предлог за реорганизацију и проширење трамвајске мреже. мрежа би се састојала из четири високо фреквентне линије (3 до 5 минута), а свака линија би имала сопствена возила:
1: Бањица-Блок 45 (КАФ)
2: Устаничка-Баново Брдо (дупле или
продужене Катице)
3: Кнежевац-Омладински стадион (Швајцарци)
4: Дунав станица-Земунски кеј (двосмерни трамваји, набавка нових возила)
Прва фаза:
ова фаза захтева пребацивање шина у Војводе Степе, Булевару ЈНА, Цара Душана до Вуковог споменика, Рузвелтовој-Мије Ковачевића и Пожешкој. укида се трамвајски саобраћај у Београдској и аутомобилски у Ресавској и преко старог моста
Друга фаза:
трамаји се са Славије пребацују у Бирчанинову, па Ресавском до Немањине. постављају се шине преко Моста на Ади. линија 3 се пребацује да иде преко Моста и уводи се линија 4 са стандардним Катицама Беко-Сајам-Блок 42. почиње набавка двосмерних трамваја за саобраћај на линији 4
Трећа фаза:
пуста се у саобраћај пруга око Калемегдана и продужетак од Милутина Миланковића до Општине НБГ (стајалиште Општина НБГ је у плитком ископу испод самог кружног тока). на линији 4 саобраћају двосмерни трамваји
Финале:
пушта се у саобраћај пруга до Земунског кеја