Šta je novo?

Tramvaji

Uh, volim te katice, ali ono u čemu sam se vozio u trojci dok je sad nisu ugasili je blagi užas. Neko je pominjao da ne mogu da se zamene švajcarcima, jer koliko sam shvatio Švajcarce povlače masovno u letnjem redu vožnje. Da li im ne prijaju temperature ili šta već, ne znam..
 
Швајцарци су ваљда лоши лети јер унутра буде као у рерни, а прозори су као пушкарнице (били људи испред свог времена, шта ћеш)
 
Не знам какав је град Базел, али по самом изгледу трамваја, на прво око ми делује као да је клима другачија тамо, где лета нису толико паклена као у Београду!
 
Drvoredi rešavaju letnje probleme, mnogi južnoevropski gradovi ih imaju. U Beogradu se seku platani.
 
Pa sad, drvored pomaže pešaku na trotoaru da ga ne opali sunce i da spreči zrake da dođu do betona i direktno ga ugreju.
Ali drvored ne bi mnogo pomogao Duvagu nasred nekog bulevara na NBG ili recimo duž Savske ili kod Sajma. Jer je on tu sam, na ''čistini'' gde i nema mesta za drvored. Samo kažem. Inače i ja naravno volim drvorede i zelenilo, pogotovu u ovo novije vreme bolesno toplih leta i vlage. Ali ako se radi o pregrevanju mašine, onda to ne može da se rešava guranjem u senku nego drugim metodama.
 
Rade oni i lete bez problema, smeta im zima zbog pneumatskih kočnica i našeg lošeg održavanja istih.
 
J. gagarina do sad je trebala uveliko da ima kvalitetan drvored. Rade samo ne moze da se dise u istima saunu naprave
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600292#p600292:1h74wroc je napisao(la):
Žika » 05 Feb 2019 19:58[/url]":1h74wroc]Rade oni i lete bez problema, smeta im zima zbog pneumatskih kočnica i našeg lošeg održavanja istih.
U jednom članku sam pročitao da ih leti ne puštaju u velikom broju zbog pregrevanja i malobrojnih luftera.
 
Realno nek gsp posalje Katice na remont,naravno da to bude kvalitetno odradjeno.To je pre radila Gosa dok je nisu unistili,sad radi jos Sinvoz.Nakon remonta Kate su ko nove.Isto ko putnicki vagoni i Ruske elektro RVR kompozicije beovoza.Cak im i klima ne treba za leto,imaju velike prozore svi kad se otvore u tramu je milina.Cak moze i klima da se ugradi kao sto su radili gradovi sirom Evrope,al ja mislim da nije neophodno.
 
1. delovi ČKD tramvaja iz 80. godina 20. veka su do danas veoma poskupeli.

2. GSP BEOGRAD nema dovoljno rashodovanih ČKD tramvaja čijim bi delovima rekonstruisao preostale.
 
Neka modernizuju 20 tramvaja kupljenih krajem devedestih - naravno, uz klimatizaciju - a tramvaje stare 35 godina neka ne diraju. Njihovo vreme prolazi.
 
Mislim da bi Katice trebali remontovati. Nije to tako loš tramvaj, problem je isključivo u održavanju. ČKD je ugašen, nažalost, iako je dobro radio, a neku vrstu nastavak tradicije dotične kompanije vrši Pragoimex. Proizvode nove i remontuju stare tramvaje, sve se bazira na starim ČKD-cima.
A što se tiče poslednje serije Katica iz 1997 (g.br. 401-420), 401 je očerupan, može se videti u dvorištu depoa na uglu Bulevara Crvene armije i Heroja sa Košara.
 
To nisam znao, hvala na informaciji. PItanje je onda da li ima šanse da se taj tramvaj potpuno obnovi, tj. koliko se isplati.
 
Ако Прагоимекс ради ремонтовање било би фино да се лепо договори са њима да се уради ремонт.

За Диваге је зезнутије, пошто је ваљда неки услов био да се не дирају, ко зна зашто.

А ако хоће да набаве нове, пошто су тролејбуси већ од БКМ-а, који производе и трамваје, могу онда и њихове трамваје да купе
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600331#p600331:1znemxxw je napisao(la):
Stanislav » Uto Feb 05, 2019 10:06 pm[/url]":1znemxxw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600292#p600292:1znemxxw je napisao(la):
Žika » 05 Feb 2019 19:58[/url]":1znemxxw]Rade oni i lete bez problema, smeta im zima zbog pneumatskih kočnica i našeg lošeg održavanja istih.
U jednom članku sam pročitao da ih leti ne puštaju u velikom broju zbog pregrevanja i malobrojnih luftera.
Pitao sam dvojicu poznanika , rade oni savršeno i leti i zimi.
Leti ih slabije puštaju zbog manje potrebe za prikolicama / manje putnika, ništa više.
 
Šta je sa troosovinskim prikolicama 1335 - 1340 i 1342 - 1344? Više ih ne vidim, samo četveroosovinske.
 
Одавно је то исечено и расходовано... Боље речено, шта се збило око 15 сати у Блоковима...? Видео колону од 20ак трамваја од угла са Ивана Рибара до Блока 45... Фасцинантно ми је то, што 7, 11Л и 12Л иду истом 90% истом трасом, с тим што 11Л иде на Ташмајдан, 12Л иде до Богословије преко Таша, а 7 све живо повезује до Устаничке... Уместо да 11Л и 12Л иду од Господарске Механе, они набили сваки трамвај скоро у Ресавску, па свака друга 7 иде до Таша, а остало куд где стигне...Јако лоша организација... А и реалан да будем 11Л овакав какав је или до Господарске Механе, па да се смањи притисак на 88, или укидање, јер 3 линије на правцу Блок 45 - Ташмајдан не доноси никоме ништа. Боље да су 6 појачали овим вишковима са 3 и 12, јер на Булевару је ужас, а чак су могли да уведу локални трамвај од Богословије до Устаничке!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600463#p600463:1x9pyrtw je napisao(la):
Stanislav » Sre Feb 06, 2019 1:54 pm[/url]":1x9pyrtw]401 je izgoreo.
Nije izgoreo danas sam prosao samo je toliko truo da je dobio drugu boju :lol: :lol: .Pored njega su 420,322 i 294 koji izgleda kao da je 100 godina tu.Svima su povadjeni stolice,farovi i stakla.
 
Nisam siguran ali mislim da mrtve tramvaje drze i na Dorćolu pošto se tamo nalazi Centralni remont.Tamo je bio 347 rashodovan.
 
Vrh