Složio bih se u svemu sa Pantografom i evo konkretne mape za spas tramvajskog saobraćaja u Resavskoj i Nemanjinoj putem regulisanja automobilskog saobraćaja.
Plavo su pravci kretanja od Savske i Kneza Miloša u pravcu Bulevara.
Narandžasto su pravci kretanja od Bulevara ka Savskoj i Kneza Miloša.
Crno su koridori u Nemanjinoj i Terazije-Slavija koji treba da su potpuno zaštićeni od svih levih skretanja, da se tu ne bi pojavljivali vozači koji su korisnici plavih i narandžastih ruta.
Takođe je u crnoj boji pravac uzbrdo Resavskom, što znači: u Resavsku da se ulazi ISKLJUČIVO na raskrsnici sa Birčaninovom ili poludesno Nemanjinom iz pravca Slavije, a da se izlazi tek na raskrsnicama posle SKC-a. Tako treba da se iz Resavske sklanjaju korisnici narandžastih i plavih ruta, sa ciljem da tuda prođu samo automobili u lokalnom saobraćaju kojima je destinacija baš na nekom ćošku oko Resavske. I onda tramvaj može da nekako funkcioniše.
Ogroman dobitak za sve Beograđane uz samo tri mere:
a) Zabrana levog skretanja iz Nemanjine i Masarikove u Resavsku,
b) Okretanje smera Hajduk Veljkovog venca od Nemanjine ka Birčaninovoj,
c) Semaforizacija Birčaninove i Kralja Milutina (ukupno 5 raskrsnica), sa ciljem da i te ulice imaju normalan protok vozila, baš kao i sve ostale na Savskom vencu. Ovih pet raskrsnica kao da je neko namerno ostavio neregulisanim da ne bi mogla da se rastereti Resavska u uzvodnom pravcu!
Plavo su pravci kretanja od Savske i Kneza Miloša u pravcu Bulevara.
Narandžasto su pravci kretanja od Bulevara ka Savskoj i Kneza Miloša.
Crno su koridori u Nemanjinoj i Terazije-Slavija koji treba da su potpuno zaštićeni od svih levih skretanja, da se tu ne bi pojavljivali vozači koji su korisnici plavih i narandžastih ruta.
Takođe je u crnoj boji pravac uzbrdo Resavskom, što znači: u Resavsku da se ulazi ISKLJUČIVO na raskrsnici sa Birčaninovom ili poludesno Nemanjinom iz pravca Slavije, a da se izlazi tek na raskrsnicama posle SKC-a. Tako treba da se iz Resavske sklanjaju korisnici narandžastih i plavih ruta, sa ciljem da tuda prođu samo automobili u lokalnom saobraćaju kojima je destinacija baš na nekom ćošku oko Resavske. I onda tramvaj može da nekako funkcioniše.
Ogroman dobitak za sve Beograđane uz samo tri mere:
a) Zabrana levog skretanja iz Nemanjine i Masarikove u Resavsku,
b) Okretanje smera Hajduk Veljkovog venca od Nemanjine ka Birčaninovoj,
c) Semaforizacija Birčaninove i Kralja Milutina (ukupno 5 raskrsnica), sa ciljem da i te ulice imaju normalan protok vozila, baš kao i sve ostale na Savskom vencu. Ovih pet raskrsnica kao da je neko namerno ostavio neregulisanim da ne bi mogla da se rastereti Resavska u uzvodnom pravcu!