Šta je novo?

Tramvaji

ja to pricam od predstavljanja projekta, al dzaba...
Verovatno je ideja da se u buducnosti (nekad) olaksa prosirenje ulice na po 2 trake
 
Mene interesuje samo jedna stvar , a to je gde nameravaju da stave to proširenje na po 2 trake , kada je na pojedinim delovima ulica toliko široka da može da primi samo postojeći broj traka. Takođe me brine i izjava u kojoj su rekli da će se posle rekonstrukcije i deo ulice kuda prolaze tramvaji koristiti za kolski saobraćaj.
 
Mocice u dalekoj buducnoti kao sto napisah mnogo ce save u dunav da se ulije do tad
 
vozih se danas u CAF-u na liniji 12

stanje stofa na sedistima je sramotno. `Tepisan` ili slicno sredstvo za pranje tepiha i mebla bi ono opralo bez vecih problema.
dodje mi da organizujem `diverziju` pranja sedista na okretnici, samo je problem da neko posle ne sedne na vlazno sediste.
Stvarno su slepci nevidjeni ovi zaduzeni za higijenu vozila u GSP-u
 
Менталитет, нерад, неодговорност, лењост и недостатак контроле. Само корбач помаже!
 
Zaista, kada bi mi neko omogucio ulazak u depo,
'donirao' bih jedno ciscenje jednog CAF-a, samo da im pokazem sta i kako moze par ljudi i dobra volja.
Sramotno, ali to je odraz naseg sveukupnog odnosa ka higijeni.
Kada sam kupovao auto prosle godine, videh da mnogima li licna vozila nisu znacajno cistija od nasih vozila javnog prevoza....
 
A onda bi ti oni pokazali šta može par ljudi sa vlasti , kao što je bilo sa Vukšom i uređenjem okretnice Ustanička.
 
Kako je krenulo, vidim da će meni GSP da isporuči račun za to što sam neovlašćeno uklanjao grafite iz njihovih vozila i prao štroku za njihovim radnicima... Izgleda da više ni putnik ne može da skloni ono što mu smeta, a da ne bude ugrožen od neke kazne firme, valjda ne smemo da im zalazimo u tu štrokavu i odvratnu atmosferu...
 
Mislim da brzina nije nikakav razlog za izmestanje na sredinu. Dal ce tramvaj da ide 10 ili 12 na sat nije toliko ni bitno, na kraju krajeva sam raspon stanica mu ne dozvoljava neke velike brzine (plus prolasci kroz raskrsnice) a koliko sam shvatio i nisu ni predvidjeni da idu nesto brzo. Mnogo je vaznije pametno iskoristiti prostor tj upotrebiti postojeci trotoar za stajaliste kao i bezbednodst saobracaja, udjes sa trotoara u javni prevoz tu i izadjes. Neki dan sam sa detetom sisao kod pravnog dolazeci iz pravca Beogradske. I sta? nadjem se sa autisticnim detetom na ostrvu na sred ulice, kola jure u oba smera a dete koje nema pojma sta je auto i opasnost vuce ko ludo jer ne razume sto stojimo, da je stariji odvuko bi i mene pod kola...umesto da kad izadjemo iz prevoza odmah se i ukljucimo tamo gde je to prirodno...
Vojvode Stepe nece najmanje do 3015 da se prosiruje...
 
miki_ns":95xphidy je napisao(la):
Sa svim tim se slažem, osim sa onim "iako savremena (za naše prilike)". Ako će tako nešto da se radi, onda se traži transfer i učešće u najnovijoj tehnologiji, inače ćemo završiti sa starijom tehnologijom, koju osim nas retko ko će hteti da kupi. Pa je opet neto dobit samo stranaca, preneli nam tehnologiju (nešto stariju), zaradili na tome, ali mi sa tim ne možemo nigde u izvoz. A koliko tramvaja treba trenutno u Srbiji, a da ima novca i da se plati? 50-100 maksimum. I šta onda? Ako se transferom prenese najnovija tehnologija, onda taj problem ne postoji, može se prodati i nekome vani, pa obezbediti zaposlenje na malo duže staze. U tom slučaju bi naše firme nastupale u konzorcijumu sa stranim partnerima, pa bi verovatno poneki tender i dobile.
E sad, mene nešto drugo kopka, svi znamo da su ranije naše firme bile u stanju da proizvedu dobra železnička vozila. Znam da su firme propale, ali očigledno još nešto ne štima, čim niko od stranaca ne pokazuje zainteresovanost da preuzme ili učestvuje delom u obnovi i radu tih firmi (radna snaga je ovde sigurno jeftinija, pa bi imale neki interes). Ako je već toliko mnogo firmi propalo, nekako računam da bi firma tipa Želvoz ili Goša morala da ima dosta posla u prozvodnji novih vagona, remontima i održavanjem našeg i voznih parkova iz susednih zemalja (ako bi neko uložio u modernizaciju bili bi i konkurentni i kvalitetni). Zašto se to ne dešava je meni malo čudno. Nema mesta za sve, ali barem jedna bi morala da može dobro da posluje, ali ništa se tu ne pomera sa mrtve tačke.
Разлог је тај што је такве послове немогуће склопити без политичара који је добар менаџер, а то није само у Србији, него и у свету!

