Šta je novo?

Tramvaji

Реновирана траса? Као по орању да иде, и нема везе што је трамвај нов ако возач прелеће преко скретница.
 
Potpuno identičan ispad kao prvi kod tašmajdana... Srećom ovaj ga nije vozio do palate pravde takvog..
 
Kako je uspeo da iskoči iz šina to mi nije jasno ?

Da se skretnica mozda nije vratila pa srednji i zadnji stelovi samo se podigli i krenuli po asfaltu.

Misterija
 
605841-tramvaj-261212-ras-foto-rajko-ristic002.JPG

24Сата
 
Ovde je očigledno da su zadnja dva dela otišla drugim putem tj ka autobuskoj stanici desno ? zar ne
tu nije kriv ni tramvaj ni vozač nego skretnica, ili tramvaj iza ? koji je možda preokrenuo skretnicu
 
Ово је други пут да Урбос излети из шина шина и то на два различита места. Како то мислиш увек?
 
Mozda malo glupo pitanje, ali zbog cega je tramvaj ulubljen? Ili mi se to samo cini, na telefonu sam..
spanski-tramvaj-1356551089-245977.jpg

izvor:Kurir

P.S.Ja se izvinjavam ako se ne vidi slika, rucno sam pisao tagove..
 
Ако мислиш ово на крају скроз, мислим да ти се то само причињава, због одсјаја фарова од аутомобила
 
Somi303":111qvuxc je napisao(la):
Ово је други пут да Урбос излети из шина шина и то на два различита места. Како то мислиш увек?

Ovo je prvi put da CAF iskoci na ovom mestu ali se vec desavalo na toj raskrisnici da izlete tramvaji.
 
Izgleda da su vratili tramvaj na sine i da su krenuli tramvaji, doduse prema depou, s obzirom na vreme.
 
Sreca da je stao na vreme inace bi ovi zadnji moduli pokupili onaj stub sto se vidi na trecoj slici.

Sad ce morati na brusenje tockova, ali to je ipak minimalna steta u odnosu na to sta se moglo desiti.
 
Jedan komentar iz Kurira:

Tramvaj je izleteo iz sina iz istog razloga iz kog je, odmah posle zamene sina u Nemanjinoj, izleteo i tramvaj kod bioskopa Partizan. Taj razlog se nalazi u nekvalitetnim sinama koje su, posle postavljanja, rucnom masinom za brusenje morale biti dovodjene na meru, kako bi tramvaji mogli prolaziti bez struganja i skripanja zbog nasedanja venca tocka na bocni deo sine.Zna se da su sine placene kao roba prve klase, a u stvari su otpadak van svake klase. Umesto na ponovnom livenju, jer su skart, zavrsile su na beogradskim ulicama i to kao roba prve klase. Tada su optuzili zenu-vozaca tramvaja da se kretala neprilagodjenom brzinom, pa nije videla da je skretnica prebacena. Medjutim, skretnica se prebacila u trenutku zbog lose opreme (tada nove i vrlo skupo placene). Do sada niko nije odgovarao za takve zloupotrebe zbog licne koristi u nabavci sina i opreme, ali se nadam da ce i tadasnja rukovodeca garnitura, kako u GSP, tako i u gradskim strukturama, doci na red da odgovori na vise pitanja.
 
Imam potvrdu da je tramvaj sam izleteo iz šina, nije skretnica kriva, neki iz gsp-a misle da je vozač prebrzo ušao u krivinu ali ipak taj vozač uvek je polako vozio nikad nije zurio a nije ni sad verovatno je nesto bilo u sinama pa da su srednji i zadnji štel iskočili iz sina
 
Како то трамвај може сам да излети. То ми није јасно, зашто предњи део није излетео? Зато што са предњим делом иду полако а задње модуле ко шиша. Редовно се возим у њима и свугде тако возе


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Мени се од почетка чини да ти шпански трамваји једноставно нису дизајнирани и прилагођени београдским шинама...скратања које швајцарци и катице прођу лагано шпанцу претстављају проблем и све изгледа као да ће се трамвај распасти....
 
Pa ti "tramvaji" i jesu naručeni da budu deo tada palniranog Lrt sistema,tzv."Metro-Belam",setite se da je jedan od uslova bio,da kasnije može da im se proširi osovina na širi kolosek. :kafa: i da iz Bulevara kod Vuka se spuste u tunel prema Nbg..inače na sajtu CAF-a je sve vreme stajala oznaka Lrv-Light rail v...pa kada smo to ovde objavili promenjeno je u Belgrade tram..ali na sajtu u tekstu i dalje stoji"This project consists in the supply of 30 LRVs for the city of Serbia in BELGRADE.
I još jedna interesantna stvar sa CAF sajta je da je Stokholm pored istog Lrv modela za Beograd odlučio se za visinu koju smo i mi trebali umesto 100% niskopodnog..This LRV offers 85% low floor with access at 350 mm over the rail and a nominal vehicle floor height of 425 mm.I zato oni neće imati problema sa snegom i vodom..ili barem znatno manje..
 
Vrh