Šta je novo?

Tramvaji

Karlo del Ponte":35jp5n1a je napisao(la):
U petak u 9:00 i nesto cu gostovati na radio Studio B, vezano za predlog produzenja tramvaja u Stepu i Kumodraz.
Гостовање померено за понедељак 13.1.2014. Трајаће око 10 минута.
 
Ni juce ni danas nisu pustili :(
Pitacu ih, da li ima problema sa snimkom? Pomenucu "Petoro ljudi je ucestvovalo u pripremi snimka, zbog truda svih tih ljudi bio bi red da bude objavljen!"
 
91pd.jpg

sa fpz od topcider
 
I ovo, kao i Dani otvorenog depoa u Budimpešti je sa ciljem da se građanima gradski prevoznik približi, da osete da je to njihovo i da neko ipak brine o njima, što se odražava na odnos putnika u svakom pogledu. Kod nas imamo kontra situacije, represija, uvođenje ulaska na prva vrata, povećanje broja kontrolora i uz to sve pogoršanje usluge i na sva zvona pričati kako planiraju smanjiti broj vozila ako ljudi ne očitavaju svoje kartice...
 
A ne daj Bože da rođeš pored pogona i letimično baciš pogled ... odmah se tu stvori neko paranoično obezbeđenje kao da je u državi vanredno stanje ...
 
Predlog teksta peticije:
ПЕТИЦИЈА ЗА:
ПРОДУЖЕЊЕ ТРАМВАЈСКЕ ПРУГЕ
ЗА НАСЕЉЕ СТЕПА СТЕПАНОВИЋ И КУМОДРАЖ

Ми долепотписани грађани, тражимо од Скупштине града Београда и надлежних градских тела:
- Да се направи нови крак трамвајске мреже од Трошарине до Кумодража, тако да траса нове трамвајске пруге буде између будуће саобраћајнице Спољна магистрална тангента и Насеља Степа Степановић, а даље према Кумодражу уз десну ивицу Кумодрашке улице. Захтевамо трамвај, јер то је једини превоз који може заобићи застоје на петљи Аутокоманда, а који су све гори са сваким новим станарем Вождовца. Такође, омогућава везу са планираним новим градским садржајима у Кумодражу (дом здравља, пијаца итд.)
- Да након реконструкције Војводе Степе трамвај на свим раскрсницама има предност.
- Да се приликом реконструкције Војводе Степе додају дрвореди свуда где је улица довољно широка.
- Да Војводе Степе од Аутокоманде до Трошарине не буде магистрала, него да остане 1+1 саобраћајна трака за аутомобиле, зато што се загушење од Аутокоманде према центру ионако не може избећи.
- Да се уз десну ивицу колосека обележе траке за кретање бициклиста
- Да се не шире паркинг места на рачун тротоара, уколико није могуће обезбедити тротоар ширине минимално 1,6 метара.
Molim, komentarisite, kritkujte, predajte da se nesto doda oduzme! Uskoro krecemo u akciju sakupljanja potpisa, i ako nesto treba da se izmeni,neka se izmeni sada!
 
Ово је ОК. Ја бих само додао да свуда где није предвиђено паркирање на тротоару буду одмах постављени стубићи.
 
Zar nismo već negde prokomentarisali ovakvu ideju? Strogo protiv 1+1 ako možw 2+2! Razlika je ogromna! Dodaš na to stubiće i onda čim se nekome pokvari auto nastaje totalni haos! Za parking mesta nemam komentar jer ne poznajem skroz situaciju, pitanje je da li igde tu ima mesta za automobile da se parkiraju. I kako to rešiti ako nema.
Biciklisti su ravnopravni učesnici u saobraćaju ali o tome nema dovoljno svesti, ne bi bilo loše ako ima mesta da im se obeleži traka, ako ne, onda i to žrtvovati. Drvored je sjajna ideja, Tramvaj do Kumodraža i nagazni semofori (prednost) su takođe dobre ideje koje bih podržao.
 
