Šta je novo?

Tramvaji

Pisalo je u Vecernjim novostima sta se desilo. Prvi tramvaj je zakocio i stao da pesak predje ulicu, a ovaj pozadi ili nije obracao paznju ili nije drzao rastojanje, sta god, i zakucao se. Sad sto je neki pesak tu prelazio ulicu ako nije bilo zeleno svetlo za njega... Jos u novostima pise da je direktor GSPa besan i da ce opet biti otkazi. :|
 
Prikolica svajcarca sa mapom linije iz bazela

dsc04027.jpg
 
marrecar":2ng4lqfo je napisao(la):
Pisalo je u Vecernjim novostima sta se desilo. Prvi tramvaj je zakocio i stao da pesak predje ulicu, a ovaj pozadi ili nije obracao paznju ili nije drzao rastojanje, sta god, i zakucao se. Sad sto je neki pesak tu prelazio ulicu ako nije bilo zeleno svetlo za njega...

Мало скретање са теме (извињавам се због тога), а тиче се пешака. Пешак јесте претрчавао улицу и није обраћао пажњу да наилази трамвај и десило се то што се десило.

И у петак поподне, негде око 16:15 часова, слична саобраћајна несрећа тј. са претрчавањем пашака на црвено светло, а са великом материјалном штетом и неколико поврећених, а пешак наравно отишао (побегао).
У Новом Београду на раскрсници улица Омладинских бригада и Булевара Милутина Миланковића се десио велику судар три аутомобила са превртањем једног од њих, и то баш кривицом пешака.

Stravičan sudar na NBG, teže povređeno nekoliko osoba! (FOTO)
U saobraćajnom udesu na raskrsnici ulica Omladinskih brigada i Milutina Milankovića napravljena je i velika materijalna šteta


http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/13 ... osoba-foto

Ето шта све неодговорни пешаци могу да направе својом несмотреношћу, глупошћу, безобразлуком,.... За два дана две велике саобраћајне несреће са доста повређених и великом материјалном штетом.
 
Pa tu ima i malo krivice automobila sigurno. Taj deo tu ljudi voze po 80. Da su svi vozili po propisu max 50, imali bi vremena i da stanu...
 
Znao sam da ce prvi koji bude komentarisao odmah amnestirati pesake :D
 
Гага wrote ...Ето шта све неодговорни пешаци могу да направе својом несмотреношћу, глупошћу, безобразлуком...

Pa da, na pešačkom prelazu ne bi smeli da budu nesmotreni, glupi i bezobrazni

Pešački smeju da prelaze
vrlo odgovorni - da mogu prelaziti ulicu u vreme van špice , kako ne bi osecali odvornost za usporavanje saobracaja
vrlo smotreni - da mogu kad u daljini vide pobesneli djip ili vozača u žurbi da mu daju prvenstvo prolaza
vrlo pametni - da mogu i sa 300 metara udaljenosti da izvrše pravilnu procenu sposobnosti vozača i vozila
vrlo fini - da mogu u slucaju potrebe vozača da se vrate sa pola pešačkog na početnu pozicju uz široki osmeh

Gago, Gago....
Pešaki prelaz je carstvo pešaka , jest da nije namenjeno da se na njemu pravi i sendvič
al ako i to pešak radi , opet nije kriv na pešačkom, vozač u vozilu mora da čeka
ako mu se žuri nek ga tužii prvom saobracajcu da usporava-ometa saobracaj
Na žalost osionost vozača i ne osnovano (samo)uverenje u nj. kočnice dovode do nemilih prizora
izuzetno retki su ,,karaboli,, a da pešak ne nadrlja i to uz malo srece sa teškim posledicama
jbg. nema pešak ni pojas, ni jastuk, a ni šasiju....
sva ta gvozdjurija i plastikanerija moze opet da se kupi... al ruka, noga , glava ...itd. još uvek ne

Da se vratimo temi :)

