Šta je novo?

Tramvaji

direktor":2q7sg5re je napisao(la):
odnosenje-starih-tramvaj.jpg

odnosenje-starih-tramvaj.jpg


http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php ... &start=840

sa gsp foruma

konacno tramvaji na bezbjednom sad su vlasnistvo muzeja nauke i tehnike gsp nema vise veze sa istim
 
Zapitaj se sta je sa strucnjacima sa druge strane. Jel zapoceto bilo sta da se radi od sacuvanih vozila? Nije, cak sta vise propala su vise nego dok su bila pod GSPovim odrzavanjem. Na dusu udruzenja, a narocito muzeja, sramite se svi gospodo...
 
Naravno da je moglo ali zato nadlezni nebi trebali sjediti na usima i ponasatit se kako im kad dune bez ikakve strategije i vizije .Treba im ovo po novinama razvuci kako se staraju o istoriskim vozilima .Pa da ga vrate sa otpada i jos da ga srede
 
Нажалост надлежни музеј и министарство немају никакав обзир према историји превоза, као и сам ГСП који је исекао скоро сва историјски важна возила и то највише домаће производње, па ће опет за ноћ музеја да излажу тролејбус из 2001., дониране трамваје из швајцарске и немачке (Т-4Д, док су сви наши Т-4ЈУ исечени), и катицу, и то су углавном возила која свакодневно и превозе путнике. Права је срећа да је Лејланд сачуван, мада је то пре ангажман ентузијаста из ГСП-а него одлука стручњака из ГСП-а.
 
Вожд":13vqtdi1 je napisao(la):
KOLAPS u Beogradu: Sudar dva automobila, tramvaja i autobusa izazvali haos U Nemanjinoj!
http://www.24sata.rs/kolaps-u-beogradu- ... jinoj/5057

HAOS U NEMANJINOJ: Sudarili se tramvaj i autobus!
http://www.kurir.rs/crna-hronika/udes-n ... ak-1687980

Па колики то трамвај треба да буде да би био примећен, и још иде упоредо са њим :

"Sudarili su se tramvaj sa linije 9L i autobus "Dunavprevoza". Autobus je išao paralelno sa tramvajem, uz Nemanjinu ulicu ka Slaviji. Pokušao je da skrene, ali nije video tramvaj i udario je u njega." :bash:
 
becks89":33kxbnvd je napisao(la):
Zapitaj se sta je sa strucnjacima sa druge strane. Jel zapoceto bilo sta da se radi od sacuvanih vozila? Nije, cak sta vise propala su vise nego dok su bila pod GSPovim odrzavanjem. Na dusu udruzenja, a narocito muzeja, sramite se svi gospodo...

Стручњаци не могу ништа да раде ако немају паре и дозволу мудоња из септичких јама. Истом том ГСП-у стотине и стотине квадрата свих могућих погона заузималу разноразни лешеви возила који годинама леже у корову и гаје гмизавце целог спектра подврста, али је баш интересантно да од свих тих лешева за расход, у Железник обавезно оде неко историјско возило под два изговора:

1. немају места да их држе (лаж, управо сам објаснио зашто)
2. не могу да се среде (лаж, овај Ђура Ђаковић изгледа слично као добар део возила која саобраћају у Космају на потезима 300 и 400)

Ако ћемо о финансирању сређивања возила, наравно да ГСП треба највише да уложи, па то је је***о његово власништво, његова историја и његов понос.
 
@Stf
Sve si u pravu, osim zadnjeg pasusa.
Bilo bi lepo da GSP ulozi, ali...
Niti imaju novca za to, niti sluha, a ni interesa.
Na kraju krajeva, relno ta sredstva i nisu njihovo vlasnistvo jer je uvek grad iz budzeta kupovao vozila, a ne GSP.
O 'ponosu' te firme ne treba da trosimo reci, ali da niko od muzeja, niko od tehnickih fakulteta, niko, bas niko ne pokaze interesovanje da se 'potencijalni' muzejski eksponat sacuva makar u zadasnjem stanju, pa restaurira u neka srecnija vremena???
 
