becks89":31fe94n2 je napisao(la):
Cuburac93":31fe94n2 je napisao(la):
Taj je odavno završio svoju karijeru. Znam da je od 30 španaca samo 12 u saobraćaju.
Slabo ti to znaš...
Nijedan Caf nije završio karijeru, ne znam ko ti je preneo takvu nebulozu? Bilo je mnogo primera gde "nova" vozila stoje duži period iz nemogućnosti da se poprave i da su posle nastavili najnormalnije da rade, čak su i busevi stajali po godinu i par meseci, a ne tramvaji čiji su delovi dosta složeniji i skuplji.
Druga stvar, ima oko 20 tramvaja koji saobraćaju, daleko od 12 kako si sam naveo...
20 kazes? i to je OK???
Ostalih 9 (da zanemarimo 1501) su sta, kolateralna steta, ili nepotrebni, sta li?
Mislim Ok, renovira se Vojvode stepe, a?
Koji smo djavo kupovali skupe igracke, ako nismo imali potrebe?
ako nam je 20 bilo dovoljno zasto smo ulupali lovu za 30???
Sledece:
O kakvim slozenim delovima pricamo ovde?
Ovaj tramvaj nije pretrpeo pozar, poplavu, nego je
izleteo iz sina i imao udes...
I to jos 2011 godine !!!
popravljaju ga
skoro 4 godine??? :bash:
Pa ko tu bre koga pravi blesavim. Pa da se pravi iz nule, od pocetka, sa sve projektovanjem, testiranjima, pa je dugo!!!
direktor":31fe94n2 je napisao(la):
Ista samo bez tapacira nevidim zasto su to dirali a da ih novinari proupitaju sta je sa kafom 1501
Pa zato sto je to nacin kako se vodi i funkcionise GSP.
Umesto da se odrzava, umesto da se sankcionisu hulugani koji unistavaju, umesto da se peru sedista...
Sve se to pusti, pa kad se polomi, raspadne, ili pocepa, onda se primeni oprobana metoda
``Pero, idi skini sa onog slupanog``
Pri tom nikom od njih (partijskih rukovodilaca i uvlakaca) koji vode GSP ne pada na pamet da postoji zanimanje tapetar, ili autotapetar. A taj majstor, bi uz adekvatan materijal i pribor mogao dosta toga da ucini da putnicki prostor vozila bude OK.
No sta ocekivati, kada su sedista uvostena od prljavstine a to je dovoljno oprati, oribati...