Šta je novo?

Tramvaji

то је Блиц, шта вас чуди. то са ја одавно обрисао са телефона, а на компу само одем на стрип, јер то једино вања тамо
 
Da li neko ima informacjiu šta se dešava sa onim jednim primerkom tramvaja T4D... Već godinama ga nema na ulicama, a poslednje što znam je da je vozio na liniji 6 do 2010. godine valjda, i da postoji neki kvar, te da nema delova. Da li bilo ko ima više informacija?
 
Koliko ja znam, stoji u garaži, neispravan i izgleda da nemaju nameru da ga poprave.

Nego ja imam jedno drugo pitanje. Da li neko slučajno ima svežu informaciju koji modeli tramvaja stižu iz Švajcarske? Po mojim informacijama, izgleda da je u Baselu ostalo malo Be 4/6 tramvaja, to je sve. Ne verujem da će sve isporućiti - treba im za muzejsku postavku.
Da li to znači da GSP dobiva još neki stari-novi model?
 
A sta bi sa spancem 01?
Onim zaboravljenim, slupanim prilikom iskakanja na ulazu u Resavsku?!
 
1501 ce uskoro u saobracaj, tako je rekao direktor GSP-a na Stb i imace netapacirana sedista.
 
Вау, комплетан ремонт трамваја који није ни саобраћао ... то само ГСП може.
 
A sta se desilo sa tapacirungom pojela maca koliko im je to trebalo tj treba
 
Secam se da sam 2013. rasklapao taj tramvaj u maju i da su se cekali spanci da dodju da srede, eto 2 godine od tad.
 
Znači ja sam šokiran svim tim pričama o (ne)održavanju tramvaja u BG. Brzina kojom se kasiraju tramvaji u Beogradu je prosto neverovatna.
Ako u skorije vreme uopšte krene izgradnja metroa, metro kao takav prosto zahteva konstantan nadzor i održavanje kako infrastrukture tako i vozila, redovnu kontrolu i sitne opravke. GSP se po svim pričama iznesenim ovde prosto ne ponaša tako. Sve se raubuje dok može, tekuće održavanje se izgleda izbegava, a da se ne lažemo, ako su španski tramvaji skupi za održavanje, bilo koje novo vozilo će takođe biti skupo. E sad, da li se onda planira da se za metro osnuje nova firma, nezavisna od GSP-a, koja će od samog početka raditi sa normalnom filozofijom održavanja i korišćenja resursa? A da jedina dodirna tačka sa GSP bude tarifna unija.
 
Не би било лоше да се бг:воз одвоји и постане метро оператер када се исти изгради.
 
Cuburac93":3r5v0j3o je napisao(la):
Taj je odavno završio svoju karijeru. Znam da je od 30 španaca samo 12 u saobraćaju.
Slabo ti to znaš...
Nijedan Caf nije završio karijeru, ne znam ko ti je preneo takvu nebulozu? Bilo je mnogo primera gde "nova" vozila stoje duži period iz nemogućnosti da se poprave i da su posle nastavili najnormalnije da rade, čak su i busevi stajali po godinu i par meseci, a ne tramvaji čiji su delovi dosta složeniji i skuplji.
Druga stvar, ima oko 20 tramvaja koji saobraćaju, daleko od 12 kako si sam naveo...
 
И, каква нас седишта чекају у 1501? Ако буде нека буџевина у онаквом трамвају, треба га пустити кроз собу за колегијум директора ГСП.
 
Ista samo bez tapacira nevidim zasto su to dirali a da ih novinari proupitaju sta je sa kafom 1501
 
becks89":3j3yc6sf je napisao(la):
Cuburac93":3j3yc6sf je napisao(la):
Druga stvar, ima oko 20 tramvaja koji saobraćaju, daleko od 12 kako si sam naveo...
20???