Sta koji k moze GSP da im uradi? Jel su im poklonjena vozila? I sta se desilo? Propadaju, i propasce do te mere da ce ih odatle oterati na otpad, umesto iz GSPa, jako velik posao je uradjen, samo uzalud dva puta transportujes vozilo. GSP ne moze da ima svoj muzej, ne zbog svojih strucnjaka nego zbog grada, kojem to nije u intresu, koji ne zeli da finansira to, ucinili su sve sto je do njih, poklonili su vozila, za neke su im i delove poklonili, sta vise od njih moze da se trazi. Nesposobnjakovici iz muzeja, grada i udruzenja nek rade na ostalom, a za 3 godine se nisu pomerili sa mrtve tacke, cak su unazadili stvar.
 
Ti kao samoprozvani sekretar ces da me opominjes? Koji su rezultati tvog rada? Ili vaseg rada? Navedi mi sta je uradjeno za dve godine? Nista, eto sta. Svidelo se tebi to ili ne, to je tako. Osim ako za uspeh ne smatras sto ste toliko sposobni da odrzite medjusobni sastanak jednom u tri meseca?
 
Секретар је давно рекао да ће Руска амбасада финансирати обнову зијаче, шта би са тим? :D
 
Samoprozvani sekretar! Eno Zijaca istrulila, jos 6 meseci napolju i moz' da se tera u Zeleznik, zalosno je sto nakon velikog pocetka sa puno optimizma, nista vise nije uradjeno, apsolutno se 2 godine nije pomaklo ni za milimetar nista vezano za eksponate.
Leyland je sacuvan zahvaljujuci GSPu, i za razliku od ovih eksponata jedini je u voznom stanju, steta je sto grad nema zelju da napravi jedan takav muzej, ne mora biti muzej javnog saobracaja, muzej vozila bi bio prikladniji, da vidimo neke old tajmere koji su obelezili nasu istoriju, zivi putopisi Beograda kroz vreme, mislim da bi bilo odlicno resenje :)
 
Можда да се оснује музеј друмског саобраћаја, или можда још боље обједињено са музејом железнице? Колекција ограничена само на возила ГСП би нажалост била веома скромна, са олд-тајмерима-аутомобилима и камионима би била сигурно велика.
 
А шта кажете да се једног дана појаве овакви трамваји на београдским шинама. Има и видео снимак у оквиру чланка у Куриру. Трамвај је урађен у облику кристала, има брдо електронике. Супер изгледа.

(FOTO VIDEO) MAROKO KUPUJE 150 KOMADA: Beograđani šta mislite da se vozite u ovakvom tramvaju!
BEOGRAD11:58, 20.02.2015.
Jekaterinburg će postati prvi grad kojim će se kretati tramvaj budućnosti pod imenom Rusija 1 koga još zovu i Ajfon na točkovima zbog savremene elktornike i modernog dizajna
......
Podsetimo tramvaj “ Rusija 1” razvile su zajedničkim snagama kompanije sa Urala “ Ulraltransmaš” i OKB Atom.



http://www.kurir.rs/vesti/beograd/foto- ... ak-1686490

На сајту произвођача http://okbatom.ru/ има доста слика
 
Какве би главобоље тек он задавао ГСПу по питању одржавања :mrgreen:
 
GSP bi ga odma okrenuo na krov radi bolje aerodinamike i manje potrosnje!!
 
Ako je ovo render koji odgovara realnosti, ovo ima preterano veliki deo koji "visi" ispred postolja sa točkovima. Takva konfiguracija je vrlo nezgodna u krivinama, jer tramvaj previše "izbacuje" nos u stranu, van ose koloseka.
 
miki_ns":2yzn944q je napisao(la):
Ako je ovo render koji odgovara realnosti, ovo ima preterano veliki deo koji "visi" ispred postolja sa točkovima. Takva konfiguracija je vrlo nezgodna u krivinama, jer tramvaj previše "izbacuje" nos u stranu, van ose koloseka.
Mislim da je to samo utisak, jer se od pocetka tog dela sto visi suzava i odaje utisak da je mnogo dugacko, barem sa ovih slika.
 
Vrh