I slažem se i ne slažem se , jer to zavisi i od linije do linije. Recimo na liniji 11 bi dobro došlo pojačanje. Na liniji 7 je najveći problem što ide jednim delom trasom koja nema alternativu , a tu se stvara usko grlo ...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478402#p478402:2vkpf5cb je napisao(la):marrecar » September 18th, 2017, 12:47 am[/url]":2vkpf5cb]Ali sta biste uopste dobili vecim brojem tramvaja? Ionako se svaki dan skracuju neke linije zbog kvara ili tramvaja ili autobusa, ili pojave neke rupe na putu, sudara, parkiranih idiota, itd. Prvo treba omoguciti uslove da se tramvajski saobracaj prekida sto je manje moguce, pa onda pojacajte mrezu i dodajte koliko god tramvaja. Eto primer tramvaji do Ustanicke, bez ikakvih radova, prekida, itd, 4 linije se okrecu, 7 najjaci takt, sve ukupno bi u teoriji trebalo tramvaji samo da pristizu i idu. Ali u praksi to nikada nije tako, nekada se nakupe tramvaji, nekada ih nema po 20 minuta, nekada ni ne dolaze. I sta bi se promenilo vecim brojem tramvaja? Nista mnogo.
Zato i sva buduca prosirenja treba planirati da budu sto je vise moguce nezavisna od ostatka saobracaja i uvek im dati prioritet u odnosu na bilo koji vid saobracaja.
Једна радосна вест! Вечерас око 10 часова су довучени багери и сва механизација на раскрсницу. Изгледа да се ужурбано ради чим су кренули са трећом сменом. иначе раскрсница је скорз затворена те се из Раковице не може у Патријарха Димитрија ка Манастиру, само ка окретници трамваја у Кнежевцу. Можда и ураде посао за мање од 10 дана како Беоком тврди, а онда после толико месеци, Тројка се враћа у Раковицу.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=477876#p477876:14mxww5u je napisao(la):hiavata » Пет Сеп 15, 2017 12:25 pm[/url]":14mxww5u]Napisah u drugoj temi:
Odgovor Beokoma na pitanje kada će tramvaj 3 ići do Kneževca opet:
"Tramvaji sa linije 3 saobraćaće do Kneževca nakon rekonstrukcije tramvajskog koloseka na raskrsnici ulica Patrijarha Dimitrija i Oslobodilaca Rakovice.
Za predmetne radove nisu još obezbeđene odgovarajuće dozvole (postupak je u toku), što znači da se nisu stekli potrebni uslovi za početak radova.
Kako sada stvari stoje, početak radova se očekuje oko 10.9.2017. godine i trajaće desetak dana, nakon čega bi tramvaji počeli saobraćati do Kneževca. "
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
<[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479090#p479090:27yri4ic je napisao(la):laki72 » Sre Sep 20, 2017 12:56 pm[/url]":27yri4ic]Samo da ispravim (bez zle namere)
U pitanju je "Capitol park" na mesu nekadasnje fabrike gumenih proizvoda "Rekord" u Rakovici.
Jutros sam oko 8.30 prosao raskrcsnicom i neverovatno je koliko su ljudi tvrdoglavi da prodju po svaku cenu.
Tako se jedan sleper "uglavio" izmedju tramvajske pruge i iskopa, dok je jos desetine putnickih vozila pokusavalo da se progura iz kontra smera...
Stvarno smo postali nacija za posmatranje.
Sa druge strane, osim u samoj raskrsnici, nigde nema znaka obavestenja da je taj pravac zatvoren, niti kuda je moguci obilazak.
Tesko onom ko ne poznaje ovaj deo grada...
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Први KАРГО – теретни трамвај ЈКП ГСП „Београд“, званично је почео са радом 9. априла 2015. године. Као што смо најавили, преправљени трамвај (ИКД КТ – 4 ЈУБ, гар.бр. 305) за превоз терета за интерну употребу. Првенствено се користи за превоз песка од Депоа „Сава” према свим трамвајским окретницама. Песак се из резервоара три кубна метра, који се налази у делу трамваја иза хармонике, пнеумотранспортом пребацује у сандуке на окретницама. До сада је то рађено ручно, што је изискивало доста времена и веће трошкове. Предњи део трамваја је преуређен и служи за утовар и транспорт већих агрегата и мотора, карданских вратила и слично, између наших трамвајских депоа. Карго трамвај и његова примена,уверени смо, допринеће поузданијем и ефикаснијем трамвајском саобраћају.