Šta je novo?

Tramvaji

Bivis":c4qk7kbe je napisao(la):
Nije mi jasno da posle nepunih godinu dana sedišta već počinju da se cepaju. Ona sedišta u japancima posle koliko godina pa su uglavnom čitava, ja bih to vratio špancima da poprave ali ko zna možda nam ga na kraju ni ne vrate. :p


Pa da je pocepano od pohabanosti i ja bi ga vrati.
Problem je sto je namerno pocepano jer je nekom majmunu bilo dosadno dok se vozio od tacka A do tacke B. :evil:
Takvima bih porucio da dokolicu i visak energije potrose pesaceci na toj relaciji !!!
 
Čemu služe onda kamere.

Nego, evo jedne fotkice iz Ukrajine. Temperatura je bila -15, a njihovi niskopodni tramvaji su radili bez ikakvih problema. Naravno, tamo su njihove gradske službe na vreme obezbedile sve neophodne uslove potrebne za neometan rad tramvaja. Nas nekako uvek iznenadi sneg u decembru.

552690.jpg
 
Ako ne grešim mislim da je cena negde oko 800,000 evra.

Послато са LG-E400 користећи Тапаток 2
 
laki72":nrzhbpx0 je napisao(la):
Bivis":nrzhbpx0 je napisao(la):
Nije mi jasno da posle nepunih godinu dana sedišta već počinju da se cepaju. Ona sedišta u japancima posle koliko godina pa su uglavnom čitava, ja bih to vratio špancima da poprave ali ko zna možda nam ga na kraju ni ne vrate. :p


Pa da je pocepano od pohabanosti i ja bi ga vrati.
Problem je sto je namerno pocepano jer je nekom majmunu bilo dosadno dok se vozio od tacka A do tacke B. :evil:
Takvima bih porucio da dokolicu i visak energije potrose pesaceci na toj relaciji !!!

Поцепано је јер ГСП чисти седишта неодговарајућим средствима која стањују ту ионако танку подлогу која ће се поцепати убрзо. Ово није намерно поцепано.
 
Meni se iskreno ne svidja kada vidim tapacirana sedista u prevozu... Jeste da je udobnije, ali bolje je bez toga, kao Conecto i Ikarbus, najpre sto nema sta da se cepa, a ni da se prlja, nego sto tapacirana sedista upijaju smrad i znoj, sto uopste nije prijatno ako se sedne na smrdljivo sediste. Em sto ce ti smrdeti, ali ces onda i ti kasnije smrdeti... Najbolje je da sva sedista zamene za ona obicna, plasticna, slicna onima u Ikarbusovoj N seriji...
Mada s druge strane, ja sam zadivljen onim sedistima u Liazu, konkretno .53, jer su ona i dalje cista i ne smrde...
P.S. Nisam pogresio temu, govorim o tramvajima, odnosno poredim ih sa autobusima. :D
 
Plasticna sedista su isto tako veoma hladna zimi i uglavnom klizava i nije bas udobno sedeti u njim. Glas naravno dajem tapaciranim sedistima ;)
 
Dokle god neki naši sugrađani na kupanje gledaju kao na nedeljnu a ne dnevnu aktivnost prednost ću davati plastičnim sedištima. Jeste da su malo hladnija zimi, ali mi se čini da se više ne klizaju kao ona stara sedišta zato što im površina nije više glatka.

TW2211innenQ_l.jpg


Ovakva nisu loša.
 
Šta kačite takve slike, kada već postoji kakva sedišta bi dobili da smo tražili drvena :D
Interior%2BTranvia%2Bzaragoza.jpg
 
Ево седишта имају лепе рукохвате, хиљаду пута боље од оних наших. Не знам како су они мислили да се неколико људи држи за оно :D
 
Дрвена седишта од ламелираног шпера имају све предности топлине дрвета и психичке и физичке а притом су најлакша за одржавање. Лакша и од пластике која упија масну праљавштину. А дизајн итекако може бити модеран. Ламелирани шпер је хит у дизајну намештаја.

Видим да КАФ има и такву понуду и стварно не видим зашто је ГСП наручио "тапацирана" седишта? Зато што до најбаналнијих ситница нико ни о чему у тој фирми не размишља?
 
Na slici koju je kopmania okacio vide se i horizontalni rukodrzaci iznad sedista, tj. upravo ono sto nasim CAF-ovima nedostaje.
 
Ali kod nas iz tog sedišta ima vertikalna šipka za koju se mogu uhvatiti više ljudi nego na ovu ručku na sedištu..
caf2_634777275305904717.jpg


evo samo nema dodate horizontalne ručke koje sada imaju u svim tramvajima
 
Ово је задњи модул, а горе на слици се налази средњи који код нас нема те шипке него ону малу "буџу" која је потпуно бескористна. А и поред тих додатих шипки опет немаш где да се ухватиш у шпицу. Погледај колики је размак између тих шипку и ових савијених код хармонике, још горе је код врата. То је једина ствар која ми се не свиђа код нових трамваја.
 
