Šta je novo?

Tramvaji

mozda dugo nisu platili kao FK CZV i Partizan, pa EPS iskljucuje kao upozorenje ?
 
DSC50447a.jpg

INOX ili ROSTFREI Tramvaj iz Liona :D
 
Kao čarobnjak iz Oza. Treba da se redovno podmazuje da ne škripi. :D
 
A ne znam,al mozes da zamislis kako bi se presijavali na NBG suncu,pa bi se onda zalili sa BGAerodroma :mrgreen:
 
Да није ово нека Геријева варијанта од титанијума? :o :mrgreen:
 
И даље ЦАФ вози на 13-тици. Не знам зашто када могу да их расподеле на 7 и 12, на којима је такво возило много потребније! Нека буде 15 / 15, а једног дана 10 / 10 / 10 кад се стекну услои да саобраћају и на 9.

Иначе, ево једне лепо обележене 13-тице. Видео сам данас и 3Л, 7Л, 9Л и 13Л. Потпуни је колапс.

20121204145736.jpg
 
Матеја Бељан":1ezd19i4 je napisao(la):
И даље ЦАФ вози на 13-тици. Не знам зашто када могу да их расподеле на 7 и 12, на којима је такво возило много потребније! Нека буде 15 / 15, а једног дана 10 / 10 / 10 кад се стекну услои да саобраћају и на 9.

Pa zar je rekonstruisana pruga do Omladinskog stadiona? Uslov za CAF je nova pruga na celoj deonici linije.
Na liniji 7 CAF ide.
 
Није то услов, није реконструисана ни цела траса линије 7.

На 7 и 12 ради ЦАф, али такође ради и на 13, што је потпуни промашај.
 
To jeste bio uslov za CAF. Koji deo na liniji 7 nije rekonstruisan?

Na 12 ako sad radi kad je skracena linija, do sada nije nikad. Ne znam da li sad 12 ide do Omladinskog stadiona?
Ako ne ide, onda zato ide CAF na toj liniji.

Koliko znam to je jedini uslov za CAF.
 
nikola011":x6xercos je napisao(la):
Ne znam da li sad 12 ide do Omladinskog stadiona?
Ako ne ide, onda zato ide CAF na toj liniji.
Koliko znam to je jedini uslov za CAF.

Prema onome što su javili na TV , i 3 i 12 idu do Omladinskog stadiona , da li je zaista tako i na terenu , ne znam.
 
Није реконструисан део од Цветка до Устаничке, тај део је гори него кроз Војводе Степе. И 12 и 3 иду до Омладинског стадиона, као што је и објављено.
 
12 normalno radi od o.stadiona do banovog brda, jedino što više ne ide preko slavije već beogradskom.
CAFovi rade na 12, juče sam se vozio ruzveltovom od vuka do bogoslovije..
 
@Копманиа: Мислиш Ресавском :)

Дакле, моја замерка је била: шта ће ЦАФ на 13?!
 
http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest ... 6621.phtml

Koliko vidim ta se deonica rekonstruisala pa sada verovatno tuda CAF moze da ide, ali ne moze beogradskom jer taj deo nije rekonstruisan, zato ide CAF resavskom.

Rekao sam ti zasto su do sada CAF isli samo na 7 i 13, to je jedini razlog, ne broj putnika i slicne stvari.
Pruga je morala da se rekonstruise i verovatno dovede do nekog odgovarajuceg standarda da se novi tramvaji ne bi ostetili.
 
данас је каф био релативно попуњен на 13-ци...не знам чему фрка?
 
Zato sto je linija 13 uglavnom prazna ili retko popunjena. Meni nikad ne bi palo na pamet da obidjem pola Beograda da bih presao sa BB na NBGD. Radije cu da sacekam 85, 89, 88, sad ide cesce, nego da se vozim preko 20 minuta u krug. Ona je na NBGD popunjena samo ako dugo nije bilo 7 ili 9, a sa BB do Sajma ili najdalje do zeleznicke, tu se isprazni, a dotle ide i 12 pa nema bas neku svrhu.
Nije neka linija poput 7 i 9 da zaista poveze neke delove grada i da veci broj putnika ide tom trasom. Koristi se samo parcijalno, a te delove lepo pokrivaju druge linije. Zato ljudi i vide njenu besmmislenost.

Kad naleti, dobra je za donekle, ali sustinski besmislena.
 
Добра је и за релацију ББ-Шест каплара. У суштини не бих је укидао док се трамваји генерално не доведу у ред. А кад би све функционисало беспрекорно по мени би требало да остану само 2, 3, 7, 9 и 12, евентуално 10.

Линија 13 имаће смисла преко новог моста, а за будући 11 нисам сигуран.
 
@mateja upravo tako, moja greška :D

kao što rekoste 13 je dobra b.brdo-ž.stanica, n.bg-ž,stanica :) uglavnom se tu menjaju putnici
 
kopmania":16j2tzej je napisao(la):
kao što rekoste 13 je dobra b.brdo-ž.stanica, n.bg-ž,stanica :) uglavnom se tu menjaju putnici

Ali je ona na tim deonicama pokrivena mnogo jacim linijama, pa se njom vozi neko samo kad mu onako "naidje"
Sta ce 13 na NBGD-Z.stanica pored 7 i 9?

Ili mogu da dupliraju frekvenciju 12 koja je bolja i da ukinu 13.

Nista se ne bi izgubilo.
13 je tako debilna linija. Sluzi samo za reklamiranje CAF-a jer sem na 7 do sada nisu mogli nigde da je voze. Evo sad mogu na 12, ali preko Tasmajdana.
 
Пруга до Омладинског стадиона није реконструисана осим скретнице за Краљице Марије, а део од Цветка до Устаничке је у ок стању осим саме окретнице где би добро дошле нове шине. А при овој реконструкцији су на једном делу заменили само једну шину :D
 
Јасно је да је 13 ПР линија а користи никакве.

Слажем се са Матејом, КАФ-ови треба да се расподеле 10/10/10 на 7/9/12 када се реконструишу Рузвелтова и В.Степе. Дотле сви КАФ-ови на 7. На 13 је то само арчење и трамваја и струје...
 
Апсолутно се слажем да је 13 бесмислена линија.

Што не бисмо организовали неку петицију да нам врате линију 11, а 13 нека им стоји пошто им треба за ЦАФ-ове. Трамваја има довољно.
 
Ja sam protiv novih tramvajskih linija... Mislim da je 11 promašaj u ovim uslovima. U svakom slučaju više od dve jake linije nije potrebno po pravcu.
 
Vrh