Изузетак је једино производња за приватне компаније, а ни за то немамо добар предузетнички менаџмент. Међутим, највећи део тржишта шинских возила су ипак велика државна предузећа.

Иначе, мислим да није реално добити више од 40% учешћа домаће индустрије, а то би могло бити исплативо тек са озбиљним плановима развоја шинских система градског превоза не само у Београду, него и у Нишу, Новом Саду, Суботици, Крагујевцу, и то у оквиру шире државне стратегије.
 
Sad sam bio u tramvaju 1412 i u Ruzveltovoj opauci nekog seljaka od pozadi. Da l je ovaj seljak stao da kupi da jede, uglavnom ovaj mu 2 minuta zvoni, i kada je krenuo polako ovaj stane na semaforu na zeleno a tramvaj nije stigao da ukoci. Zao mi je sto ga nije jos vise razbio..
 
Чишћење Дорћола
Bozidar97":39m9rqb6 je napisao(la):
Moduli:
slika1471.jpg

slika1470.jpg


TMK-619, TP-1404 i 1406
slika1467.jpg


TMK-610, 355 i TP-1426.
slika1466.jpg
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=12&p=126969#p126969
Bozidar97":39m9rqb6 je napisao(la):
Neustrašivi tamden iz ''Zmijarnika. :mrgreen:
Kompozicija 420+322
slika1461.jpg

slika1462.jpg

slika1463.jpg

slika1464.jpg

slika1465.jpg
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=12&p=126968#p126968
 
A sta ovaj sanduk se nije mogao iskoristiti .Mogli bi na 420 da vrate soferku da manje propada .Plus rukohvate nisu povadili a fali po vozilima
 
Ukoliko ne bude ispoštovan rok, izvođač plaća penale

Gradski menadžer Goran Vesić izjavio je da nije zadovoljan dinamikom radova u Ulici vojvode Stepe i da će izvođač radova biti kažnjen ako rekonstrukcija ne bude završena u predviđenom roku.
Vesić je dodao da je projekat loš jer se nikada u Beogradu nije desilo da se od jednom zatvori ulica od 4,5 km.
Prema projektu je predviđeno da se 10. aprila otvori prva, a 25. aprila druga rekonstruisana deonica, koja uključuje potez od Ulice Save Maškovića do marketa "Super Vero".
Vesić je najavio da će primiti zakupce prostora iz Vojvode Stepe, koji zbog radova imaju i do 70 odsto manji promet, kako bi im se pomoglo da prevaziđu ovaj period.

izvor: studio B
 
Уместо пензионисања „ката” ради у три смене

Чешки трамвај са ГСП-овим гаражним бројем 305, произведен 1984. требало је да буде расходован, али су га у највећем градском превознику преуредили и од почетка године га користе за транспорт резервних делова и песка. – Обавља посао за који би била потребна два камиона, па ће годишња уштеда бити око три милиона динара
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... ne.sr.html
 
Вожд":dy5905ru je napisao(la):
Tramvaji (ni)su prošlost
N. VUKIĆ | 10. april 2015. 22:16 | Komentara: 0

Brojanje putnika pokazalo da je iskorišćenost šinskog podsistema samo 17 odsto. Analiza nije obuhvatala linije 9, 10 i 14, koje su privremeno ukinute zbog radova u Stepi

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... u-proslost
У питању је сигурно погрешно преношење информација. Тих 17% није сигурно попуњеност возила, него колики део путника у целом систему јавног превоза се превезе трамвајем. Цео круг двојке и правац ка Устаничкој су трамваји врло искоришћени, али и ка Вождовцу и Раковици попуњеност није мања него у аутобусима. Нешто је слабија попуњеност ка Бановом брду због лошег реда вожње, и у Јурија Гагарина због "црвеног таласа" кроз који се крећу трамваји у тој улици.
 
Brojanje putnika pokazalo da je iskorišćenost šinskog podsistema samo 17 odsto
Мислим да јасно пише то што си сад рекао, у целом систему јгп-а трамови учествују са 17%.
 
Amaterski snimci tramvaja u Jugoslaviji 1984
Beograd, Sarajevo i Zagreb
Beograd je do 12:23
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=epI0nQKpWjM[/youtube]
 
Izgleda da su se u Beogradu od 1984 najvise promjenili automobili na ulicama.
 
Vrh