Значи 30% од свих кафова константно на саобраћају?! Па такав проценат није прихватљив ни за ексадрилу најсложенијих војних вишенаменских авиона а камоли за модерне градске трамваје.
 
becks89":31fe94n2 je napisao(la):
Cuburac93":31fe94n2 je napisao(la):
Taj je odavno završio svoju karijeru. Znam da je od 30 španaca samo 12 u saobraćaju.
Slabo ti to znaš...
Nijedan Caf nije završio karijeru, ne znam ko ti je preneo takvu nebulozu? Bilo je mnogo primera gde "nova" vozila stoje duži period iz nemogućnosti da se poprave i da su posle nastavili najnormalnije da rade, čak su i busevi stajali po godinu i par meseci, a ne tramvaji čiji su delovi dosta složeniji i skuplji.
Druga stvar, ima oko 20 tramvaja koji saobraćaju, daleko od 12 kako si sam naveo...

20 kazes? i to je OK???
Ostalih 9 (da zanemarimo 1501) su sta, kolateralna steta, ili nepotrebni, sta li?
Mislim Ok, renovira se Vojvode stepe, a?
Koji smo djavo kupovali skupe igracke, ako nismo imali potrebe?
ako nam je 20 bilo dovoljno zasto smo ulupali lovu za 30???

Sledece:
O kakvim slozenim delovima pricamo ovde?
Ovaj tramvaj nije pretrpeo pozar, poplavu, nego je izleteo iz sina i imao udes...
I to jos 2011 godine !!!

Tramvaj-txt3.jpg


popravljaju ga skoro 4 godine??? :bash:
Pa ko tu bre koga pravi blesavim. Pa da se pravi iz nule, od pocetka, sa sve projektovanjem, testiranjima, pa je dugo!!!


direktor":31fe94n2 je napisao(la):
Ista samo bez tapacira nevidim zasto su to dirali a da ih novinari proupitaju sta je sa kafom 1501

Pa zato sto je to nacin kako se vodi i funkcionise GSP.
Umesto da se odrzava, umesto da se sankcionisu hulugani koji unistavaju, umesto da se peru sedista...
Sve se to pusti, pa kad se polomi, raspadne, ili pocepa, onda se primeni oprobana metoda
``Pero, idi skini sa onog slupanog``

Pri tom nikom od njih (partijskih rukovodilaca i uvlakaca) koji vode GSP ne pada na pamet da postoji zanimanje tapetar, ili autotapetar. A taj majstor, bi uz adekvatan materijal i pribor mogao dosta toga da ucini da putnicki prostor vozila bude OK.

No sta ocekivati, kada su sedista uvostena od prljavstine a to je dovoljno oprati, oribati...
 
И све то не би било потребно да је Пера на време отишао у полицију.

У старту се види да тамо нико два грама мозга нема када су наручили "тапацирана" седишта која нису тапацирана, већ плоча пресвучена тканином. Дакле, све предности тканине не постоје, али зато све мане постоје ...

Комплет идиоти.
 
Ovaj u gsp ima tapetara vise kao i krojaca mimo konobara kuvara bastovana
 
laki72":2bcn745o je napisao(la):
becks89":2bcn745o je napisao(la):
Cuburac93":2bcn745o je napisao(la):
Taj je odavno završio svoju karijeru. Znam da je od 30 španaca samo 12 u saobraćaju.
Slabo ti to znaš...
Nijedan Caf nije završio karijeru, ne znam ko ti je preneo takvu nebulozu? Bilo je mnogo primera gde "nova" vozila stoje duži period iz nemogućnosti da se poprave i da su posle nastavili najnormalnije da rade, čak su i busevi stajali po godinu i par meseci, a ne tramvaji čiji su delovi dosta složeniji i skuplji.
Druga stvar, ima oko 20 tramvaja koji saobraćaju, daleko od 12 kako si sam naveo...

20 kazes? i to je OK???
Ostalih 9 (da zanemarimo 1501) su sta, kolateralna steta, ili nepotrebni, sta li?
Mislim Ok, renovira se Vojvode stepe, a?
Koji smo djavo kupovali skupe igracke, ako nismo imali potrebe?
ako nam je 20 bilo dovoljno zasto smo ulupali lovu za 30???

