Šta je novo?

Tramvaji

Možda čekaju da se završe radovi na stajalištu kod TC Vidikovac pa da mogu da prebace ljude na prugu kroz Rakovicu , jer imaju manjak raspoloživih radnika. :)
 
Tako je legendo, opet ti sa tvojim praznim limenkama.

Opravka sina i kont mreze ima veze sa asfaltiranjem stajalista isto koliko elektricar i vodoinstalater imaju veze.
 
Рађена је пруга на доста места од Кнежевца до Топчидера, ураћена прва кривина после окретнице и неки ситнији сегменти на сваких педесетак метара, а и контактну мрежу су мењали, чини ми се целом дужином.
 
To znam, video sam neke radove proletos na KM kao i na nekoj krivini čini mi se. Ali već nedeljama nema nikakvih radova, bar ne kad i gde prođem, a prolazim često. Valjda će od 1.9. da ih puste.
 
Upravo, u zadnje dve nedelje se pojavi jedno servisno vozilo za kontakt mrezu u 5 dana i to je to. Apsolutni uzas..
 
Траљаво им је то

Нек се оспособе мало у некој јачој држави се то уради за пар дана, али владајућа гарнитура и елита изнад ње не жели да се икад ишта ради како треба

Гамад
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471252#p471252:3rp15xmo je napisao(la):
SRBO » Pon Avg 14, 2017 1:42 pm[/url]":3rp15xmo]Траљаво им је то

Нек се оспособе мало у некој јачој држави се то уради за пар дана, али владајућа гарнитура и елита изнад ње не жели да се икад ишта ради како треба

Гамад
Ту су само да краду и лоше раде свој посао .
 
Nakon završrtka radova na rekonstrukciji Slavije i ostalih aktivnih gradilišta privodi se kraju obnova tramvajske pruge u Beogradu započeta pre više od 10 godina. Ostaje potez od petlje Hipodrom do Kneževca, pruga na Dorćolu, Karađorđrva, Bulevar od Cvetka do Ustaničke i Jurija Gagarina (i ako je ova poslednja deonica bila u najboljem stanju pre 2006. mislim da je zrela za kompletnu rekonstrukciju mada je redovno krpe). Jasno je da za Topčider čeka gradnja bulevara pa ni nrma svrhe započinjao pre toga...

Dakle pitanje je sad... Šta mislite koje godine ćemo dočekati da sve ovo bude završeno? Samo da napomenem da je Karađođeva bila u planu 2008. odmah nakon završetka radova na Starom Savskom mostu. :bash:
 
^^^^^
Za Karadjordjevu su rekli da ce biti rekonstruisana kad se zavrsi most Zemun - Borca, jer je tada trebalo da se teretni saobracaj izmesti iz Karadjordjeve.
 
Dok taj bulevar od Topcidera dodje sine ima da istrule..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473693#p473693:ga83r3mh je napisao(la):
djakovac » 26 Aug 2017 05:55 am[/url]":ga83r3mh]
Dakle pitanje je sad... Šta mislite koje godine ćemo dočekati da sve ovo bude završeno? Samo da napomenem da je Karađođeva bila u planu 2008. odmah nakon završetka radova na Starom Savskom mostu. :bash:

Iskreno, ova rekonstrukcija od Slavije do veterinarskog fakulteta je bila poslednja kritična rekonstrukcija, jer će zaključno sa njom konačno biti omogućeno da tramvaji CAF voze na sve tri ključne linije - 7, 9 i 12.

Sve ovo drugo nije toliko i bitno, jer sada se makar sve rekonstruisane pruge spajaju u jednu kontinuiranu trasu. Da bi se isplatila rekonstrukcija pruge od Dorćola do Ruzveltove, trebalo bi rešiti problem provlačenja tramvaja pored parkiranih vozila, onako kako je to rešeno i u Bulevaru i u Vojvode Stepe. Samo što se sada postavljaju nove tramvajske ukrsnice na ugao Ruzveltove i 27. marta i bojim se da se opet postavljaju tako da tramvaj ide ivicom ulice, odnosno da udara u parkirana vozila.
Isto tako, za ubrzavanje tramvajskog saobraćaja kroz novi Beograd je bitnije da se investira u modernizaciju semaforske signalizacije, nego u zamenu šina. Kakve ima veze koliko su stare šine, ako je tramvaj u crvenom talasu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474135#p474135:1bi7x4i3 je napisao(la):
stanislaw » August 28th, 2017, 9:59 am[/url]":1bi7x4i3]Da bi se isplatila rekonstrukcija pruge od Dorćola do Ruzveltove, trebalo bi rešiti problem provlačenja tramvaja pored parkiranih vozila, onako kako je to rešeno i u Bulevaru i u Vojvode Stepe. Samo što se sada postavljaju nove tramvajske ukrsnice na ugao Ruzveltove i 27. marta i bojim se da se opet postavljaju tako da tramvaj ide ivicom ulice, odnosno da udara u parkirana vozila.
To i nije neki problem. Kada , i ako se odluče za prebacivanje šina sredinom ulice , radiće rekonstrukciju te raskrsnice i prebaciti skretnice na potrebno mesto.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474135#p474135:1bi7x4i3 je napisao(la):
stanislaw » August 28th, 2017, 9:59 am[/url]":1bi7x4i3]Isto tako, za ubrzavanje tramvajskog saobraćaja kroz novi Beograd je bitnije da se investira u modernizaciju semaforske signalizacije, nego u zamenu šina. Kakve ima veze koliko su stare šine, ako je tramvaj u crvenom talasu.
Tamo bi trebalo da se uloži i u trafo stanice , jer smo zbog slabijeg kapaciteta ograničeni sa brojem tramvaja koji mogu da idu tuda. A kako god okreneš , dok ne odradimo šine preko mosta na ADI , ne možemo da krenemo u izmeštanje Starog savskog mosta i postavljanje novog na istom mestu.
 