Da li stvarno kako piše da je direktor ,,pobesneo,, zbog sudara limenka ?
da je to pravi direktor , davno, davno ranije presekao bi običaj da tramvajdjije (i autobusdjije)
voze vozila jedno iza drugog kao vagone sa lokomotivom
a o čemu je ovde i dr. mnogo puta pisano i upozoravano
a njega i sve ostale nadležne zabole uvo, a zbog ovakvih stvari ko bajagi pobesneo
ako je pobesneo neka ga pelcuju i daju mu ,,korpu,, :lool:
 
Generalnom bi pametnije bilo da se primiri neko vreme i da iskulira sa tim otkazima, mnogima se svojim pretnjama i bahacenjem popeo na onu stvar. Ako cemo o odgovornosti, on kao prva glava firme nakon svih desavanja u prethodnih mesec dana bi trebao da da otkaz. Ne znam kako ga samo nije sramota, ni za vreme Tice koji je bio jedan od najgorih, nisu goreli dve godine stari busevi, nije se toliko udesa desavalo, nisu otpadali tockovi sa vozila. Pored svega toga, on je ljut? Uzmi se u pamet, diso, dok ne bude kasno za tebe, jer ako ovako nastavis, neces moci ni u Kosmaj da odes posle smene...

Kad smo kod sve cescih udesa u kojima ucestvuju vozila javnog prevoza, malo se zapitajte koliko je puta povecan broj nezgoda od uvodjenja 8h radnog vremena, a to pitanje jos nije reseno, a kako mi se cini nece uskoro ni biti resavano. Time bi trebali da se bavite besni direktore!
 
A koliko je zakonsko radno vrijeme za vozace .Cemu sluze sindikati sto neorganizuju strajk ako im je stalo do radnika a hm nemogu da se dogovore .Sta rade ovi mastiljari po kancelarijama da mi je znati je li njima radno vrijeme 8h
 
becks89":tbn9hyuk je napisao(la):
Generalnom bi pametnije bilo da se primiri neko vreme i da iskulira sa tim otkazima, mnogima se svojim pretnjama i bahacenjem popeo na onu stvar. Ako cemo o odgovornosti, on kao prva glava firme nakon svih desavanja u prethodnih mesec dana bi trebao da da otkaz. Ne znam kako ga samo nije sramota, ni za vreme Tice koji je bio jedan od najgorih, nisu goreli dve godine stari busevi, nije se toliko udesa desavalo, nisu otpadali tockovi sa vozila. Pored svega toga, on je ljut? Uzmi se u pamet, diso, dok ne bude kasno za tebe, jer ako ovako nastavis, neces moci ni u Kosmaj da odes posle smene...

Kad smo kod sve cescih udesa u kojima ucestvuju vozila javnog prevoza, malo se zapitajte koliko je puta povecan broj nezgoda od uvodjenja 8h radnog vremena, a to pitanje jos nije reseno, a kako mi se cini nece uskoro ni biti resavano. Time bi trebali da se bavite besni direktore!
Opet u Vecernjim novostima prica kako se neodgovorno ponasaju i da slede otkazi. A dalje ga pitaju da li je svestan da vozaci prakticno nemaju vreme za odmor i da je radno vreme predugacko za posao, on odgovara da to nije tacno, da zakonski imaju odredjeno vreme za odmor i da je u toku ubacivanje dva slobodna dana. Sve ovo se desava upravo zato sto sam direktor preduzeca ne zna kako ono uopste funkcionise i da ono sto pise na papiru nije ni blizu onoga u stvarnosti.
 
