Šta je novo?

Tramvaji

Матеја Бељан":15jk2804 je napisao(la):
шта ћеш ти у 10? :Р
А кад сам га видео, нисам могао да одолим да не уђем у њега.
Даре:
Данас је један возио на линији 5 :p
 
ево како би изгледале дупле катице, што сам једном приликом споменуо да се модернизују и обнове :) наравно, искористиле би се у возном стању за предње вагоне, а оне мало старије за задње:
Tramvaj.jpg


јес мало траљаво изгледа, али нисам баш нешто вичан фотошопу. иначе, слика је власништо Стефана БГД
 
mislim da bi bio problem u ravnotezi zbog razmaka osovina jer kad skines prednju i zadnju kabinu dolazi do razlicitog osovinskog razmaka.
 
не кажем да фали, него само предлажем да се направи пробна дужа композиција. или да се старе исеку и од њих направе нископодне приколице :)
 
Ja sam jednom video da dupla katica vozi duplu, te je bilo 4 njih :) Delovalo je super :)
 
Da su sine na sredini ne bi se to toliko cesto desavalo. Znaci jeste da ne oskudevamo u idiotima ali treba biti posten pa reci da je i ceo saobracajni koncept ovde malo idiotski.
 
Nije koncept idiotski, vec politika koja omogucava idiotima da sedaju za volan. Pomenuti id*** se izgleda plase da ce im otpasti muskost ukoliko naprave 3 i po koraka. Da se plene vozila i oduzimaju dozvole, ne bi nikom palo na pamet da stane gde mu se cefne.
 
Али који ид**** изабере да стане на шине уместо на пут где возила могу да га заобиђу?
 
id*** za volanom, idiotska politika, idiotska vlast...Idiotizam na sve strane. Ja iz toga ipak ne bih iskljucivao i to da sine za tramvaj idu uz trotoar koji osim sto bi trebao da sluzi pesacima sluzi i pomenutim idiotima da se na njega parkiraju.
 
Da li ce ove zime voziti spanci ili ce ih opet izbaciti iz saobracaja dok se sneg ne otopi?
 
nadam se da ce ih povuci.danas oko 19h me zatekao zastoj tramvaja u bulevaru kod tasmajdana koga je napravio spanac/

 
Дајте им времена да се уходају, тек им је други снег. Мора ГСП да сазна како да угаси "непотребне" сигурносне препреке. Између осталог ГСП треба да намонтира она три раоника и да чисти шине, а не да чекају да КАФ-ови сами то ураде.
 
gde je onaj ,,novo sačinjeni,, prošlogodisnji čistač tramvajske pruge ?
 
Tramvajske pruge nisu uopšte očišćenje,+su kamioni koji čiste kolovoze dodatno zatrpali šine,jučer su samo radili ČKD tramvaji,ali uz dosta češanja u krivinama gde ima visokih smetova..
CAF tramvaji su jučer bili neupotrebljivi,već su samo ČKD i po koji Švajcarac radili posao,da li to znači da nam trebaju "zimski " I "letnji"tramvaji?
 
Šta je to sa špancima kad ne mogu da rade po snegu.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Direktor Direkcije za javni prevoz Zoran Šarac rekao je da su novi španski tramvaji uključeni u saobraćaj oko 18 sati, jer su oni nešto niži pa se čekalo da se ukloni led između šina
 
Ako nije sramota da svuda u vazduhoplovnom saobracaju mali traktori sluze kao jeftino pomocno sredstvo
zasto bi bila sramota da par malih traktora to isto budu i u tamvajskom saobracaju za uklanjanje snega
narocito sto danas ima vrlo lepih i jeftinih modela a vek eksplotacije im je veoma dug
 
Jel ovo znaci da ni taj buduci metro koji ce velikim delom da bude nadzemni nece raditi kad padne sneg? :shock:
 
Odprilike jutros dupla kata na 7 u 7.30h nemoze da se udje tramvaji idu na 20 minuta raspad sistema na 27 i 74 solo voizla karcata 26 takodje ,kazu da 30 gsp buseva nije izaslo na ulicu sto zbog celavih guma sto zbog zaljedjivanja instalacija.Tramvaji su kasnili na jutarnje polaske zbog zaglavljivanja kafa na izlazu iz garze toliko su nesposobni za medalju
 
nikola011":3l1pors9 je napisao(la):
Jel ovo znaci da ni taj buduci metro koji ce velikim delom da bude nadzemni nece raditi kad padne sneg? :shock:

Ne, radice nadzemni metro kad kod
ne pada sneg , kad god ne pada ledena kisa, kad god je temperatura u plusu,
ne brini sa nadzemnim delovima trase kad god je nije naj neophodniji uvek ce raditi :lool: :laugh: :lool:

