdan nabili tri tramvajske linije sa preklapanjem trase, pri cemu je samo 9ka nezavisna... Trebalo je 11 staviti na Gospodarsku Mehanu i cao!
 
Трафо за напајање контактне мреже који се зида код бувљака.
 
Ma teško da će biti rešeno... Ta podstanica će da opslužuje novu trasu preko mosta. Problem će biti i dalje na kraju Jurija Gagarina, tamo se češto dešavaju ispadi. Možda pomogne u Milutina Milankovića i kod samog buvljaka?

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
 
U svakom slucaju docice do reoranizacije linija kad se pusti most na adi
Nevezano od rekonstrukcije zaricevog mosta ili ne ...
 
Линија 13 већ постоји.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606710#p606710:3jmg6mmr je napisao(la):
Expert » Чет Мар 07, 2019 12:02 am[/url]":3jmg6mmr]Линија 13 већ постоји.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Постоји али ова 13 иде преко Моста на Ади као што и треба да иде а не да људи круже. :kafa:
 
solecar":xfgot1c7 je napisao(la):
Грешка администратора. Померена је порука на коју сам одговарао.


Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Norexan":alitrpy0 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606710#p606710 je napisao(la):
Expert » Чет Мар 07, 2019 12:02 am[/url]":alitrpy0]Линија 13 већ постоји.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Постоји али ова 13 иде преко Моста на Ади као што и треба да иде а не да људи круже. :kafa:
Било би добро увести још неку линију која би умањила гужве на 9 и 10.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
За Бањицу? Ту треба само слати дупле Катице и Швајцарце са приколицама, никако солаће. Нова линија поред 9, 10 и 14 би само још више погоршала стање. Чак сматрам да је 14 ту вишак.
 
Okretnica na Voždovcu velikom većinom vremena zvrji prazna. To bi moglo da se iskoristi
 
То да, те старе окретнице дефинитивно могу да се искористе. У једном тренутку ће на БКА бити 3 окретнице трамвајске
 
Ne postoje višak linije. iovako često nema tramvaja po nekoliko minuta. I ogroman kapacitet a mali takt ništa ne znače. 13 je odvlačila dosta putnika sa BAS-a svojim kruženjm tako da je vrlo imala smisla, ja sam se ranije radovao 13ici! 9 i 7 uvek budu prepune.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606790#p606790:3k8okurb je napisao(la):
SRBO » Čet Mar 07, 2019 12:35 pm[/url]":3k8okurb]То да, те старе окретнице дефинитивно могу да се искористе. У једном тренутку ће на БКА бити 3 окретнице трамвајске
Tašmajdan , Radi industrija , Ustanička...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606812#p606812:szq94zbm je napisao(la):
solecar » 07 Mar 2019 12:18[/url]":szq94zbm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606790#p606790:szq94zbm je napisao(la):
SRBO » Čet Mar 07, 2019 12:35 pm[/url]":szq94zbm]То да, те старе окретнице дефинитивно могу да се искористе. У једном тренутку ће на БКА бити 3 окретнице трамвајске
Tašmajdan , Radi industrija , Ustanička...

Скроз заборавих и Таш, онда 4.

Ташмајдан, Косте Трифковића, Устаничка, Партизанска/Стојчино Брдо/Мали Мокри Луг, како год је буду назвали
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606792#p606792:a6ygowdc je napisao(la):
Gorstak89 » 07 Mar 2019 11:38 am[/url]":a6ygowdc]Ne postoje višak linije. iovako često nema tramvaja po nekoliko minuta. I ogroman kapacitet a mali takt ništa ne znače. 13 je odvlačila dosta putnika sa BAS-a svojim kruženjm tako da je vrlo imala smisla, ja sam se ranije radovao 13ici! 9 i 7 uvek budu prepune.
Води рачуна шта пишеш! Сада ће да те "линчују" ови што се куну да скоро нико не користи трамвај за Нови Београд.

А везано за "мањак" и "вишак" линија, идеално за управљањем трамвајским саобраћајем је када има 2-3 линије са истим интервалима. И када постоји систем управљања целом мрежом, укључујући и семафоре (селекција раскрсница и ситуација у којима се трамвају даје предност). Све то без аутомобила и трамваја који деле неку саобраћајну траку.
 
Po dve linije koje dele trasu, sa intervalima 8-10 minuta svaka, vidim kao odgovarajući princip u našem slučaju. Tu onda može i ozbiljan signalni prioritet.
 
Vrh