Знаш како, у ДЈП ће да ти кажу да старе 11 и 13 нису имале ниједног путника, али не знам ко у то може да поверује. Тачно је да се дешавало да у касне вечерње сате возе празњикави, али тако је и са већином осталих линија. Тачно је да и откако Беко не постоји, потез око Калиша није жив као некада, али то не значи да одједном после 20 и кусур година људима који су рачунали на три трамвајске линије према различитим деловима града одузмеш две. Значи 11 је била исплатива 26 година и одједном постала неисплатива? Линија 13 је била исплатива 21 годину и преко ноћи постала неисплатива? Глупости. Нису биле оптерећене као 7 и 9, али су имале путника. Притом је 11 успешно растерећивала линије 7 и 9 на НБг-у, што је линија 13 радила 12ици на Брду.
Уосталом, реч је о јавном превозу. Ако хоће да га комерцијализују, нека оставе само линије 16, 23 и 95 и нек рокну цену карте 100 евра. :roll:
И како знају да није било путника ако није било Бус Плуса. :mrgreen: