Šta je novo?

Tramvaji

Sole verovatno mislis na podstanice kako bi kontaktna mreza mogla da podrzi veci broj tramvaja.
 
Ali sta biste uopste dobili vecim brojem tramvaja? Ionako se svaki dan skracuju neke linije zbog kvara ili tramvaja ili autobusa, ili pojave neke rupe na putu, sudara, parkiranih idiota, itd. Prvo treba omoguciti uslove da se tramvajski saobracaj prekida sto je manje moguce, pa onda pojacajte mrezu i dodajte koliko god tramvaja. Eto primer tramvaji do Ustanicke, bez ikakvih radova, prekida, itd, 4 linije se okrecu, 7 najjaci takt, sve ukupno bi u teoriji trebalo tramvaji samo da pristizu i idu. Ali u praksi to nikada nije tako, nekada se nakupe tramvaji, nekada ih nema po 20 minuta, nekada ni ne dolaze. I sta bi se promenilo vecim brojem tramvaja? Nista mnogo.
Zato i sva buduca prosirenja treba planirati da budu sto je vise moguce nezavisna od ostatka saobracaja i uvek im dati prioritet u odnosu na bilo koji vid saobracaja.
 
Искрено ја бих био задовољан да су све Катице упарене и да сваки Швајцарац има приколицу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478402#p478402:2vkpf5cb je napisao(la):
marrecar » September 18th, 2017, 12:47 am[/url]":2vkpf5cb]Ali sta biste uopste dobili vecim brojem tramvaja? Ionako se svaki dan skracuju neke linije zbog kvara ili tramvaja ili autobusa, ili pojave neke rupe na putu, sudara, parkiranih idiota, itd. Prvo treba omoguciti uslove da se tramvajski saobracaj prekida sto je manje moguce, pa onda pojacajte mrezu i dodajte koliko god tramvaja. Eto primer tramvaji do Ustanicke, bez ikakvih radova, prekida, itd, 4 linije se okrecu, 7 najjaci takt, sve ukupno bi u teoriji trebalo tramvaji samo da pristizu i idu. Ali u praksi to nikada nije tako, nekada se nakupe tramvaji, nekada ih nema po 20 minuta, nekada ni ne dolaze. I sta bi se promenilo vecim brojem tramvaja? Nista mnogo.
Zato i sva buduca prosirenja treba planirati da budu sto je vise moguce nezavisna od ostatka saobracaja i uvek im dati prioritet u odnosu na bilo koji vid saobracaja.
I slažem se i ne slažem se , jer to zavisi i od linije do linije. Recimo na liniji 11 bi dobro došlo pojačanje. Na liniji 7 je najveći problem što ide jednim delom trasom koja nema alternativu , a tu se stvara usko grlo ...
Slažem se sa poslednjom rečenicom , plus što bih dodao da bi na pojedinim pravcima trebalo implementirati i rešćenje poput onog kod BAS - a sa tri koloseka ...
 
20170919_125409_0.jpg
 
Наравно да је жив, мислим да је он последњи сређен трамвај :D
 
11 sama po sebi ide fino popunjena iz bloka 45, sada ide na 12 do 15 minuta sto nije lose, jedini je problem uvece kad se svi tramvaji vracaju za garazu iz bloka 45, na buvljaku je podstanica u uzasnom stanju, i ja bi pre gledao da se nesto uradi sa napajanjem podstanica, jer u periodu od 10 do 17 zna da bude ludnica na Buvljaku, plus Blok 45 u tom periodu sa tramvajima za izbegavati, jer znaju da se od predzadnje stanice nakupi bar 10 tramvaja, a neki put i 15...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=477876#p477876:14mxww5u je napisao(la):
hiavata » Пет Сеп 15, 2017 12:25 pm[/url]":14mxww5u]Napisah u drugoj temi:


Odgovor Beokoma na pitanje kada će tramvaj 3 ići do Kneževca opet:

"Tramvaji sa linije 3 saobraćaće do Kneževca nakon rekonstrukcije tramvajskog koloseka na raskrsnici ulica Patrijarha Dimitrija i Oslobodilaca Rakovice. 

Za predmetne radove nisu još obezbeđene odgovarajuće dozvole (postupak je u toku), što znači da se nisu stekli potrebni uslovi za početak radova. 

