Izvor: www.beograd.rsРеконструкција шина у Париској и Тадеуша Кошћушка
Беоком сервис је обавестио грађане да ће у улицама Париској и Тадеуша Кошћушка 1. јуна, у раним јутарњим сатима, почети припремни радови на реконструкцији трамвајских шина. Радови ће се обављати од раскрснице са Улицом војводе Бојовића до раскрснице са Улицом цара Душана, у дужини од 1060 метара, трајаће 150 дана и коштаће око 230 милиона динара. Извођач је „Alpine Bau Gmbh”, а стручни надзор ће обављати предузеће „Duo Dec”.
Осим реконструкције трамвајских колосека и контактне мреже, у оквиру овог посла биће реконструисани и тротоари и оивичења и обављени радови на одводњавању трамвајске пруге, саобраћајној сигнализацији и опреми, осветљењу, измештању и заштити електроенергетске и телекомуникационе мреже и кабловске канализације и катодној заштити, а биће изграђен и армирано-бетонски зид дуг 60 метара.
Почетком радова ће доћи до измене режима саобраћаја, па ће од 1. до 8. јуна бити заузета једна саобраћајна трака уз трамвајску баштицу у ове две улице. У овом периоду саобраћај ће у Тадеуша Кошћушка бити једносмеран од Цара Душана ка Париској, а возила из Париске ће се преусмеравати у Риге од Фере. Од 9. до 23. јуна биће заузета једна саобраћајна трака у Париској улици.
Од 23. јуна до 1. јула радови ће се изводити у трамвајској баштици и неће утицати на ток саобраћаја.
Da, a sledeća genijalna situacija će biti ta da ako ima toliko vozila koja hoće da skrenu u levo a semafor za levo traje kraće nego što je dovoljno da svi oni skrenu, i opet ih uhvati crveno, tramvaj će biti uvek iza njih. :bash:Михаило":3jqqmwel je napisao(la):Нема смисла постављати сензор, аутомобили користе трамвајску баштицу за скретање у лево... Трамвај неће моћи да прође док се њима не отвори семафор, и док сви они не прођу... А опет, ако неки трамвај стоји на семафору, аутомобили неће моћи у траку за лево, па ће опет да закрче улицу... Живо ме занима који је геније ово смислио...
Trebalo bi da je zadrže. Tom bašticom prolaze isključivo tramvaji tako da nema razloga da je asfaltiraju, ali sad...ako budu išli istom logikom kao i do sada, na raznim poljima...shmeksi":1g2dfsy4 je napisao(la):No nisam o tome hteo da pišem, već o rekonstrukciji u Pariskoj i Tadeuša Košćuška. Nadam se da će i dalje biti kockice između tramvajskih šina na ovom potezu jer je to oduvek davalo šmek tom delu trase. Zna li neko da li planiraju tako da ostave ili će samo da tutnu asfalt kao i svuda po gradu?
Realno, autobusu 37 od okretnice u Kneževcu (gde okreće i 3) pa do Gospodarske mehane, gde se ponovo sastaju te dve linije treba najmanje 35-40 minuta, dok je za taj potez tramvaju potrebno najviše 12-15 min. Dosta ljudi iz tog kraja upravo iz tog razloga pre koriste liniju 3 nego 37.Igor":2w9a86el je napisao(la):Realno postoji autobus 37 koji regulise potez od okretnice u rakovici