Gorstak89":22dmcel4 je napisao(la):
Voleo bih da još jednom pročitaš šta sam napisao. Meni kada se pokvari auto može da trubi ko god hoće on neće ići dalje. Ako pored toga imamo stubiće koji jesu neophodni da bi smo sprečili bahato parkiranje.
Квар аутомобила на сред уске градске улице је ретка појава, ређа од саобраћајних незгода, на пример. Такође долази и до пуцања цеви, потреба за одгушивањем канализације и слично, које могу утицати на поремећаје, али при сваком од ових настаје хаос, и боље је да он буде ван површина строго резервисаних за јавни превоз,
јер јавни и пешачки саобраћај у Београду су важнији од аутомобилског, по чистој здравој логици. Са обзиром на мноштво споредних улица, када возач у ауту уочи неки квар, у већини случејева може скренути у неку од њих.
Gorstak89":22dmcel4 je napisao(la):
A zanima me i podatak koliko automobila na dan, i koliko u špicu sada prođe tom ulicom i da li je tu profil 1+1 dovoljan.
I kakvo je vaše mišljenje o tome da se šine premeste na sredinu ali da tuda može i auto da prođe?
Улица Војводе Степе за Вождовац је исто што и Кеј Ослобођења за Земун, или Кнез Михајлова за Стари град. Аутомобил ограничити, по могућству потпуно одстранити из таквих улица.
Уколико би хтели стварно да правимо аутомобилски концепт транспорта за Вождовац, требало би да имамо најмање 4 попречне улице између Аутокоманде и Трошарине са профилом минимално 2+2. То је практично немогуће, а при томе имамо сасвим довољно уличног простора за пешачки, бициклистички и јавни саобраћај. Утолико је једино просторно и функционално одрживо решење (да не кажем економски, еколошки, енергетски, безбедносно, социјално и регионално) ограничити аутомобилски саобраћај.
Ако би и ширили капацитете за аутомобиле, то би требало радити у Булевару Ослобођења и Новој Кумодрашкој улици Дарвинова-Душановац-Аутокоманда, за коју је половина трасе већ државна, а половина су приземне куће, чијим власницима је забрањена било каква доградња и реконструкција баш због плана овог саобраћајног коридора.
biftek":22dmcel4 je napisao(la):
Lepa ideja, ali da li mi posedujemo dovoljno tramvaja za jos jednu liniju ili ce se redukovati vec neredovne linije?
Имамо, шта више, то би била чисто организациона мера. Просто се од Трошарине до Бањице ионако остане по 15 људи у трамвају. Просто се преусмери једна линија ка Кумодражу 2, чиме се и боље користи капацитет.
biftek":22dmcel4 je napisao(la):
Ako posedujemo dovoljno tramvaja sto onda nisu redovni, cak se I na 7 kao glavnoj tramvajskoj liniji cesto ceko I preko 15 minuta. Da ne spominjem druge linije, 9 je katastrofa, a 12 se popravila za nijansu.
Ја у последњих годину дана не могу да се сетим да ме је линија 9 издала, а користим је 2-3 пута недељно. За разлику од трамвајских линија, у аутобусе је врло често немогуће ући, а честе су паузе по 20 и више минута за линије са врло честим поласцима. И то је све са читавим низом грешака у пројектовању и управљању трамвајским системом, који је директна последица катастрофалне кадровске политике.