Šta je novo?

Tramvaji

direktor":r2ri9xk1 je napisao(la):
Mislim da su djelovi sistema pokradeni

Delija":r2ri9xk1 je napisao(la):
Ево средина маја а систем заливања зелених трамвајских баштица још није укључен. Трава пропала скроз, почео и коров да избија.
Mislite da dugorocno trava ima sanse sobzirom na so i druge hemikalije?
 
Kada sam pomišljao koje bi to još GSP mogao da dobije tramvaje, prvo što sam pomislio je solo tramvaj Be 4/4 g.br 477-502 iz 1986/87
493.jpg


GSP je dobio u prvoj turi i jedan solo tramvaj g.br 456 iz 1958. Da li neko zna šta je s tim tramvajem? Navodno, razlog zašto ga ne voze je da ga se ne usude voziti, jer je komplikovan za upravljanje.
 
Siniša":3bk2l1tt je napisao(la):
Kada sam pomišljao koje bi to još GSP mogao da dobije tramvaje, prvo što sam pomislio je solo tramvaj Be 4/4 g.br 477-502 iz 1986/87
493.jpg


GSP je dobio u prvoj turi i jedan solo tramvaj g.br 456 iz 1958. Da li neko zna šta je s tim tramvajem? Navodno, razlog zašto ga ne voze je da ga se ne usude voziti, jer je komplikovan za upravljanje.

Било би лепо да нам и њих поклоне, али је реалније да нам дају најстарије из 1971-1976.
 
CAF je zakon ja sam za "Španske" tramvaje, ne volim ove retro sa starom tehnologijom. Da je sreće, pa da kupimo još 90 komada CAF .
 
Dok je za džabe tramvaj , i retro je odličan , pogotovu što je ovo Švajcarski , koji je i posle 30 godina raubovanja u boljem stanju nego naša vozila posle 5 godina. I inače su stariji modeli pravljeni da znatno duže izdrže nego noviji.
 
Super su spanci samo da kupimo jos 90 komada i napravimo haos u gradu koliki su i kako su spori


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Како да не. Дај Боже да купимо још 300 ЦАФ-ова, макар их назвали Ињасио Лојола.
 
Ја сам слушао премијера и чуо сам да у буџету имамо суфицит. Значи, има пара, а онда, нешто мислим, то треба уложити у економичније видове превоза - да бисмо имали још више пара.
 
A da napravimo tramvaje kod kuce pa da imamo jos veci suficit
 
Слажем се. Само није то баш тако једноставна рачуница.
 
Da je pameti pa da Ikarbus saradjuje sa Koncarom i Gredeljom pa da prave zajedno i tramvaje i autobuse, imali bi smo mnogo kvalitetne proizvode i ne bismo morali da kupujemo strana vozila.
 
Нема с Хрватима равноправне сарадње. Они овде долазе само да газдујуу и под тиме не мислим ништа лоше о њима. Просто, само смо им дали наше тржиште на тацни док ми на њиховом имамо статус јеврејске пословне заједнице у Немачкој 1930их. Белоруси са друге стране су овде управо на ту тему коју си споменуо дали јако фер оквирну понуду која је изигнорисана са наше стране.
 
Да је памети па да се уђе у сарадњу са Белорусима па да нпр. Гоша и Икарбус праве домаће трамваје и тролејбусе. Нпр. као што на немачкој шасији правимо Српски Мерцедес, шта би фалило да на Белоруској шасији правимо Српски Бекомунмаш 333 али нпр. са Икарбусовом каросеријом ради унификације возног парка. Ем би се развијала наша индустрија (па можда у некој нормалнијој будућности да извозимо те тролејбусе и трамваје по региону), ем би могли да развијамо тролејбуску мрежу како у Београду, тако и по другим већим градовима што би имало економског и еколошког значаја. Што се тиче трамваја, нажалост неће ни Кате ни Швајцарци моћи још дуго и треба размишљати о будућности. Зашто да све паре покупе странци? Као да никада нисмо производили тролејбусе и трамваје.
 
