Šta je novo?

Tramvaji

2012ice to nije istina.Cafovi nemaju veze sa planiranim LRT-om.Sve vise mi zvucis kao Jovin.
 
Скраћеница LRV вероватно значи Light Rail Vehicle, и тај термин би требало да се односи (и) на трамвај...
 
Како смарате. Па нормално да ће да се распадне ако га возач преко скретнице претера као катицу. Једноставно, то возило је осетљиво. То ти је као да после југа купиш бмв и наставиш да га возиш као југа преко свих рупа и улегнућа, а после кукаш јао отпао ми точак..

kopmania":sx0fq2fe je napisao(la):
Како то трамвај може сам да излети. То ми није јасно, зашто предњи део није излетео? Зато што са предњим делом иду полако а задње модуле ко шиша. Редовно се возим у њима и свугде тако возе
Тачно је, и код старе окретнице (Устаничка) раде исто.
 
dsc05175.jpg
 
vucko":2ip6u3bx je napisao(la):
2012ice to nije istina.Cafovi nemaju veze sa planiranim LRT-om.Sve vise mi zvucis kao Jovin.
Vučko,a ti zvučiš kao samoupravljač iz Rakovice :D izgleda da si zaboravio,razlog 100%niskopodnog tramvaja..?? :wink: Kako nemaju veze kada je tada najavljivano da će ići Belam trasom+most na Adi koji je krojen za njih..Vučko okreni se malo oko sebe ,stvari ne idu u tom pravcu.. :wink:
 
nikola011":341qdxqg je napisao(la):
http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest/gsp-sklonio-tramvaj-koji-je-izleteo-iz-sina-posle-pet-sati/68860.phtml
Сад не знам да ли ово "после 5 сати" треба да звучи позитивно или негативно.. :?
 
Са становишта ГСП-а позитивно, са становишта остатка живог света Васељене - негативно...моја претпоставка :wink:
 
Kad sam isao ka gradu pored sajma video sam da su danas kompletno ociscene sine od blata i prljavstine, stvarno je bilo puno nekog taloga, vidi se onako uz sine koliko je toga izbaceno.

Da li je moguce da su sine mozda toliko bile napunjene svim i svacim pa da su postale previse plitke, a onda tramvaj na krivini samo ispao iz njih?
Jel to treba malo cesce cistiti? Narocito kad se ovako otopi sneg i svo blato udje u sine.
 
Ја мислим да је могуће. Ако и није могуће, свакако их треба чистити чешће.
 
Kidanje tramvajske kontaktne mreze negde izmedju Gospodarske mehane i petlje Radnicka.3,12,13 idu samo do G.mehane.
Malo kasnim s javljanjem,mozda su vec popravili.
 
Ја колико сам мало пре приметио из другог трамваја, цепање асфалта и штрафта почиње из оних шина што иду десно, што значи да му је задњи модул скренуо десно па оданде испао из шина. Па би ја рекао скретница крива..
 
Nigde gde sam bio nisam video da tramvaji mile kao po jajima kad prelaze preko skretnica i ukrstaja i nigde se ne desava ovo sto se kod nas desava ili bar ne u tolikoj meri. Verovatno ce saobracajni inzenjeri na ovom forumu znati da nam objasne zasto vozovi mogu da jure preko skretnica, a beogradski tramvaji moraju da budu preneti kao malo dete preko ulice.
 
To sam i ja primetio u Becu i Zagrebu. Za ostale gradove ne znam, ali tamo tramvaji normalno idu preko skretnica.
Zasto su nase skretnice kao u vreme pojave parne masine???
 
Трамвај не би смео да успорава на скретницама. Обавезно успоравање код нас говори да се нешто опасно муљало, да ли у пројектовању или у извођењу.

Нису само скретнице проблем, већ и радијуси кривина. Шинска траса мора да има континуални радијус а не да се он сецка са кривина-правац-кривина-правац па путници лете по трамвају лево-десно и избијају бубреге на шипке.

Ја бих рекао да је у питању комбинација застарелог технолошког решења (пројекти су вађени из фиока и нису прилагођавани), и класичног уграђивања и крађе током извођења када смо добили лошији квалитет за цену бољег.
 
Jedno zapazanje. Kada tramvaj ide od zeleznicke ka slaviji i kada prelazi preko skretnica kod manjeza tramvaj najcesce preleti i u vecini slucaja se bukvalno ne cuje nista ( sem kada je tramvaj krntija onda se cuje ). Opet na istoj raskrsnici kada tramvaj skrene u resavsku bukvalno imam osecaj kao da pada u provaliju kada prelazi preko skretnice.

Zatim ukrstanje po 90 stepeni na raskrsnici bulevara i beogradske. Svi bi ocekivali da to nije skretnica vec obicno ukrstanje i da se nece osetiti nista. Medjutim tu se takodje tramvaji raspadaju kada prelaze preko ukrstanja.

Uzasno je to sto bi raspad sistema ocekivao na spojevima i skretnicama starim deceniju i vise, a ne na novim skretnicama koje su tek renovirane. Mislim da nase sine rade dundjeri pomocu stapa i kanapa, ili firme koje nemaju iskustva sa ovim.
 
И спојеви шина на трамвајском мосту су очајни, када прелази као да се између шина налази размак од 5 цм :roll:
 
stf":1z5yjtf2 je napisao(la):
Трамвај не би смео да успорава на скретницама. Обавезно успоравање код нас говори да се нешто опасно муљало, да ли у пројектовању или у извођењу.

Нису само скретнице проблем, већ и радијуси кривина. Шинска траса мора да има континуални радијус а не да се он сецка са кривина-правац-кривина-правац па путници лете по трамвају лево-десно и избијају бубреге на шипке.

Ја бих рекао да је у питању комбинација застарелог технолошког решења (пројекти су вађени из фиока и нису прилагођавани), и класичног уграђивања и крађе током извођења када смо добили лошији квалитет за цену бољег.

Mislim da je to zbog načina upravljanja skretnicama. Zbog toga što nikome ne pada na pmet da modernizuje skretnice imamo niz težih nesreća i ogromnu materijalnu štetu. CAF 1501 je možda najveća šteta do sada.
 
Taj pravac pri ulazu u skretnicu se zove uvodnica [cii ni se da su tako objsnajvali ]sluzi da smanji bocne udare u tramvaju prilikom ulaska u istu jer zbog prostornih ogranicenja njie bilo moguce saviti klasicnu krivinu to je izum samoupralvjanja,inace naj karakteristicnije je za liniju 1o ulaz iz 27 marta u beogradsku.Sve nase skretnice imaju ograncenje brzine od 10 odnosno od 20 kmh jer pouzdanost jako losa [ desi se da prebaci kad netreba da pobrljavi cesce nego u normalnim drzavama ]Pa soferi voze lagano jer se moraju uvjeriti vizuelno u polozaj skretnice a cesto i izaci istu prebaciti rucno sto dodatno usporava saobracaj.To u svajcarskoj naravno nije slucaj pa fino voze 40kmh
 
Čuo sam da je danas prepodne bio zastoj tramvaja na NBG i da su radnici GSP rekli ljudima koji su čekali na stanici da je jedan CAF izleteo iz šina na skretnici u okretnici Blok 45. Da li neko ima neku pouzdaniju informaciju o ovome?
 
Био сам на тој окретници јуче (недеља) мало пре 17:30, до тамо сам дошао трамвајем (7-ицом коју нисам дуго чекао) и никаквих ванредних момената није било, или их бар ја нисам видео.
 
Vrh