laki72":1nesnfy9 je napisao(la):
2012":1nesnfy9 je napisao(la):
Samim tim što je razvijen model posebno za Bg uslove i cena ne nekom novom tenderu za nabavku još novih tramvaja će biti uvek na strani CAF-a jer neće imati troškove razvoja novog modela.
Ako su ga razvijali za BG uslove onda su po svim pokazateljima omanuli u tom poslu...
Realno,Omanuo bi i svaki drugi proizvodjac,jer su svi novi tramvaji u svetu niskopodni a pokazalo se da u zimskim pa ni letnjim uslovima ne tako sjajni. Zbog snega,pljuskova,i vecih kolicina vode na prugama uslovima nije najbolje resenje.Zato se visokopodni tramvaji bolje snalaze,mada i kod tih starijih modela elektronika je u podu pa ima i tu nedostataka.A da kazemo da i tramvajske pruge uopste nisu bile ociscene,skretnice zamrznute bez grejaca pravi
voda od snega je kapljala u unutrasnjost kabine,a tramvaji bili hladni bez grejanja ili na minimumu.
Trebalo bi proveriti kod kolega u skandinaviji da li su imali ili imaju slicna iskustva i kako se otklanjaju,barem za sneg se moze dobiti dobar savet ili preporuciti pouzdana oprema.
Jedina Uteha za Lrt lobi je da ovi Lrt tramvaji lepo izgledaju i leti dobro hlade, valjda zato sto su iz Spanije.
Zato je fenomenalno dobar primer ,da se za Metro nikako ne narucuju niskopodni vozici kako su neki u komisiji za metro hteli ,vec klasicne metro kompozicije.Primer je da je od svega haosa u gradu jedino BGVoz radio tacno u minut.Trole su se pokazale kao veoma pouzdane i udobne u zimskim uslovima.
Jokk,CAF tramvaj je prodat u dosta gradova medju kojima i Stokholm,Alstom recimo ne proizvodi tramvaje za metarski kolosek.Koncarev u Zagrebu je u vovom snegu bio totalno van upotrebe sa otpalim delovima itd..Znaci ima nesto i u odrzavanju pruge sto je ovoga puta omanulo do kraja.
P.S Setih se prosle zime i problema sa zavejanim selima i da stab za vanredne situacije nije znao kako da dodje do zavejanih sela i dostavi pomoc.Neko se setio da pita Svedjane sta oni rade u takvi situacijama,odgovor su dobili uz osmeh pa da oni koriste motorne sanke i da se cude kako mi to nemamo za hitne slucajeve.Odmah su odvojene pare da se kupi dvadesetak motornih sanki
.E pa molimo ove u gradu da se isto tako konsultuju sa Stokholmom kako ciste tramvajski pruge zimi i cime. :wink:
A Evo im resenja,specijlne masine proizvedene u Italiji ne u Svedskoj.
S obzirom da beobuild daje resenja,
Evo im linka da stupe u kontakt
http://www.google.rs/url?sa=t&rct=j&q=& ... 2k&cad=rja
Snow Removal Unit
This unit is a “heavy” railcar, designed for the maintenance of railway, tramway and underground railway lines, as well as for shunting and towing of immobilized trains. The unit is suitable for operate also at low temperatures (functioning range: -40°C -/+35 °C). The unit has been designed to be equipped with optional tools for snow removal (snowblowers, snow ploughs, etc) or also for the cleaning of railway lines (from light snow, ballast or leaves). It is made up of a main frame with a cabin, a loading bed and a loading crane.
Tkodjer nam treba i ovo ,jer se sada ciscenje kanala sina radi rucno :o