Kao što rekoh, bolje bi mu bilo da se skloni neko vreme iz javnosti, da ne bi bilo pokretanja nekih pitanja koja se neće završiti samo na smenjivanju glavešina, već i na krivičnoj odgovornosti. Znam da čitaju gospoda, pa čisto nek obrate pažnju, da ne bude da nisu znali... Da se ne pokreće pitanje kako je moguće da vozači rade po 12 dana bez slobodnog dana, da se ne pokreće pitanje kako je moguće da nakon 8h moraju da vrate vozilo u garažu jer nema smene, da se ne pokreće pitanje gde je pauza od 30 minuta i još mnoga pitanja, jer ako to izađe u javnost i pored sve kontrole medija kojom se bave, biće gadno ne samo po trenutnu garnituru, nego po još mnoge ljude sa strane, kao i neke ljude iz ranijih garnitura...

Dolazimo do toga da firma i dobro funkcioniše, s' obzirom ko i kako upravlja sa njom.
 
Evo teksta iz "Večernjih novosti":

GSP: Milković preti otkazima

Posle sudara tramvaja kod Sava centra rasplamsao se sukob sindikata GSP i rukovodstva firme. Sindikalci upozoravaju da vozači voze bez prava na odmor

bgd-tramvaji.jpg

Na vozilima je pričinjena velika materijalna šteta

DIREKTOR JKP GSP "Beograd" Željko Milković najavio je da će ovo preduzeće uručiti otkaze onima koji su odgovorni za saobraćajnu nesreću koja se u petak dogodila kod Sava centra, kada je povređeno devet osoba, među kojima i oba vozača.

- Onaj ko greši i zbog čijeg nemara su bili ugoženi životi putnika, mora da snosi odgovarajuće posledice - odlučno je rekao Milković.

Zbog incidenta, a u odbranu vozača, stao je Saobraćajni sindikat GSP. Sindikalci su upozorili da šoferi rade bez prava na odmor, pauze za obrok, ponegde i bez toaleta. Oni od nadležnih zahtevaju i da se obezbedi protočnost saobraćaja na raskrsnicama, da se pomeraju parkirana vozila sa stanica i tako obezbedi autobusima bezbedniji i brži saobraćaj.

- Sindikat je upravo strahujući od mogućih saobraćajnih nesreća mesecima unazad pokušavao nadležnim ustanovama da ukaže šta se radi i kako se radi, ali, nažalost, niko još uvek nije ništa preduzeo - saopštio je Saobraćajni sindikat.

Direktor ovog preduzeća Željko Milković rekao je "Novostima" da optužbe sindikata "ne piju vodu" i negirao da postoji nepoštovanje zakonskih obaveza o odmoru i pauzama.

- Radi se u zakonskim okvirima i vozači imaju sve predviđene pauze. Nijedna smena vozača nije punih osam sati. Dva slobodna dana nedeljno su im obećana i trenutno se radi na tome - objasnio je direktor Milković.



MANjE NESREĆA NEGO 2013.
Prema podacima Gradskog saobraćajnog preduzeća, iako učestale, saobraćajne nezgode u kojima učestvuju njihova vozila nisu u velikom porastu.

- Udesi nisu prešli broj onih iz godina za nama - kaže direktor GSP-a Željko Milković. - Možemo slobodno da kažemo da ih u 2014. ima manje nego 2013. godine.


*Izvor: http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... i-otkazima
 
boca-ica":369wayk5 je napisao(la):
Гага wrote ...Ето шта све неодговорни пешаци могу да направе својом несмотреношћу, глупошћу, безобразлуком...

Gago, Gago....
Pešaki prelaz je carstvo pešaka , jest da nije namenjeno da se na njemu pravi i sendvič
al ako i to pešak radi , opet nije kriv na pešačkom, vozač u vozilu mora da čeka
ako mu se žuri nek ga tužii prvom saobracajcu da usporava-ometa saobracaj
Na žalost osionost vozača i ne osnovano (samo)uverenje u nj. kočnice dovode do nemilih prizora
izuzetno retki su ,,karaboli,, a da pešak ne nadrlja i to uz malo srece sa teškim posledicama
jbg. nema pešak ni pojas, ni jastuk, a ni šasiju....
sva ta gvozdjurija i plastikanerija moze opet da se kupi... al ruka, noga , glava ...itd. još uvek ne