Горштак, са системом 1+1 и трамвајем у средини добијамо две једносмерне улице. Волео бих да наведеш пример макар једне улице где возачи пале 4 мигавца, потпуно затварајући пролаз осталим возачима! Или макар једне прометне уске улице 1+1, где се возачи усуђују да упале 4 мигавца, пре него што 10 возача иза њих затруби у року од 10 секунди.
 
Voleo bih da još jednom pročitaš šta sam napisao. Meni kada se pokvari auto može da trubi ko god hoće on neće ići dalje. Ako pored toga imamo stubiće koji jesu neophodni da bi smo sprečili bahato parkiranje.

E sad, dalji razvoj situacije, ako je na nizbrdici nije bezbedno spuštati se bez serva ali je moguće. A na uzbrdici? Pa još recimo neki lep autić od tonu i po. Jednom prilikom sam se vozio 26icom i naleteli smo na sličnu situaciju i bili blokirani, niko iz autobusa sem mene nije izašao da pomogne čoveku da izgura auto 10 metara dalje. Nadam se da je sada jasnije.

A zanima me i podatak koliko automobila na dan, i koliko u špicu sada prođe tom ulicom i da li je tu profil 1+1 dovoljan.
I kakvo je vaše mišljenje o tome da se šine premeste na sredinu ali da tuda može i auto da prođe?
 
Gorstak89":pjwm85dr je napisao(la):
Voleo bih da još jednom pročitaš šta sam napisao. Meni kada se pokvari auto može da trubi ko god hoće on neće ići dalje.
Ceo Dorćol je jednosmeran, pola Vračara ... pa nema tih problema ...
 
Lepa ideja, ali da li mi posedujemo dovoljno tramvaja za jos jednu liniju ili ce se redukovati vec neredovne linije?
 
Što se tiče postavljanja tih stubića , tu mora da se povede računa i kako se oni postavljaju i koji se stubići postavljaju , jer sam jednom prilikom na TV - u slušao kako stanovnici jednog dela Vojvode Stepe imaju problem sa vozačima , za koje ne može da se kaže da su bahati , nego su i više od toga. Naime , u blizini jednog kafića postoje stubići , kako bi se povećala bezbednost pešaka. Kako ti stubići smetaju ljudima koji dolaze u kafić , da parkiraju svoja kola , oni su ih jednostavno iščupali. Nakon intervencije , stubići su ponovo postavljeni , ali i ponovo iščupani , i tako više puta.
Druga stvar koja bi trebalo da se uradi je ta da se ostavi stajalište Trg Oslobobođenja (u oba smera) na sadašnjim pozicijama , dakle da ova stajališta budu jedina u Vojvode Stepe koja ne bi bila na sredini ulice , a da se posle ulice Triše Kalcerovića postsave tramvaji sredinom ulice. Na ovaj način bi se izbegle komplikacije oko izgradnje stajališta za 18 i 39.
 
Ako posedujemo dovoljno tramvaja sto onda nisu redovni, cak se I na 7 kao glavnoj tramvajskoj liniji cesto ceko I preko 15 minuta. Da ne spominjem druge linije, 9 je katastrofa, a 12 se popravila za nijansu.
 