Somi303":3noaw4cu je napisao(la):


Поцепано је јер ГСП чисти седишта неодговарајућим средствима која стањују ту ионако танку подлогу која ће се поцепати убрзо. Ово није намерно поцепано.

Apsolutno nisi u pravu. ovo je pocepano namerno. Lepo se vide dve isecene linije :!:
 
marrecar":304x7ntf je napisao(la):
Meni se iskreno ne svidja kada vidim tapacirana sedista u prevozu... Jeste da je udobnije, ali bolje je bez toga, kao Conecto i Ikarbus, najpre sto nema sta da se cepa, a ni da se prlja, nego sto tapacirana sedista upijaju smrad i znoj, sto uopste nije prijatno ako se sedne na smrdljivo sediste. Em sto ce ti smrdeti, ali ces onda i ti kasnije smrdeti... Najbolje je da sva sedista zamene za ona obicna, plasticna, slicna onima u Ikarbusovoj N seriji...
Mada s druge strane, ja sam zadivljen onim sedistima u Liazu, konkretno .53, jer su ona i dalje cista i ne smrde...
P.S. Nisam pogresio temu, govorim o tramvajima, odnosno poredim ih sa autobusima. :D

Pa redovno održavanje/čišćenje rešava i smrad i znoj, samo treba naviknuti GSP da je to obavezna stvar svakog dana.
 
^^
Zbog toga u ovom trenutku mi se ne svidjaju tapacirana sedista. Druga je stvar kada bi oni cistili/prali kao drugi prevoznici, pretpostavljam da to Lasta radi... Ali dok god se GSP potpuno ne promeni, ja sam za "gola" sedista...
 
+1 за седишта од вишеслојног дрвета. Тачно је да су "клизавија", али трамвајске шине немају оштрих кривина, нит' трамваји улазе у кривине као аутобуси. Мислим да смо негде на овој теми већ апсолвирали да посебни захтеви београдског окружења нису баш на најбољи начин приказани добављчу, одн. CAF-у. Одатле оваква седишта, недостатак хоризонталних држача, и ко зна шта још...
 
investicija - ZET daje 600 tisuća kuna za modernizaciju

Putnici će moći i čuti kad im dolazi sljedeći tramvaj

putnici-ce-moci-cuti-kad-im-dolazi-sljedeci-tramvaj-slika-707638


Na osam lokacija u gradu postavit će se novi displeji koji će biti duplo veći od sadašnjih
Na osam najvećih gradskih tramvajskih stanica ZET će uskoro postaviti velike displeje koji će osim tekstualne najave dolaska tramvaja davati i zvučne obavijesti. Riječ je o displejima koji su slični dosadašnjima, no novi će biti dvostruko veći, a, za razliku od sadašnjih, ekrane će imati s obje strane.

Starih displeja ima 147
Postavit će se na najprometnija stajališta u gradu kao što je Trg Bana Jelačića i Glavni kolodvor, gdje u kratkom vremenu prolazi velik broj tramvaja, pa sadašnji prikaz dolaska nije prihvatljiv za putnike zbog dužeg vremena promjene podataka. Osim toga, postavljeni displeji su jednostrani, pa putnici koji stanici prilaze u suprotnom smjeru od dolaska vozila ne mogu vidjeti ponuđenu informaciju - istaknuo je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.

Novi sustav, dodao je Jurić, bit će napredniji i brži od sadašnjeg koji funkcionira na manjim stajalištima, ali nije najprecizniji na velikim.

Investicija u osam novih ekrana ZET će stajati 600 tisuća kuna, čime će se dopuniti projekt započet još 2006. godine.

Dosad su postojeći displeji postavljeni na 147 stajališta na važnijim tramvajskim i autobusnim postajama i terminalima.

– Uz to, razvijamo i model prikaza na LCD ekranima koji će također uskoro biti u eksperimentalnoj fazi.

Testiranje na Črnomercu

Na monitorima, koji će testno biti postavljeni na terminalima također ćemo na moderniji način prikazivati važne putničke informacije i polaske vozila - najavio je glasnogovornik ZET-a te dodao da će prvi takav LCD ekran testno biti postavljen na terminalu Črnomerec.
Izvor,www Večernji list. hr
 
Tramvaj izleteo iz šina

Španski tramvaj na liniji 12 izleteo je iz šina na raskrsnici ulica Karađorđeve i Nemanjine oko 18.20 sati.
Prema prvim informacijama u ovom incidentu niko nije povređen.

Tramvajski saobraćaj iz pravca Novog Beograda trenutno se ne odvija, dok se ostala vozila kreću bez većih problema.

24сата.рс

а можете пратити уживо на неким од камера :) 24 сата, накси, мондо
http://www.mondo.rs/kamere/18/
 
e sad mi bre nista nije jasno...
Renovirana ulica, renovirana tramvajska tras, nov tram...
Vreme izuzetno lepo i toplo za ovo doba godine, suvo...
STA JE SAD UZROK ????
 
Vrh