Боцо, Боцо....
Мораш мало пажљивије и сконцентрисаније да читаш чланак, пешак је на црвено светло на семафору за пешаке прешао на пешачком и направио дар-мар. Тада колико ми се чини :wink: пешаци не смеју да прелазе пешачки прелаз, без обзира колико је он (пешачки прелаз) царство пешака.
Пешак кад има зелено светло, не сме да се задржава на пешачком прелазу тј. не сме да стане и разговара са неким, не сме да разговара мобилним телефоном кад прелази пешачки (мада сви то радимо),... и све то лепо пише у ЗОБС-у.
 
Lepo ga izgazis, pa nek on posle objasni samom sebi sta je trazio na crvenom svetlu na pesackom prelazu.
Sad se setih one nezgode od pre par dana na staroj okretnici na Banjici, kad je Solaris naglo kocio zbog kretena koji je sekao bus, tom prilikom su povredjeni putnici, to se ne radi tako, ako se nekom gine pod busom, omogucite mu to. Tako isto ako pesaku nije stalo do zivota, sto vama treba da stane do njegovog zivota i da pritom rizikujete svoj i neke druge zivote?! Kako ce vozac Solarisa odgovarati jer je kocio, dakle video ga je pa je kocio, e sad moze da se pokrene fora, zasto nije prilagodio brzinu kretanja da ne dodje do naglog kocenja? Isto tako je fora i ovde, napravio je problem i sebi i kolegi zbog budale kojoj se gine. Naravno, prirodno je da bezite od nezgode, ali ponekad ona ne moze da pobegne od vas.
 
Kakva su ovo psihopatska razmisljanja, da se gaze ljudi kao da su muve. To je ta soferska logika, kada se namerno nabijaju ili kada vide da ih neko sece, da im neko ulece, tada se namerno jos vise nabijaju i umesto da izbegnu situaciju kao bolji i kao profesionalci, oni izazivaju sudare, ne tako cesto. Bio sam svedok u vise navrata, bas takvog pribijanja i posle pratecih komentara, psovki itd. Nisu svi dobri vozaci, oko nas ima veoma losih i nesigurnih vozaca. Ali ti kao bolji vozac, moras da se ponasas tako da sprecis i predupredis tudju gresku i da predvidis poteze losijih od sebe. Pesaci su kao sto je receno nezasticeni totalno, jedna greska pesaka, kostace ga zivota. Da li ima pravo taj neki pesak da bude mozda rastrojen u trenutku, nesvestan svojih poteza, mozda bolestan? Treba li zato pozivati na gazenja...
 
Jel posao vozaca da vozi ili da ispravlja tudje greske? Hoce neko ispravljati njegovu? Nece.
Pesaci su blago receno jedna od najgorih i najbahatijih kategorija u gradu, samo kod nas je normalno da pretrcavas ulicu gde stignes, neretko i preko bulevara, autoputeva i slicno. On ako je resio da gine, jel treba jos neko da bude povredjen i da strada zbog toga? Cim si krenuo na crveno, svesno ides da izgines, dakle ko poziva na gazenje? Pesaci sami ili vozaci? Znam puno vozaca i znam, da kad neko 'pita' da prodje ispred, blicne ili pokaze rukom, u 99% slucajeva biva pusten od vozaca javnog prevoza. Ono sto je prooblem je mnogo veci broj onih indijanaca koji bi na silu da ulete ispred tebe, jos se obicno buni sto ga ne pustis, izvini ako 20 kola moze da ide iza tebe i da ne pravi problem, e pa moze i taj jedan pametan.
Druga stvar, da provedes dan u tom busu skapirao bi koliko samo udesa, gazenja taj vozac na dnevnom nivou izbegne. Konstantno gledanje u ogledala, pracenje saobracaja sa 4 oka, obracanje psznje na pesake koji prelaze kud hoce to ti je posao vozaca, dnevno izbegnu bar 4,5 ozbiljnijih udesa, neretko prodju sa par cesanja i slicno, pre neki dan sam skontao koliko vozaci ne koriste ogledala, apsolutno pod milim bogom ne gledaju u retrovizor, o postovanju prvenstva i koriscenju svoje trake tek necu da pisem.
Pre jedno mesec dana, stojim u vratima busa i gledam kako covek krece pod autobus na crveno za pesake, znas kakav je osecaj kad ti 20 ljudi jos padne na ledja zbog naglog kocenja? I ti to nazivas greskom? Ne nije to bato greska, to je bahatost i bezobrazluk. Da se nesto desi putniku u tom busu, mislis da bi retardirani pesak odgovarao? Naje*******o bi vozac sto je spasavao budalu. Zato ti kazem, zasto rizikovati da odgovaras za nekoga, ako se nekom gine, nek gine...
 
