Тачно је, и код старе окретнице (Устаничка) раде исто.kopmania":sx0fq2fe je napisao(la):Како то трамвај може сам да излети. То ми није јасно, зашто предњи део није излетео? Зато што са предњим делом иду полако а задње модуле ко шиша. Редовно се возим у њима и свугде тако возе
Vučko,a ti zvučiš kao samoupravljač iz Rakovice izgleda da si zaboravio,razlog 100%niskopodnog tramvaja..?? :wink: Kako nemaju veze kada je tada najavljivano da će ići Belam trasom+most na Adi koji je krojen za njih..Vučko okreni se malo oko sebe ,stvari ne idu u tom pravcu.. :wink:vucko":2ip6u3bx je napisao(la):2012ice to nije istina.Cafovi nemaju veze sa planiranim LRT-om.Sve vise mi zvucis kao Jovin.
Сад не знам да ли ово "после 5 сати" треба да звучи позитивно или негативно.. :?nikola011":341qdxqg je napisao(la):http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest/gsp-sklonio-tramvaj-koji-je-izleteo-iz-sina-posle-pet-sati/68860.phtml
stf":1z5yjtf2 je napisao(la):Трамвај не би смео да успорава на скретницама. Обавезно успоравање код нас говори да се нешто опасно муљало, да ли у пројектовању или у извођењу.
Нису само скретнице проблем, већ и радијуси кривина. Шинска траса мора да има континуални радијус а не да се он сецка са кривина-правац-кривина-правац па путници лете по трамвају лево-десно и избијају бубреге на шипке.
Ја бих рекао да је у питању комбинација застарелог технолошког решења (пројекти су вађени из фиока и нису прилагођавани), и класичног уграђивања и крађе током извођења када смо добили лошији квалитет за цену бољег.