bIFTEK nije problem broj tramvaja nego losa organizacija ,djp ,gsp ,policija ,
 
Gorstak89":22dmcel4 je napisao(la):
Voleo bih da još jednom pročitaš šta sam napisao. Meni kada se pokvari auto može da trubi ko god hoće on neće ići dalje. Ako pored toga imamo stubiće koji jesu neophodni da bi smo sprečili bahato parkiranje.
Квар аутомобила на сред уске градске улице је ретка појава, ређа од саобраћајних незгода, на пример. Такође долази и до пуцања цеви, потреба за одгушивањем канализације и слично, које могу утицати на поремећаје, али при сваком од ових настаје хаос, и боље је да он буде ван површина строго резервисаних за јавни превоз, јер јавни и пешачки саобраћај у Београду су важнији од аутомобилског, по чистој здравој логици. Са обзиром на мноштво споредних улица, када возач у ауту уочи неки квар, у већини случејева може скренути у неку од њих.
Gorstak89":22dmcel4 je napisao(la):
A zanima me i podatak koliko automobila na dan, i koliko u špicu sada prođe tom ulicom i da li je tu profil 1+1 dovoljan.
I kakvo je vaše mišljenje o tome da se šine premeste na sredinu ali da tuda može i auto da prođe?
Улица Војводе Степе за Вождовац је исто што и Кеј Ослобођења за Земун, или Кнез Михајлова за Стари град. Аутомобил ограничити, по могућству потпуно одстранити из таквих улица. :gobb: Уколико би хтели стварно да правимо аутомобилски концепт транспорта за Вождовац, требало би да имамо најмање 4 попречне улице између Аутокоманде и Трошарине са профилом минимално 2+2. То је практично немогуће, а при томе имамо сасвим довољно уличног простора за пешачки, бициклистички и јавни саобраћај. Утолико је једино просторно и функционално одрживо решење (да не кажем економски, еколошки, енергетски, безбедносно, социјално и регионално) ограничити аутомобилски саобраћај. Ако би и ширили капацитете за аутомобиле, то би требало радити у Булевару Ослобођења и Новој Кумодрашкој улици Дарвинова-Душановац-Аутокоманда, за коју је половина трасе већ државна, а половина су приземне куће, чијим власницима је забрањена било каква доградња и реконструкција баш због плана овог саобраћајног коридора.
biftek":22dmcel4 je napisao(la):
Lepa ideja, ali da li mi posedujemo dovoljno tramvaja za jos jednu liniju ili ce se redukovati vec neredovne linije?
Имамо, шта више, то би била чисто организациона мера. Просто се од Трошарине до Бањице ионако остане по 15 људи у трамвају. Просто се преусмери једна линија ка Кумодражу 2, чиме се и боље користи капацитет.
biftek":22dmcel4 je napisao(la):
Ako posedujemo dovoljno tramvaja sto onda nisu redovni, cak se I na 7 kao glavnoj tramvajskoj liniji cesto ceko I preko 15 minuta. Da ne spominjem druge linije, 9 je katastrofa, a 12 se popravila za nijansu.
Ја у последњих годину дана не могу да се сетим да ме је линија 9 издала, а користим је 2-3 пута недељно. За разлику од трамвајских линија, у аутобусе је врло често немогуће ући, а честе су паузе по 20 и више минута за линије са врло честим поласцима. И то је све са читавим низом грешака у пројектовању и управљању трамвајским системом, који је директна последица катастрофалне кадровске политике.
 
Ja i dalje mislim da je 2+2 neophodno sve dok se ne izgradi kumodraska do Autokomande u profilu 2+2.
Svako smanjenje V. Stepe pre toga dovesce do jos veceg haosa i zagusenja ovog dela grada. Evo bas sedim sa kolegom koji je stari stanovnik ove ulice i ideja mu se ni malo ne svidja.
I zamisli situaciju u jutarnjem spicu, kako recimo vozilo Hitne pomoci ili vatrogasci da stignu brzo u V.Stepe?
Znaci Karlo da, tvoj plan o produzetku linije ka stepi i kumodrazu potpuno podrzavam.
Ideja o sinama u sredini mi se vizuelno svidja, ali da ponovim, do izgradnje Alternativne trase ka centru, pravljenje takvog resenja ce samo stvoriti nove probleme u vec prilicno prebukiranoj ulici.
 
Sine ce korisititi i hitne sluzbe kao suto rade i na drugim mjestima nevidim problem , a sa unakaznemjem plana 90 tih ulica je trajno osakacena imamo temu o istoj ovo je vise za tramvaje
 
Vrh