Је л` ти дете стварно мислиш да је то тек тако, убити човека?? Знаш ли какве кошмаре, рецимо, имају машиновође због самоубица које се бацају под возове? Ни криви ни дужни - бу**** стане на шине и... носиш га на души целог живота. Пред тобом се угасио живот. Гледао си смрти у очи. Итд.
Да ли је могуће да ово пишеш?
 
Ma pusti, Pantografe, prazne price...
Nema NORMALNE osobe koja bi tako nesto uradila.
Ne bi ni on naravno, vec samo tako prica.
Nije retko dolazilo do udesa jer su ljudi instiktivno kocili ili naglo povlacili volan da bi izbegli, macku, zeca, kuce...
Ovde pricamo o ljudima!
 
Prvo ja tebi nisam dete, drugo, kad sedas za volan moras biti spreman i na to. Daleko od toga da je prijatno, ali ponekad je to mnogo manje zlo nego ono koje se desi bezanjem od toga. Znam za situaciju u kojoj je covek kocio da izbegne budalu koja je htela da se baci pod bus, tom prilikom zena je pala i tesko se povredila, dan danas joj placa lecenje, a budalu je ubio pa ubio. Za volanom ti je jedna noga u grobu, druga u zatvoru, ako to ne mozes da prihvatis ne sedaj za njega, kraj price.
Inace da, masa stvari se radi instiktivno, ljudski je pokusavati izbeci nesto, ali nekad to nesto ne zeli da izbegne vas, sustina nije bila u tome da treba gaziti ljude i ubijati, nego je sustina bila da su pesaci svesno samoubice, svesno idu da ginu, svesno izazivaju sudbinu, svesno 'oce nekom da upropaste zivot.
Postoji neka prica, soferska sto bi vi rekli, o nekom tipu koji je vozio kamion i imao je bar dva tri udesa godisnje, neretko sa smrtnim ishodima, podletali su mu pod kamion, prikolicu, nijednom za 40 godina karijere nije skrivio udes, a ko zna koliko ljudi je umrlo pod njegovim kamionom. Covek je najnormalnije ziveo, samo je prvi put tesko podneo, secam se da je poslednji udes imao negde u Turskoj kada su mu 4 lika sa autom podletela pod kabinu, covek je sedeo u kabini i jeo sednvic dok god ih nisu izvukli, jedino sto nije mogao, nije mogao da vidi mrtvog coveka. To mu je bila poslednja voznja...
Jednostavno, kao profesionalac u sekundi moras da biras i da reagujes, da biras manje zlo, to je to.
Pre 3 meseca je poginuo decko na motoru bukvalno na 20m od mene, obisao je bus u kom sam bio, dok smo izasli iz krivine on je vec udario u auto i preleteo 20m. Prizor koji cu pamtiti ceo zivot, znaci decko koji je modar skroz, bez ijedne cele koske, sab krvav, strasno.. covek koji mu je izleteo, nije stigao da ga vidi jer je ko zna koliko vozio motor, mogu zamisliti kako je tom coveku bilo, to ce mu ostati ceo zivot, ali zivot ide dalje, zbog toga i ne moze svako da se bavi tim poslom.
 
