Šta je novo?

Tramvaji

zexland":t4k3t37h je napisao(la):
Dok mi razglabamo o tramvajima i metrou, desice se ovo :

PREVOZ BUDUCNOSTI

Straddling Bus :)
На неки начин ово је већ "стара" вест, од августа 2010. године, коју је објавио С медија. Што се ове идеје тиче, наравно ко би био други у питању, него иновативни кинези.
Могао би град Београд да мало више размисли и поради на овоме.

Inovacija u Kini - autobusi koji voze iznad automobila
Kina je pronašla ekološki prihvatljiv način da uštedi novac i smanji gužve na gradskim saobraćajnicama. Umesto da potroše ogromnu sumu novca kako bi proširili mrežu puteva, Kinezi su se odlučili za inovativno rešenje, autobus koji se kreće iznad automobila, objavio je "Huffington Post".

Kineska kompanija "Shenzen Huashi Parking Equipment" razvija takozvani "3D Express Coach", poznat kao trodimenzionalni brzi autobus koji će se kretati iznad vozila na visini od dva metra i tako prevoziti putnike.

Za kretanje bi koristio sunčevu i električnu energiju i postizao brzinu do 60 km/h. Ovaj autobus bi mogao prevoziti 1.200 do 1.400 putnika pri čemu ne bi ometao saobraćaj. Cena izgradnje ovakvog transportnog vozila i podloge duge 40 km za njegovo kretanje je oko 50 miliona eura, što je samo 10% od troškova za izgradnju metroa. Kompanija tvrdi da će autobus smanjiti gužve za 20-30%.

Prema pisanju internet-stranice "Engadged", konstrukcija podloge za autobus duge 185 km će početi u pekinškom distriktu Mentougou krajem ove godine.



http://www.smedia.rs/zabava/vest/1663/z ... obila.html

Ево и анимација на: http://www.youtube.com/watch?v=JokMtK8IJFM

http://wusice.wordpress.com/tag/shenzhe ... ipment-co/
 
od raskrsnice carice milice i brankove do tvorničke na novom beogradu ili bloka 45.
 
190197a.jpg

60185lsdstcontrast.jpg

250203.jpg
 
предлог за реорганизацију и проширење трамвајске мреже. мрежа би се састојала из четири високо фреквентне линије (3 до 5 минута), а свака линија би имала сопствена возила:
1: Бањица-Блок 45 (КАФ)
2: Устаничка-Баново Брдо (дупле или продужене Катице)
3: Кнежевац-Омладински стадион (Швајцарци)
4: Дунав станица-Земунски кеј (двосмерни трамваји, набавка нових возила)
BGT_zpsf357e17c.jpg


Прва фаза:
BGT1_zpseb02d964.jpg


ова фаза захтева пребацивање шина у Војводе Степе, Булевару ЈНА, Цара Душана до Вуковог споменика, Рузвелтовој-Мије Ковачевића и Пожешкој. укида се трамвајски саобраћај у Београдској и аутомобилски у Ресавској и преко старог моста

Друга фаза:
BGT2_zps9840372b.jpg


трамаји се са Славије пребацују у Бирчанинову, па Ресавском до Немањине. постављају се шине преко Моста на Ади. линија 3 се пребацује да иде преко Моста и уводи се линија 4 са стандардним Катицама Беко-Сајам-Блок 42. почиње набавка двосмерних трамваја за саобраћај на линији 4

Трећа фаза:
BGT3_zps33f7b4e6.jpg


пуста се у саобраћај пруга око Калемегдана и продужетак од Милутина Миланковића до Општине НБГ (стајалиште Општина НБГ је у плитком ископу испод самог кружног тока). на линији 4 саобраћају двосмерни трамваји

Финале:
пушта се у саобраћај пруга до Земунског кеја
 
žuta linija mnogo kruži. ne vidim poentu njenu. ako neko oće centar iči če na gomilu buseva koji idu tim pravcem. ako oće sajam ili banovo brdo iči če na 88. pored svega toga dobar deo njene trase je pokriven drugim linijama.


linije moraju biti direktnije da bi ih ljudi koristili. pre svega mislim na tu žutu, a i zelenu.


ja bi ti preporučio da umesto da ide ka keju, koji je već danas odlično povezan autobuskim linijama sa svim delovima grada, a u budućnosti biće povezan sa metro-lrt, produžiš ump-om sve do saobraćajnice t6 da i bežanija dobije neki vid šinskog prevoza.
 
MilisaV":66upualj je napisao(la):
ja bi ti preporučio da umesto da ide ka keju, koji je već danas odlično povezan autobuskim linijama sa svim delovima grada, a u budućnosti biće povezan sa metro-lrt, produžiš ump-om sve do saobraćajnice t6 da i bežanija dobije neki vid šinskog prevoza.

Kakvi bre tramvaju na Bežanijskoj kosi? Pa i ovako ima tamo gomilu prevoza. :bash:
 
Da li je ovo prosirenje neka realna prica il nekacije mastanje :)
 
Moze da se napravi ovo preko most Na adi al tesko i ovo sa zemunom :-/ a realno je po meni da prosire tramvajsku liniju kad zavrse most
 
sasa901":3pii71ap je napisao(la):
Moze da se napravi ovo preko most Na adi al tesko i ovo sa zemunom :-/ a realno je po meni da prosire tramvajsku liniju kad zavrse most

у суштини није неизводљиво, јер сам ставио да трамвај иде улицама које имају разделно острво. даље проширење тек после метроа
 
Pa ne znam dal da se ceka toliko dugo ko zna kad ce metro :-/
 
Ko ga je tukao po usima da skrece ispred tramvaja? Ja sam se vracao s posla neposredno posto se to desilo, tako da sam video upravo ovo sto je na slikama. Ono sto se bas ne vidi je da je u pitanju taksi.
 
Још ако је дивљи таксиста или из унутрашњости који долазе да таксирају у Београду, још ми је драже. То што је тражио, то је и добио.
 
Баш у возача :shok: Да ли је било повређених? У најмању руку има да пукне машала капитал за крпљење, делови за "Ровер" су баш скупи. И види молим те где је нашао да ради полукружно :x
 
Svi znamo da tramvajđije i taksitse se u opste ne gotive. Uvek je bilo nesto između njih. Ali ovog je bolelo dupe da li ide tramvaj a tramvajđija uvek na takvim prelazima stisne zvono po dva puta.
 
lento":2qqywwtv je napisao(la):
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=221241#p221241

Ne secam se da je, dok su ovi tramvaji vozili, bilo ikakvih problema preko leta, s obzirom na velicinu prozora. Cini mi se da cu cak i manje nego na svajcarcima, koji celog leta nisu isli u saobracaj, navodno zbog velicine prozora.

Како не разумеш, то је нова политика ГСП-а:

1. Катице - ружно/нужно зло
2. Швајцарци - зимска идила, топли и поуздани
3. ЦАФ - лето у Београду, клима ради, туристи и Београђани се сликају, иде се на Аду, има се леп поглед на мост :))
 
Gledah danas kod okretnice na tasu tramvaje kako iz resavske idu ka pravnom.

Ide CAF,vozac vozi kao po jajima,brzina najvise 10km/h.

Ide katica,oko 20km/h.Bilo bi zanimljivo videti podrobnu analizu koliko su CAF-ovi sporiji on katica od okretnice do okretnice recimo na 7mici.Secam se da je Karlo ili tako neko pominjao oko 15 minuta,mada je to jedino moguce kada katica ne sustigne CAF koji je ispred njega pa ga uspori.
 
Vrh