Šta je novo?

Tramvaji

Na snimku se vide, uz Katice, Česi (ČKD T4) i Bikovi (Đuro Đaković II). Bikovi su bili dobri tramvaji i dobro su se pokazali na beogradskim ulicama. Naravno, svi do jednog su isečeni. A mogli su još da voze.
 
Данас сам око пола 12 видео на мосту жути карго трамвај, штета па ми није био неки апарт при руци :(
 
Evo malo i lepih i loših vesti. Juče sam bio na Banjici i primetio da će okretnica na Banjici biti dvokolosečna. Počelo je izlivanje betonskih podloga za šine. Ono što me je razočaralo je što će se izgleda šine u Vojvode Stepe koristiti i za kola , jer nisu odvojena nikakvom tramvajskom bašticom. Išao sam peške od Banjice do Ljuba Vučkovića. Takođe , počelo je asfaltiranje Bebelove , doduše za sada samo trotoari , samo što će na kraju morati ponovo da rade mašine , jer je neki genije koji je asfaltirao Bebelovu (onaj deo kod okretice autobusa) , potpuno zatrpao šine sa asfaltom.
 
To za kola je i logično, inače bi Vojvode Stepe i dalje imala 1+1 profil i nikakvo povećanje kapaciteta ne bi bilo postignuto. Ulica je mnogo uža nego Bulevar i tu nije jednostavno bilo mesta za odvajanje. Možda će se ovaj deo koristiti ipak samo za Bus, Taxi i hitne službe.
Ova slika to jasno pokazuje (by Memphis_Raines)
20150409175239.jpg
 
tragac":tmmqan8k je napisao(la):
To za kola je i logično, inače bi Vojvode Stepe i dalje imala 1+1 profil i nikakvo povećanje kapaciteta ne bi bilo postignuto. Ulica je mnogo uža nego Bulevar i tu nije jednostavno bilo mesta za odvajanje.
Ova slika to jasno pokazuje (by Memphis_Raines)
20150409175239.jpg

Ako se bude pravila žuta traka za tramvaje , onda ceo projekat gubi smisao , jer će opet biti 1+1 za kola , mada i ovako ne vidim neku poentu , jer će na ovaj način samo da se uspori tramvaj , obzirom da se kola neće zavlačiti i prolaziti kroz stajališta , već će se iskuljučivati u regularnu (normalnu) traku , a svi znamo kakva je većina naših vozača ...
Ako su hteli nešto da postignu , trebalo je jednostavno da ostave sve kako je i pre bilo , samo bez tramvajskih baštica , i sa dodatnim parkinzima.
 
usporen ti je tramvaj i na Bulevaru gde je odvojen, većina ga izbegava zbog previše semafora i loših šina. Inače dok ovo pišem sedim u dvojci usidrenoj na pristaništu već 15 minuta pa se može pisati master rad na temu šta sve usporava tramvaje u Bg.
 
Kralja Aleksandra. OK možda su sad dobre pošto su dosta toga izmenjali zadnjih par godina a posebno one skretnice kod Vuka.
 
Ja nisam primetio da je usporen tramvaj kroz Bulevar , niti da ga nešto izbegavaju , a često idem u taj deo grada , jer vrlo često se dešava da moram da čekam sledeći tramvaj da bih ušao , pogotovu ako dođe solo katica.
 
Tragac verovatno misli na deo Bulevara od Resavske do Vuka.. od Vuka do Cvetkove pijace trasa je za primer kakva bi trebala da bude u celom gradu, apsolutno fenomenalna. :dil:
 
Pa i taj dio je gsp nesto zatezao ni tu visi nije lose kako je bilo
 
Jel se to meni čini, ili svaki tramvaj ima novo zvono ? Koji god tramvaj da je danas zvonio ima neko drugačije lepše zvono nego što je pre bilo
 
Par katica su dobila nekvaltetna eletricna zvona koja imaju totalno bzveze zvuk lprvda za mehanicka zvona
 
Da li neko zna sto je sinoc oko 11 doslo do zastoja tramvaja u Beogradskoj ulici kod raskrsnice sa bulevarom. I odkud u tom zastoju CAF sa linije 12.
 
22:15-23:05 Zbog kidanja mreže i pecanja pantografa vagona 1509 sa linije 12,došlo je do zastoja tramvaja na linijama 7,12 na uglu Bulevara Kralja Aleksandra i Resavske,jedan broj tramvaja preusmeren preko Slavije.

22:45-23:05 Zbog intervencije kule u Resavskoj,isključen je Tašmajdan,Bulevar i Beogradska što je paralisalo tramvaje na linijama 2,3,6,7,9L,12 .

izvor: gspbeograd.net
 
Kako je moguce da Beograd sa 1,5 miliona stanovnika ima 2,5 miliona putnika dnevno u gradskom prevozu? Jel ima neka tacne statistike o putnicima dnevno?
 
Racuna se koliko ukupno prodje putnika kroz vozila javnog prevoza, a ne koliko ima korisnika.
 
По званичном попису у Београду је у 2011 години препројано 1.731.425 становника, а званичан број је 1.639.121 + на то треба додати и гомилу људи који нису пријављени, раде или су у пролазу кроз Бг. Углавном хаос и врвтно нико не зна тачан број, а бројка од 2.5 милиона је можда одваљена из неких других разлога..
 
Neko promeni i po 6 prevoza dnevno, tako su dosli do te brojke.
 
Vrh