ne treba ga pregaziti to je surovo ali vozac busa treba da otvori prozor i da krene da se svadja sa takvim pesakom Secam se dok je jos GB346 bio redovan na 73 jedna zena htela u Jurija Gagarina da pretrcava ulicu i bas da naleti pod GB346 Vozac krenuo da joj svira jos dok nije stigla do autobusa usporio malo i otvorio proyor i rekao joj.JEL SI NORMALNA??GDE CES BREE!!!!!I treba tako i ja bi popizdeo
 
Joj bre...
Samo vas slusam (citam)...
I ne mogu da se nacudim!?
Pa zar smo toliko 'prsli'?
Zar vise nema trunke razumevanja za ljudsku gresku, ni malo razumevanja za tu covekovu 'nesavrsenost', zar totalni nedostatak osecaja empatije ili makar razumevanja???
Soferi, vozaci, biciklisti, putnici, pesaci...
I svako samo svoju grupu postuje a drugu osudjuje.
Putnici divljaci, vozaci ubice, pesaci samoubice, biciklisti kamikaze...
Zaboga, sve su to ljudi!!!
Znate covek, homosapiens, svesno i inteligentno bice! I emotivno, takodje!
Pa zapitate li se ikad dal je taj pesak mozda obisao nekog dragog na onkologiji, dal je biciklista prezaduzen zbog skoka svajcarca, dal je vozac amater mozda hirurg koji nije uspeo da spase pacijenta?
Dal je vozac busa jednostavno premoren jer mora da radi i vise od zakonskog maksimuma jer tako poslodavac zahteva???
Dal su svi oni za 'odstrel' jer su pogresili?
A vi 'kriticari' vi ne gresite?
Vi ste savrseni?
Niste nikad pretrcali na crveno ili van pesackog, isekli nekoga, zakacili pedalom komsiji za kola, razbili prozor loptom???
Ja vas stvarno ne razumem, cemu toliki bes, gnev, agresija, zasto tolika frustracija???
 
Laki, poštovanje za post o poštovanju :pob:
 
laki72":2pis86dp je napisao(la):
Joj bre...
Samo vas slusam (citam)...
I ne mogu da se nacudim!?
Pa zar smo toliko 'prsli'?
Zar vise nema trunke razumevanja za ljudsku gresku, ni malo razumevanja za tu covekovu 'nesavrsenost', zar totalni nedostatak osecaja empatije ili makar razumevanja???
Soferi, vozaci, biciklisti, putnici, pesaci...
I svako samo svoju grupu postuje a drugu osudjuje.
Putnici divljaci, vozaci ubice, pesaci samoubice, biciklisti kamikaze...
Zaboga, sve su to ljudi!!!

Tačno je da su to sve ljudi , ali neponašaju se svi kao "ljudi".

laki72":2pis86dp je napisao(la):
Znate covek, homosapiens, svesno i inteligentno bice! I emotivno, takodje!
Pa zapitate li se ikad dal je taj pesak mozda obisao nekog dragog na onkologiji, dal je biciklista prezaduzen zbog skoka svajcarca, dal je vozac amater mozda hirurg koji nije uspeo da spase pacijenta?

Da li si se ikada zapitao da čovek koji prelazi ulicu na crveno , kada ugleda da dolazi tramvaj , a nema autobusa koji je čekao , zaista neko ko je obilazio nekog dragog u nekoj bolnici?
Da li si se e ikada zapitao da se taj biciklista pitao i pre nego što je podivljao švajcarac koliko je prezadužen u švajcarcima?
Da li si se ikada zapitao da je vozač amater zaista amater , i koji nema potrebno iskustvo da reaguje brzo kako bi predupredio neku situaciju?


laki72":2pis86dp je napisao(la):
Dal je vozac busa jednostavno premoren jer mora da radi i vise od zakonskog maksimuma jer tako poslodavac zahteva???

