Šta je novo?

Tramvaji

Kao i 1, Kneževac-Beko.

Nego, da li neko zna nešto o tome da li će Španci definitivno moći da idu do Vojvode Stepe, kad se završe aktuelne rekonstrukcije?
Negde sam pročitao komentar da ipak neće (mada je i taj komentar na vest sa B92, tako da...)
 
Moći će da idu , zašto bi se inače radila sva ta rekonstrukcija. Čitao sam po forumima.
 
Вечерас су довезли 4 дупле катице и ставили на раскрцницу Ослободилаца Раковице и Патријарха Димитрија (по две у сваком правцу) где се ради реконструкција колосека. Претпостављам да су их ту довезли да би стабилизовали колосеке због неких радова на реконструкцији, можда су мерили и рачунали нагиб. Има ли ко објашњење? Иначе, семфор на раскрсници и даље ради, иако је раскрсница тренутно само скретање јер је део затворен.
 
Mozda je bila i proba jer sam bas video duplu katicu u povratku, sto znaci da je mreza pod naponom (barem sinoc bila). Danas vidim zelenilo "brije" ono granje kroz Topcider tako da je sad autobus celom trasom do zeleznicke, pretpostavljam da ce sutra/prekosutra krenuti tramvaj.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Sve zaboravim da napišem. Mali je u Novostima u petak odgovorio na pitanje neke osobe za liniju 3, navodno od ponedeljka, tj. sutra, bi trebalo da ponovo krene sa radom.
 
Тројка од данас коначно до Кнежевца.
 
NTMktkpTURBXy8yMDA3YTAzMDI0ZTg4MmM5N2IzYmZhNDQxMWY0ZTNjNC5qcGeSlQLNAxQAwsOVAs0B1gDCww


Izvor slike: http://www.blic.rs.
 
Na temi ,,Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija,, http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... 76#p482976

x14sz
je postavio više interesatnih sličica postavljanja tamvajskih šina
naravno +1

ali nema ko da nam ih rastumači

Šta je i čemu služi označen na sličici plavi luk uz sam metalni deo koj drži odstojanje
Šta je i čemu služi tanka narandjasta podloga ispod šina kad ima vec debele crne gumene izolatore za buku i vibraciju
Šta je i čemu služi..... :shock:

Evo jedne nj. sličice :)
 
Да ли је овај трамвај аутентична реплика ондашњих Београдских запрежних трамваја или је направљен произвољно?
 
Da li neko zna kad je poslednji put rađena rekonstrukcija šina u Cara Dušana, Džordža Vašingtona i 27. Marta?
 
Koliko je meni poznato , rađene su jedino krpljačine , a rekonstruisan je samo deo u Bulevaru vojvode Bojovića.
 
Taj deo je očajan, plitke i izlizane šine, tramvaj ide 12 na sat, plus još kad se neko parkira ili pešaci koji izleću...
 
Mnogo veći problem je parkiranje , a ni nakon rekonstrukcije neće biti bolja situacija , jer sve ostavljaju kako jeste. Nakon onog "fijaska" sa sečom platana u Bulevaru , aktuelna vlast ne želi ponavlja "greške"sa stablima na Dorćolu.
 
Ja iskreno ne vidim problem, ulica je široka dovoljno da stave šine u sredinu, ako su mogli u Stepi, ovde nikakav problem, ili samo ja to tako vidim?
 
Nije problem u fizičkom izmeštanju šina na sredinu , već u tome da bi morali u tom slučaju da seku drveće da na krajeve ulica uglave parking mesta. A nakon nezadovoljstva građana u Bulevaru zbog pomenute situacije , ne žele da to ponavljaju i na Dorćolu. Eto u tome je fazon. Nadam se da je sada jasnije.
 
За проблем паркинга нормално решење не постоји

1. Гараже свуда - неестетски, траљаво, не решава трајно
2. Паркинг на улицама - још горе него 1
3. Реконструиши све - све зграде направити поново, али по престрогим прописима по овом питању. Најбоље решење али Србији се не дозвољава да зарађује довољно за ово или да има нормалну власт до се искурчи да то уради
4. Продај све, надај се да направе лепо - Ово се данас примењује у комбинацији са опцијом 1, али завршава се тако што се паркинг продаје одвојено, стављају се дебилна места, гараже у зградама се праве да буду бескорисне, паркинзи се зазиђују у дворишта, а цео центар је "заштићена средина" зграда које су у толиком стању распадања да није остало ништа да се очува
 
гараже могу лепо да се уклопе у улицу, само треба лепо замаскирати, као нпр. Масарикова, где реално на први поглед не можеш да приметиш гаражу
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484761#p484761:1k4w1o8w je napisao(la):
Somi303 » 13 Oct 2017 18:56[/url]":1k4w1o8w]Јесте ли свесни да ово нема кочнице? Класична запрега!
Jako grešiš sinak....jeste zaprega ali evo vidi :)
bilo koga da ,,stisneš,, ukopace sve oko sebe i to na mestu ( Sava Mala itd... ) :lol: :lool: :lol:
 
Meni je još jedna stvar zanimljiva sa novijim rekonstrukcijama, čak i tamo gde je ulica relaticno uska (Vojvode Stepe), insistiralo se na gradnji sa kontaktnim vodovima na konzolama, što je zahtevalo noseći stub u sredini, pa onda razmicanje šina da se dobije siguran profil (+ rezerva udaljenosti od stubova). Mogli su sigurno da uštede prostor da su umesto konzolnog vešanja izabrali klasično vešanje o noseće sajle. To rešenje nije tako robusno kao ovo sa konzolama, ali ga i dalje najredovnije praktikuju gde god nije baš prihvatljivo zbog prostora (ili estetike) posejati stubove kontaktne mreže posred ulice (pogledajte primere Praga, Beča...). Koloseci prebačeni u sredinu sa ovakvim vešanjem kontaktne mreže su jedan drugom mnogo bliže nego kada su stubovi sa konzolama između njih, pa je to idelano primenljivo kada treba "uštinuti" svaki metar. Ali se u Beogradu od toga odustaje ček i kada bi bilo vrlo korisno.
 
Navodno, naredne godine se radi rekonstrukcija tramvajske pruge (i cele te ulice) na Dorćolu.
 
Vrh