Kako sada stvari stoje, početak radova se očekuje oko 10.9.2017. godine i trajaće desetak dana, nakon čega bi tramvaji počeli saobraćati do Kneževca. "

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Једна радосна вест! Вечерас око 10 часова су довучени багери и сва механизација на раскрсницу. Изгледа да се ужурбано ради чим су кренули са трећом сменом. иначе раскрсница је скорз затворена те се из Раковице не може у Патријарха Димитрија ка Манастиру, само ка окретници трамваја у Кнежевцу. Можда и ураде посао за мање од 10 дана како Беоком тврди, а онда после толико месеци, Тројка се враћа у Раковицу. :gobb:
 
Jbg, 14. oktobra se otvara Capital Park, mora da bude foto-finis, sto bi se sve radilo blagovremeno..
 
Samo da ispravim (bez zle namere)
U pitanju je "Capitol park" na mesu nekadasnje fabrike gumenih proizvoda "Rekord" u Rakovici.
Jutros sam oko 8.30 prosao raskrcsnicom i neverovatno je koliko su ljudi tvrdoglavi da prodju po svaku cenu.
Tako se jedan sleper "uglavio" izmedju tramvajske pruge i iskopa, dok je jos desetine putnickih vozila pokusavalo da se progura iz kontra smera...
Stvarno smo postali nacija za posmatranje.
Sa druge strane, osim u samoj raskrsnici, nigde nema znaka obavestenja da je taj pravac zatvoren, niti kuda je moguci obilazak.
Tesko onom ko ne poznaje ovaj deo grada...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Od oko 14.30 u prekidu tramvajski saobracaj ka B.Brdu.
Nema struje, problemi sa kontaktnom mrezom

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Raskrsnica Patrijarha Dimitrija i oslobodilaca Rakavice (Capitol park, nekadasnja fabrika Rekord)
Neverovatno je koliko ne postoji koordinacija izmedju razlicitih, ali srodnih sluzbi u gradu.
Naime, reakrsnica je fakticki pretvorena u "obicnu krivinu" i ne postoji na in da se skrene, da se ukrstne putevi.
Pa ipak, semafor uredno radi i dodatno usporava vec usporen saobracaj.
Apsurdno i nepotrebno.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=479090#p479090:27yri4ic je napisao(la):
laki72 » Sre Sep 20, 2017 12:56 pm[/url]":27yri4ic]Samo da ispravim (bez zle namere)
U pitanju je "Capitol park" na mesu nekadasnje fabrike gumenih proizvoda "Rekord" u Rakovici.
Jutros sam oko 8.30 prosao raskrcsnicom i neverovatno je koliko su ljudi tvrdoglavi da prodju po svaku cenu.
Tako se jedan sleper "uglavio" izmedju tramvajske pruge i iskopa, dok je jos desetine putnickih vozila pokusavalo da se progura iz kontra smera...
Stvarno smo postali nacija za posmatranje.
Sa druge strane, osim u samoj raskrsnici, nigde nema znaka obavestenja da je taj pravac zatvoren, niti kuda je moguci obilazak.
Tesko onom ko ne poznaje ovaj deo grada...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
<
А шта очекивати од овог напредног народа и државе .
 
Kako se istovaruje pesak iz kargo tramvaja, nekom pumpom, kašikom ili ručno?
 
Први KАРГО – теретни трамвај ЈКП ГСП „Београд“, званично је почео са радом 9. априла 2015. године. Као што смо најавили, преправљени трамвај (ИКД КТ – 4 ЈУБ, гар.бр. 305) за превоз терета за интерну употребу. Првенствено се користи за превоз песка од Депоа „Сава” према свим трамвајским окретницама. Песак се из резервоара три кубна метра, који се налази у делу трамваја иза хармонике, пнеумотранспортом пребацује у сандуке на окретницама. До сада је то рађено ручно, што је изискивало доста времена и веће трошкове. Предњи део трамваја је преуређен и служи за утовар и транспорт већих агрегата и мотора, карданских вратила и слично, између наших трамвајских депоа. Карго трамвај и његова примена,уверени смо, допринеће поузданијем и ефикаснијем трамвајском саобраћају.
 
Ово скретање одоздо у краљице Марије се није никад ни користило само је стајало пуно прашине и песка шине можда планирају неку нову линију са Богословије ка Калемегдану
 
Користи се свако скретање из Краљице Марије... Колико сам пута био сведок када је 12 ишао преко Дорћола...
 
Inače , osamdesetih godina je postojala linija 4 Beko - Dorćol - Omladinski stadion.
 
Vrh