Može da bude ovo u pitanju , a može jednostavno i da bude nenadana situacija ...

laki72":2pis86dp je napisao(la):
Dal su svi oni za 'odstrel' jer su pogresili?
A vi 'kriticari' vi ne gresite?
Vi ste savrseni?
Niste nikad pretrcali na crveno ili van pesackog, isekli nekoga, zakacili pedalom komsiji za kola, razbili prozor loptom???
Ja vas stvarno ne razumem, cemu toliki bes, gnev, agresija, zasto tolika frustracija???

Nisu svi za odstrel , ali dobar deo njih jeste. A najviše stradaju upravo pešaci , koji su zamišljeni i ne vide kola ni levo ni desno , niti da je crveno na semaforu , niti da je pešački prelaz stotinak metara dalje , već vide samo autobus za kojim pokušavaju da stignu , ali ga nikad ne stignu.

Primera ima koliko god hoćeš , ali najmanje je onih koje si ti naveo. Na ovu temu bih mogao čitavu knjigu da napišem , i to samo iz ličnih iskustava (situacija kojima sam prisustvovao).

I meni se desilo kao pešaku , da par puta budem zamišljen , i da pogrešim , ali na svu sreću , nikad nije bilo posledica.
 
Laki, saobracaj nije za*******, ne dopusta crne i prazne minute, ne dopusta zamisljenost, kraj price.
To je sfera u kojoj nema opustanja, nemas pravo na zamisljenost i odsutnost. Dovoljno je 5 sekundi da si odsutan i da imas fatalne posledice, ta tvoja prica bi pila vodu pre jedno 70 godina, kada je saobracaj bio mnogo manjeg inteziteta i mnogo se sporije zivelo i vozilo. I neces me nabediti da se na crveno prelazi zbog odsutnosti, ne ne, prelazi iz na crveno zbog bezobrazluka i bahatosti. Kako niste pravdali vozace da su odsutni kad prodju na crveno, tad je bila bahatost, a realno mnogo manje treba da bude odsutan vozac, nego pesal da bi prosao kroz crveno. Vozacu je dovoljno sekund ili dva da odluta i da se desi problem, pesak se ne krece tolikom brzinom, stoga prica o odsutnosti od desetak sekundi nema smisla, barem meni.
Jesmo ljudi, greh je povrediti bilo koga, ali razmislja li taj neki pesak da se zbog njegovog pretrcavanja neko drugi moze povrediti? Da razmislja, makar o sebi, a ne o drugima nikad ne bi to radili.

Evo pitam te, slucaj vozaca busa, bu**** mu istrcava pod autobus, on odlucuje ds koci i da bezi, zbog naglog kocenja mu zena pada na instrument tablu i povredjuje kicmu, a bu**** je izginila pa izginula, jel nije veci greh da si povredio nekog zbog kamikaze? A nazalost, mnogi pesaci su danas upravo to, kamikaze, sa slusalicama, telefonima na usima, bez grama mozga samo hop na ulicu, pre nei dan zena udari u autobus na raskrsnici, njoj crveno, telefon u ruci i bam u bus, kao zamislila se, ako smo toliko zamisljen narod da ne primetis autobus, ako vec ne vidis semafor, onds smo za ozbiljnije posmatranje.
 
Samo vi nastavite, ovo je odlicno nekome go radi analizu nasih (nacije) psiholoskih profila...
A neki buduci 'IT arheolozi' ce takodje imati dosta toga da saznaju o nama koliko smo prsli.
Cudno mi je samo kako smatrajuci sebe toliko pametnim i zivotno iskusnim ne vidite da svojim 'savetima' upravo potvrdjujete sve ono sto sam napisao.

No dobro, sto rece direktor, vratimo se temi, jer ova diskisija nije za temu tramvaji, a koliko vidim nigde nas ne vodi.
Medjusobni antagonizmi su se odomacili i postali sastavni deo naseg drustva...
 
Vrh