Bolje mi da razvijamo neke druge grane privrede da sakupimo devize kojima bismo kupili tramvaje. Prvenstveno zato što nemamo domaći know-how pa bi nam trošak istraživanja i razvoja bio brutalan. a to je uvek fiksan trošak koji se ublažava velikim obimom proizvodnje na koji možemo da zaboravimo.
Hrvati su napravili zaista sjajan tram, jeftiniji od zapadnih, sa uglavnom domaćim znanjem i delovima pa ga još uvek nikome nisu prodali. samo jedan primerak je izašao iz rodnog grada. To bi trebalo da nam je dovoljan nauk da se ne latimo tog posla, posebno što za razliku od Hrvata nikada nismo pravili tramvaje, bar ne ove moderne.
 
Ствар је у томе што би у идеалним условима, развијајући јавни превоз у српским градовима на темељу шинских, углавном трамвајских система дошли до тога да би нам требало неколико стотина трамваја и константан ремонт пар десетина. На то додати изградњу потребне инфраструктуре, трошкове одржавање, делове...У питању су огромни новци које би ваљало оставити у Србији. Фирме за тако нешто су ту, само им треба наћи партнера који има "зна-како". :) Није сад то нека наша фантазија већ реалан концепт који се у свету одавно примењује. Па Сименс је дошао у Белорусију због, чини ми се 20ак возова и остали су и сад им та фабрика производи возове за трећа тржишта.
laki72":3l5ivlgm je napisao(la):
Mislite da dugorocno trava ima sanse sobzirom na so i druge hemikalije?
Знам да има и имала је. Опстала је око 5 година и тек ове године је унакажена. Травнате баштице су нешто естетски и еколошки најбоље што можемо да имамо у једном уличном профилу. Па само неутралисање буке које се тиме постиже злата вреди.
 
А тек визуелни ефекат који не асоцира на пустару као бка.. То ми је иначе једина мана булевара, био би за медаљу да је посађена трава уместо асфалта :(
 
Bkm je preuzeo stedler tako izgleda integrisanje u toku. Uze li su oni vise vozova ali tamo razmisljaju sta je drzavni interes a ne usko sitnicarsko partijski
 
sa gsp foruma

Bozidar97":14ptb357 je napisao(la):
Smiley":14ptb357 je napisao(la):
Ja mislim da je rekacija bila opravdana. Zašto je to remontovano, pa rashodovano? I nije skupa oprema sigurno opravdanje, verujem da tu može da se prepakuje neka neremontovana Katica, samo da ima volje i da ovaj pogon nije rasulo, kakvo jeste.
Posle ovoga sigurno ne može ništa više da se prepakuje i sl.
Za ovo vozilo neko treba da odgovara, remontuju ga 2002. godine, pa se desi nešto, pa ga opet remontuju i posle drugog remonta ga nikada više ne puste u saobraćaj.
I još dozvole da im neko u ''Savi'' polupa tramvaj i napravi još veću štetu! Vagon je kamenovan (pogledajte poslednji prozor sa desne strane i naopako sedište sa iste strane na kojem se nalazi kamen, sve će vam biti jasno).
Evo slike pa procenite sami stanje u kom se tramvaj nalazi.... :roll:

TMK-294
slika1621.jpg

slika1627.jpg

slika1626.jpg

slika1625.jpg

slika1622.jpg

slika1623.jpg

slika1624.jpg
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php ... &start=370

Zasto su stakla polupana .zasto nema najlona kad nema soferke .sjedista su iz trolze jakv je ovo nemar od mojih para st*** bezobrazna i kamen bi pokvaruli razumije skidanje djelova ali ovo je sramota Josc ce ih st*** izrezati umjesto da ih popravi :twisted: :twisted:

singi sa ssc

4u0SxlA.jpg
 


Juce u Bulevaru Kralja Aleksandra oko 17:35. Ne znam koliko je tacno bio zastoj pre nastanka fotografije ali je tramvaj pokrenut oko 15 minuta kasnije (naravno prazan).
Istim tramvajom sam u toku prepodneva isao na Novi Beograd i kod Usca je u par navrata zastao.
 
Vrh