Sledece:
O kakvim slozenim delovima pricamo ovde?
Ovaj tramvaj nije pretrpeo pozar, poplavu, nego je izleteo iz sina i imao udes...
I to jos 2011 godine !!!

Tramvaj-txt3.jpg


popravljaju ga skoro 4 godine??? :bash:
Pa ko tu bre koga pravi blesavim. Pa da se pravi iz nule, od pocetka, sa sve projektovanjem, testiranjima, pa je dugo!!!

...
Gde si ti procitao da sam ja napisao da je to ok? Zasto me prozivas izvodeci neke tvoje zakljucke, koje si ti zamislio u svojoj glavi?
Ne, nije ok da 1/3 vozila ne radi, ali nazalost nema se mogucnost da se odrzavaju i poprave, ovaj tramvaj je pored stete na karoseriji, pretrpeo i stetu na sasiji i podvozju samog tramvaja, u nasim uslovima rada, gde u jednom saobracajnom pogonu ima 7 matica i 9 srafova, dakle slovima SEDAM matica I DEVET srafova, zaista nije realno ocekivati da se ovako neko ozbiljnije ostecenje popravi brzo. Pritom ne sporim, da je ovaj period predugacak, ali najveci problem je sto spanci nisu hteli priznati garanciju na njih, a popravka ovoga kosta kòliko i pola novog tramvaja. A igracke su kupljene, za potrebe izbora, kao i sve u zadnjih 15 godina kod nas. Sad cemo kupiti jos 30, neproverenih igracki za nase drugare Kosmajce, da i oni imaju sta da rasturaju...
 
Imas problem sa svojim egom :p ;)
Niko pa ni ja 'tebe' niti proziva niti krivi.

Samo komentarisem nadovezujuci se na tvoj i druge prethodne postove
 
laki72":1jhyg2qk je napisao(la):
Imas problem sa svojim egom :p ;)
Niko pa ni ja 'tebe' niti proziva niti krivi.

Samo komentarisem nadovezujuci se na tvoj i druge prethodne postove
Nemam problem sa egom, imam problem sa tim što se piše nešto za šta nema pokrića. Ako me napadaš, onda me napadni sa nekim razlogom, ako osporavaš neke stavove, reci mi koji su ispravni, a ne to nije tačno i to ne bi trebalo tako. Nadovezuješ se na moj post, osporavajući ne moje mišljenje, nego opšte poznate činjenice, samim tim shvatam to kao protivljenju meni i napisanim činjenicama, pritom implicirajući na to da iznosim lažne činjenice... Postavio si mali milion pitanja, jasno pokazavši da ti nešto u mom postu ne odgovara, kako onda nisi "napao" mene, odnosno činjenice? Kada nema odgovora, onda je problem moj ego, ok, ajde prihvatiću i da imam problem sa svojim egom, ali hoće li se konačno pojaviti neko ko će se usprotiviti bilo čemu što napišem sa činjenicama? Dakle, ti becks nisi u pravu, jer je u saobraćaju 25 tramvaja, a ne 20 (da je neke sreće), kazaće, ne, nije tačno da je stalno stanje da nema delova, nego je to bilo privremeno između nabavki (to bi bilo i više od sreće) i sl.
Drugo, pričaš o jednostavnosti delova, pritom sam prilično siguran da ne znaš kakva oštećenja imaju na tom istom tramvaju, bez želje da osporavam činjenicu da je skoro 4 pune godine nedopustivo dugačak rok za popravku bilo čega. Nažalost, stanje je takvo kakvo, skoro 2 godine su se preganjali sa Cafom oko garancije, na kraju mislim da je i istekao garantni rok...
Da se ne bi dalje prepucavali, ja te pozdravljam u nadi da ćemo se uskoro zajedno provozati u tom "remontovanom", popravljenom 1501... Poz! :)
 
O bre Beck :D
Eto vidis i sad ako ja dodam nesto ti ces opet shvatiti da negiram ili omalovazavam tvoj stav !?
I to samo zato JER SE NADOVEZUJEM NA TVOJ POST???
 
Vrh