ThinkAgain
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 23.07.2009.
- Poruke
- 208
- Pohvaljen
- 1
Ali "katica" može izgledati i ovako: http://www.berliner-verkehr.de/trbilder/7099_2.jpg
Ustvari katice mogu da izgledaju prilagođeno vremenu u kome se nalaze a da se opet ne udaljava od originalnog koncepta. Konstrukcija za tramvaj je iovako jaka i zašto bi mi bacali katice posle 20 godina a Švajcarci drže tramvajske prikolice stare po 56 godina? Jel su oni ludi ili smo mi nesposobni? Odgovor je negde u sredini. Samo ih treba modernizovati za uslove vremena u kojem trenutno živimo. Konstrukciju ostaviti, zameniti pod, zameniti sedišta, presvući šipke novom plastificiranom oblogom ili ih tretirati obradom metala (brušenje, hromiranje, inače takve su i u samom crotramu).
Jel imamo Gošu? Što gošu ne zaposlimo već da bacamo pare drugome u džep. Naime i goša je remontovala katice, to su one na 7 i 9. Šta im fali? Jeste primetili drugačiji zvuk. Imaju modernije sisteme za pokretanje. Jel teško slati po 20 komada u Smederevsku Palanku koja nije daleko i imamo voz? Beograd je saobraćajni centar i možeš gde hoćeš da razvezeš šta god hoćeš pa tako i te tramvaje. Uopšte nije logistička noćna mora niti cena nego samo volja i želja. KT4 je dugačak 20m sa sve spojnicama a koliko znam toliko su i teretni vagoni. Kako li su samo doneli Duwag-e iz Bazela. Ne, nisu otkrili Ameriku nego su potpuno isto doneli tramvaje. Njima nije bilo teško iz Švajcarske a nama je teško na rub područja samog grada.
Nije ni nama teško već se nadležni i odgovorni za to prave blesavi i svojom glupošću pokušavaju da zavaraju stručni kadar ove zemlje i ovog grada a da ne spominjem širu javnost. Mislim da svi iole obrazovaniji građani vrlo dobro znaju da je u ovom trenutku mnogo bezbolnije remontovati 80 "katica" nego kupiti 30 tramvaja iz one zemlje zbog koje Beograd između ostalog nije dobio metro koji mu je preko potreban. Oni su to itekako znali jel će metro gušiti Beograd a sa njim i Srbiju. Nek im je na čast a sad bi još da zavaraju pobornike tramvajsko-automobilskog grada da im uvale svoj neprovereni proizvod i tako da napune svoju kasu a da opet Beograd bude na šteti. U ovom slučaju tramvaja sa sadašnjeg tendera nije u pitanju ni potreba ni stručnost već čist politički interes i spašavanje žive glave jedne države. Jel gledate možda Hrvatsle televizije? U goroj su situaciji od nas jer su se prezadužili zbog autoputeva. I još bi da nas po ko zna koji put iskoriste kad nemaju koga drugog.
Kažem opet se zalažem za mir u regionu ali sa takvim ljudima koji gledaju samo kako da ti podvale i da im je samo lični interes u glavi onda sa njima nemaš šta da pričaš jer nisu to zaslužili. Kada se poprave neka nam se jave. Ja sa takvim komšijama ne razgovaram. To sve zavisi od mentalnog i psihofizičkog stanja pojedinca. Ako je predstavnik naroda nesposoban onaj pojedinac koji je sposoban ali je inženjer a ne političar on ne može ama baš ništa da pomogne celokupnom društvu. Prema tome, ako našim političarima sine u glavi da ih neko stalno "dribla" i to prvi komšija to znači da treba sa njim malo oštrije da ga kazne da bi se promenio jer kad tad će mu zatrebati tvoja pomoć.
Toliko o Srpsko-Hrvatskom sukobu oko proizvoda pod imenom tramvaj.
Ustvari katice mogu da izgledaju prilagođeno vremenu u kome se nalaze a da se opet ne udaljava od originalnog koncepta. Konstrukcija za tramvaj je iovako jaka i zašto bi mi bacali katice posle 20 godina a Švajcarci drže tramvajske prikolice stare po 56 godina? Jel su oni ludi ili smo mi nesposobni? Odgovor je negde u sredini. Samo ih treba modernizovati za uslove vremena u kojem trenutno živimo. Konstrukciju ostaviti, zameniti pod, zameniti sedišta, presvući šipke novom plastificiranom oblogom ili ih tretirati obradom metala (brušenje, hromiranje, inače takve su i u samom crotramu).
Jel imamo Gošu? Što gošu ne zaposlimo već da bacamo pare drugome u džep. Naime i goša je remontovala katice, to su one na 7 i 9. Šta im fali? Jeste primetili drugačiji zvuk. Imaju modernije sisteme za pokretanje. Jel teško slati po 20 komada u Smederevsku Palanku koja nije daleko i imamo voz? Beograd je saobraćajni centar i možeš gde hoćeš da razvezeš šta god hoćeš pa tako i te tramvaje. Uopšte nije logistička noćna mora niti cena nego samo volja i želja. KT4 je dugačak 20m sa sve spojnicama a koliko znam toliko su i teretni vagoni. Kako li su samo doneli Duwag-e iz Bazela. Ne, nisu otkrili Ameriku nego su potpuno isto doneli tramvaje. Njima nije bilo teško iz Švajcarske a nama je teško na rub područja samog grada.
Nije ni nama teško već se nadležni i odgovorni za to prave blesavi i svojom glupošću pokušavaju da zavaraju stručni kadar ove zemlje i ovog grada a da ne spominjem širu javnost. Mislim da svi iole obrazovaniji građani vrlo dobro znaju da je u ovom trenutku mnogo bezbolnije remontovati 80 "katica" nego kupiti 30 tramvaja iz one zemlje zbog koje Beograd između ostalog nije dobio metro koji mu je preko potreban. Oni su to itekako znali jel će metro gušiti Beograd a sa njim i Srbiju. Nek im je na čast a sad bi još da zavaraju pobornike tramvajsko-automobilskog grada da im uvale svoj neprovereni proizvod i tako da napune svoju kasu a da opet Beograd bude na šteti. U ovom slučaju tramvaja sa sadašnjeg tendera nije u pitanju ni potreba ni stručnost već čist politički interes i spašavanje žive glave jedne države. Jel gledate možda Hrvatsle televizije? U goroj su situaciji od nas jer su se prezadužili zbog autoputeva. I još bi da nas po ko zna koji put iskoriste kad nemaju koga drugog.
Kažem opet se zalažem za mir u regionu ali sa takvim ljudima koji gledaju samo kako da ti podvale i da im je samo lični interes u glavi onda sa njima nemaš šta da pričaš jer nisu to zaslužili. Kada se poprave neka nam se jave. Ja sa takvim komšijama ne razgovaram. To sve zavisi od mentalnog i psihofizičkog stanja pojedinca. Ako je predstavnik naroda nesposoban onaj pojedinac koji je sposoban ali je inženjer a ne političar on ne može ama baš ništa da pomogne celokupnom društvu. Prema tome, ako našim političarima sine u glavi da ih neko stalno "dribla" i to prvi komšija to znači da treba sa njim malo oštrije da ga kazne da bi se promenio jer kad tad će mu zatrebati tvoja pomoć.
Toliko o Srpsko-Hrvatskom sukobu oko proizvoda pod imenom tramvaj.