Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.457
- Pohvaljen
- 49.246
Београд није толико сиромашан да не може да има исте трамваје као Дебрецин. Једноставно - није. Податке да је (правилно) одржавање ЦАФ-ова скупље од (правилног) одржавања било код другог савременог трамваја још нисам видео. А исто тако и за неправилно одржавање ("од квара до квара" и сл.).
Уз то, одржавање у животу осталих београдских трамваја - уз изузетак 20 ЧКД са краја деведесетих - свакако неће бити економично већ кроз неку годину. Шта је онда опција? Ко то проузводи "јефтине" трамваје за метарски колосек? Ако и има таквог - а ја га не знам - ко ће да потпише да су на дужи рок исплативији од трамваја реномираног произвођача? Ја у то не верујем.
Уз то, одржавање у животу осталих београдских трамваја - уз изузетак 20 ЧКД са краја деведесетих - свакако неће бити економично већ кроз неку годину. Шта је онда опција? Ко то проузводи "јефтине" трамваје за метарски колосек? Ако и има таквог - а ја га не знам - ко ће да потпише да су на дужи рок исплативији од трамваја реномираног произвођача? Ја у то не верујем.