не него да се протерају кола с тротоара

Нек поткопају зграде за гараже ионако се распадају ништа од вредности неће бити изгубљено
 
Jutros. Uredno ušao i izašao nakon dve stanice


a236f8e9fa5ee720af27f2a20c83c926.jpg


Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Тројка и даље не саобраћа. Зна ли неко разлог? Све поправке на прузи и на ел. мрежи су одавно завршени.
 
Napisah u drugoj temi:


Odgovor Beokoma na pitanje kada će tramvaj 3 ići do Kneževca opet:

"Tramvaji sa linije 3 saobraćaće do Kneževca nakon rekonstrukcije tramvajskog koloseka na raskrsnici ulica Patrijarha Dimitrija i Oslobodilaca Rakovice. 

Za predmetne radove nisu još obezbeđene odgovarajuće dozvole (postupak je u toku), što znači da se nisu stekli potrebni uslovi za početak radova. 

Kako sada stvari stoje, početak radova se očekuje oko 10.9.2017. godine i trajaće desetak dana, nakon čega bi tramvaji počeli saobraćati do Kneževca. "

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Od početka ovog veka kad se sve sabere, trojka nije radila skoro 40% vremena. To je dosta uticalo na navike ljudi. Dok su ranije razlog bile stvarne rekonstrukcije i stvarna izgradnja, sada su to formalno-pravne zavrzlame koje drže ovaj pravac van pogona. Posle ovoga će još manje ljudi koristiti tram.
 
Хвала на одговору Хијавата. Нажалост радова на тој раскрсници још нема.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=477878#p477878:j1k4so3b je napisao(la):
tragac » Pet Sep 15, 2017 12:29 pm[/url]"]Od početka ovog veka kad se sve sabere, trojka nije radila skoro 40% vremena. To je dosta uticalo na navike ljudi. Dok su ranije razlog bile stvarne rekonstrukcije i stvarna izgradnja, sada su to formalno-pravne zavrzlame koje drže ovaj pravac van pogona. Posle ovoga će još manje ljudi koristiti tram.

Ja se provozam s vremena na vreme trojikom,i dosta puta sam zateko punu trojiku voze se ljudi trojikom jos sad kad naprave onaj trzni centar u Rakovici kapiram da ce se uvecati broj pputnika.Da je ovo normalna drzava ko sto nije vec raspad ovi sabani sa vlasti il ko je vec odgovoran za radove do sad su mogli celu prugu od Topcidera do Knezevca da rekonstruisu lagano,jer je u ocajnom stanju.Tramvaj ne ide a nista se ne desava tamo,strasno samo peru pare i ko zna sta sve rade.j*** se njima sto trojika ne ide ko sto rade 50 metara Ruzveltove vec neznam kolko i ne pustaju peticu i dvojiku tj strajkuju radnici jer im olos nije dao paltu od FEBRUARA,a naravno nisu ni ostavili obavestenje npr na glavnoj zeleznickoj da ne ide dvojika.Ljudi cekaju neznaju zasto je nema onako smoreni jer retardi neznaju da ostave obavestenje o prekidu saobracaja licno sam se uverio dok sam ceko sedmicu .
 
Сваки пут кад прођем крај депоа Сава изгледа ми као да је препун трамваја. Срамота како је неискоришћен возни парк због слабе електроенергетске мреже.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478374#p478374:131hhct8 je napisao(la):
Дошљак » Ned Sep 17, 2017 11:14 pm[/url]"]Сваки пут кад прођем крај депоа Сава изгледа ми као да је препун трамваја. Срамота како је неискоришћен возни парк због слабе електроенергетске мреже.

Преко 80 посто задње донације из Базела блеји на Дорћолу неискоришћена бувкално пропада тамо де су били они расходовани трамваји.А и наравно кад нисмо око педесет година имали проширење трамвајске мреже који је иначе веома исплатив и еколошки чист саобраћај,срамота де ми немамо толко дуго проширење трамвајске мреже а немамо ни метро .
 
Aj' što nismo proširili mrežu , nego što nismo ni u stanju da pojačamo postojeću mrežu da može da izdrži veći broj tramvaja. Više puta se pokazalo da 11 služi kao odlično rasterećenje 95 i ljudi bi ga više koristili da ide češće.
 
Vrh