Nikola pa zar sumljas u nase strucnjake
koj jos uvek nisu otkrili da treba da imamo ciste tramvajske sine da bi tramvaji mogli da rade
koj jos uvek misle da parkiranje automobila na tranmajskim sinama nije diverziju na javni saobraaj vec obican prekrsaj
koj koj jos uvek misle da misle..... :lool: :lool:
 
ZAŠTO SU SE TRAMVAJI POKVARILI Koštaju 2 milijarde kuna, a raspadaju se! Otpadaju im blatobrani, iskaču iz tračnica i ne mogu voziti po snijegu

snijeg_dubrava19-0_540766S1.jpg


Niskopodni tramvaji, od kojih svaki vrijedi dva milijuna eura, a njihova ukupna vrijednost dostiže dvije milijarde kuna, nisu položili ispit na snježnoj mećavi koja je pogodila Zagreb. Uz brojne kvarove, zastoje, pokvarene skretnice, jučer su se po cijelom gradu mogli vidjeti razbacani poklopci kotača i blatobrani.

Jedna je osoba i ozlijeđena. Iako nije riječ o težoj ozljedi, glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić potvrdio je da je prilikom ispadanja poklopca kotača tramvaja pogođena jedna osoba kojoj je zbog toga malo potekla krv.
Iskakali iz tračnica
O tome da su tramvaji iskakali iz tračnica i da je bilo čak 11 kvarova tramvaja predsjednik Uprave Zagrebačkog holdinga Ivo Čović rekao je da niskopodnim tramvajima smeta visoki snijeg.

- Da je snijeg bio visine metra, bilo bi još teže - rekao je Čović. Gradonačelnik Milan Bandić objasnio je da ne razmišljaju o nabavi 140 novih tramvaja za zimu. - Nećemo sada dizati hidrauliku, ugrađivati amortizere, kaj god. Sve ovisi o tome kako gledate na stvar - rekao je gradonačelnik.

No, da pretjerane koordinacije tijekom čišćenja nije bilo, potvrdio je Čović rekavši da su ralice tijekom čišćenja cesta snijeg nanosile na tramvajske pruge i tako stvorile dodatne probleme.

- Kad je o skretnicama riječ, nisu se mogle pomicati pa su tramvaji na tim mjestima mogli voziti samo u jednom smjeru. Niti jedan kvar tramvaja nije nastao zbog niskih temperatura nego zbog snijega. A i ralice su bacale snijeg na prugu - kaže Jurić.
Često na servisima

Ipak, snijeg nije osnovni i jedini problem zbog kojeg su novi niskopodni tramvaji često na servisima i popravcima. Naime, dnevno u prosjeku čak 30 tramvaja nije u funkciji. Iako podnose temperature do -20 stupnjeva Celzijevih, vrlo često im otkazuju hidraulika, elektronika, podvozje i kočnice. Zanimljivo je i da se svaki dan u prosjeku čak šest tramvaja sudari, ode na redoviti servis ili, pak, na pranje i ostale planirane zastoje, pa proizlazi da svaki dan zagrebačkim tračnicama svoju rutu u cijelosti ne odvezu 23 nova tramvaja.

Dan nakon kolapsa izazvanog snježnom olujom kakvu Zagreb ne pamti već 57 godina gradonačelnik Bandić sazvao je sjednicu Stožera Zimske službe. Razlog sazivanja nije bio da se da objašnjenje zašto je promet bio u potpunom kolapsu i zašto su građani veći dio dana morali pješačiti nego kako bi si čelni ljudi podružnica Holdinga mogli čestitati na sjajno odrađenom poslu.
Voli Zagrepčane

- Kada za 12 sati padne između 45 i 50 centimetara snijega, onda to sve ima obrise elementarne nepogode. Usprkos tome, mi nismo proglasili elementarnu nepogodu, ali se radilo kao da je proglašena elementarna nepogoda - objasnio je Bandić.
Zahvalio je i Bogu što voli Zagrepčane pa snijeg nije poslao u nedjelju ili tijekom radnog tjedna.
- Do sada je u Zagrebu očišćeno 2500 kilometara cesta, toliko je i tona soli potrošeno. Novi snijeg stiže nam u utorak - kaže Bandić.

Gradonačelnika je isprovociralo pitanje što bi bilo da je mećava bila tijekom radnog tjedna.
- Neću odgovarati na pitanja što bi bilo kad bi bilo?!? Za mene je čaša uvijek napola puna jer, da nije, ne bih radio ovo što radim odgovorio je.

http://www.jutarnji.hr/kostaju-2-mi...racnica-i-ne-mogu-voziti-po-snijegu-/1071543/
 
Vrh