creme-nadlle
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 03.09.2007.
- Poruke
- 525
- Pohvaljen
- 631
Malo te zalim. Ali ne preterano...
ovde su topik tramvaji a ne samo konkurs za nabavku tramvaja. da sam pametniji ne bih pisao redove, vec bih prosto ispod rezonovanja inzinjera sa naivnoscu pionira, rezonovanjem na nivou predsednika mesne zajednice i kriminalnim planovima industrisjke spijunaze u rukama rekao gluposti i bruka i nastavio dalje.JohnnyLee":5rwl4l6g je napisao(la):prekinite da se svađate k'o neki debili. izađite na parking pa rešite svoje probleme
back to topic:
rok za tender ističe sutra. hoće li reći ko je sve dao ponude?
a sta ja gresim? ja nemam nista protiv da privatnici organizuju i pet proizvodnji tramvaja u srbiji. ali kada ga naprave, cekao bi ih konkurs kao i sve druge, pa ako nesto vredi to sto su napravili, kupili bi i mi a i drugi, a ako ne vredi - po njihovom dzepu. Ta vaskolika naopakost nas je i dovela ovde gde jesmo... ne projektuju se saobracajne potrebe grada i prema tome nabaljaju tramvaji i eventualno organizuje domaca proizvodnja, nego se podje od ideje da se pravi domaci tramavaj i nagalsava kako bi onda i drugi gradovi trebalo da uvedu tramvaj da bi imao ko da ga kupuje. naopako, naopako.hazard":25iaexwt je napisao(la):@Lucifer, creme-nadle,
obojica gresite.
Naravno da je suludo da samo za 20 beogradskih tramvaja izmisljamo toplu vodu i pravimo fabriku.
Ali, kada bi se napravila jasna strategija sinskog transporta, i odlucilo se da se u Beogradu pravi "teski" metro, a u Novom Sadu, Nisu, Kragujevcu i gradovima slicne velicine "laki" metro tj, LRT, a u manjim mestima klasican tramvaj, mogao bi da se napravi jedan eko-sistem - kao sto danas postoji za proizvodjacima autobusa. Naravno bili bi dovedeni strani investitori, proizvodjaci tramvaja, koji bi imali svoj udeo u novoj firmi, itd. Onda bi mozda bilo i proizvoda za izvoz.
Potpuno se slazem sa ovim stavom. Pogresno postavljanje stvari i presipanje iz supljeg u prazno. Ne znam zasto se bunimo u tom slucaju protiv JAT-a kad se ova situacija na neki preneseni nacin moze preneti i na njih. Postoji jos mnogo mnogo takvih primera kod nas zbog cega i jeste situacija takva kakva jeste.Lucifer":1cfmgadr je napisao(la):a sta ja gresim? ja nemam nista protiv da privatnici organizuju i pet proizvodnji tramvaja u srbiji. ali kada ga naprave, cekao bi ih konkurs kao i sve druge, pa ako nesto vredi to sto su napravili, kupili bi i mi a i drugi, a ako ne vredi - po njihovom dzepu. Ta vaskolika naopakost nas je i dovela ovde gde jesmo... ne projektuju se saobracajne potrebe grada i prema tome nabaljaju tramvaji i eventualno organizuje domaca proizvodnja, nego se podje od ideje da se pravi domaci tramavaj i nagalsava kako bi onda i drugi gradovi trebalo da uvedu tramvaj da bi imao ko da ga kupuje. naopako, naopako.hazard":1cfmgadr je napisao(la):@Lucifer, creme-nadle,
obojica gresite.
Naravno da je suludo da samo za 20 beogradskih tramvaja izmisljamo toplu vodu i pravimo fabriku.
Ali, kada bi se napravila jasna strategija sinskog transporta, i odlucilo se da se u Beogradu pravi "teski" metro, a u Novom Sadu, Nisu, Kragujevcu i gradovima slicne velicine "laki" metro tj, LRT, a u manjim mestima klasican tramvaj, mogao bi da se napravi jedan eko-sistem - kao sto danas postoji za proizvodjacima autobusa. Naravno bili bi dovedeni strani investitori, proizvodjaci tramvaja, koji bi imali svoj udeo u novoj firmi, itd. Onda bi mozda bilo i proizvoda za izvoz.
Gresis u tome sto cini mi se malo previse slobodno-trzisno i izolovano gledas slucaj. Ne polazi se od ideje kako treba da se pravi domaci tramvaj, nego se polazi od ideje da tramvaj resenje za javni prevoz u X gradova Srbije. Onda se na osnovu toga zakljuci da bi mogao da se napravi jedan industrijski eko-sistem koji bi mogao da zaposli Y radnika i pokrene ekonomsku aktivnost tu i tamo i koji bi ucinio da ne budemo potpuno zavisni od stranaca kada je u pitanju vazan deo javnog prevoza - tramvaj. naravno ako sam Beograd ima tramvaj onda ne vredi smisljati tako nesto. Sto se privatnika tice, da proizvodnja treba da bude privatna ali posto je svaki tramvaj na kraju finansiran od strane drzave (grada) to nije bas isto kao i nabavka gumica i olovaka za gradski sekreterijat za urbanizam, slozices se. I naravno da treba uvek birati najbolju ponudu i resenje, ali ne mora sve uvek da bude po sistemu "kljuc u ruke".Lucifer":2ax0wxnp je napisao(la):a sta ja gresim? ja nemam nista protiv da privatnici organizuju i pet proizvodnji tramvaja u srbiji. ali kada ga naprave, cekao bi ih konkurs kao i sve druge, pa ako nesto vredi to sto su napravili, kupili bi i mi a i drugi, a ako ne vredi - po njihovom dzepu. Ta vaskolika naopakost nas je i dovela ovde gde jesmo... ne projektuju se saobracajne potrebe grada i prema tome nabaljaju tramvaji i eventualno organizuje domaca proizvodnja, nego se podje od ideje da se pravi domaci tramavaj i nagalsava kako bi onda i drugi gradovi trebalo da uvedu tramvaj da bi imao ko da ga kupuje. naopako, naopako.
pobednik je objavljen danas u 12Goran":2r650c99 je napisao(la):Ljudi, panicite, a mozda je ta informacija cista laz. Prokomentarisacu kada objave javno pobednika.
Link?Lucifer":1rry7quv je napisao(la):pobednik je objavljen danas u 12Goran":1rry7quv je napisao(la):Ljudi, panicite, a mozda je ta informacija cista laz. Prokomentarisacu kada objave javno pobednika.
Po meni je situacija sledeca, zainteresovani ponudjaci su imali rok do danas ukljucujuci produzetak da pripreme svoje ponude tehnicke finansiske i imali su mogucnost da do danas otkupe tendersku dokumentaciju i mogucnost da dostave ponudu. A podebljana recenica mi zvuci kao rok za odluku firmi koja ce raditi tramvaje jel se ostavlja 90 dana za vaznost ponude od poslednjeg dana za dostavljanje ponuda. To mi zvuci logicno jel nije moguce za kratko vreme i unapred pogledati sve ponude a pogotovo ako se do kraja ne zna ko je sve i ko ce sve dostaviti ponude. Mislim da je tu greska u koracima sto se tice spekulacija jel u pitanju je tehnicki jako ozbiljan tender da bi se tek tako sve uzelo u obzir.Otvaranje ponuda će se izvršiti istoga dana u 14:00 na dole navedenoj adresi u prisustvu ovlašćenih predstavnika onih ponuđača koji se odluče da prisustvuju otvaranju.
Neblagovremene ponude neće se razmatrati, već će biti vraćene ponuđačima neotvorene.
Period važnosti ponude je najmanje 90 dana od poslednjeg dana za dostavljanje ponuda.
Uvid u registar potencijalnih Ponuđača koji su otkupili konkursnu dokumentaciju može da se izvrši na dole navedenoj adresi.
ali zakon o javnim nabavkama, koji u celini vazi i za ovu nabavku, je jasan: Otvaranje ponuda u otvorenom postupku i u drugoj fazi restriktivnog postupka je javno. - cl. 74Igor":2ucgchzw je napisao(la):Zelim da verujem da sve o cemu Luci prica vec dve nedelje nije tacno, ne zato da on ne bi bio upravu nego da jednostavno to nije tacno jel nam to nikako ne ide u prilog.
Sto se tice samog tendera moguce da nisam do kraja upoznat sa procedurom.
postoji po meni jedna recenica koja kaze sledece i moze mozda da nam da odgovor na pitanje kada ce biti konacni rezultati
Otvaranje ponuda će se izvršiti istoga dana u 14:00 na dole navedenoj adresi u prisustvu ovlašćenih predstavnika onih ponuđača koji se odluče da prisustvuju otvaranju.
Neblagovremene ponude neće se razmatrati, već će biti vraćene ponuđačima neotvorene.
Period važnosti ponude je najmanje 90 dana od poslednjeg dana za dostavljanje ponuda.
Uvid u registar potencijalnih Ponuđača koji su otkupili konkursnu dokumentaciju može da se izvrši na dole navedenoj adresi.