Šta je novo?

Tramvaji

Sa gsp foruma

Novosti
TMK 1501:

- U utorak ovaj vagon smo razdvojili u dva dela. Kad stigne TMK 1522, zadnja dva modula vagona će biti poslati u Španiju na sređivanje.
- Danas je prednje postolje skinuto i poslato za Nemačku na neko simultano brušenje i štelovanje preko računara.

TMK 1513:

- Vagon stoji van službe klima u drugom delu putničkog kupea je u kvaru.

I vidjaju sa na obuci tramvaji na slaviji,spremaju CAF-ove za 12icu.
 
Црни Вучко, како ниси ово пренео? :o
DSC04970.jpg

DSC04983-2.jpg

DSC04993-1.jpg

Аутор потписан :)
 
kako su dlepe slike sta mislite koja je bolja kati8ca 326 ili 236 pitanje za sve :kafa:
 
Slike su lepe ali ta Slavija je toliko ružna, barem meni. Užas! Ružniji je verovatno samo onaj deo kod železničke stanice, Karađorđeva i okolina.
 
Пошто је тема спала на 10 место, да је мало освежим :)
img0239ct.jpg

#1515
img0230j.jpg

#1518
Аутор:SuperVeroKG :laugh:
 
Bese kraj ove godine ako se ne varam jer tempom od jedan tramvaj na 2 nedelje ce to i ispuniti mozda vec u oktobru.
 
Da li zna neko kako se kreću cene ostalih evropskih proizvođača tramvaja u odnosu na CAF?
 
Dupla katica bez obzira na to sto je konzerva preveze 30% vise putnika nego CAF a treba mu 15 minuta manje od terminusa blok 45 do Ustanicke.

Draga moja ljuta pticico nije sve u estetici i egronomiji.Pred sobom imas proizvod star 30 godina koji i dalje sasvim fino uz modernizacije funkcionise u Berlinu i Ceskoj.
 
Tačno, zbog faktora zvanog Srbija i njena infrastruktura. U drugim zemljama piče, i guess...A uz to su i lepi.
 
Meni se nekako vise dopadaju katice i svajcarci spanac i nije bas za nase uslove
 
Naprotiv,nije problem infrastrukture vec sto CAF-ovi gube vreme na stanicama i jer zbog toga sto su modularni mnogo sporije skrecu nego spanci i svajcarci(to jest nemci).

Mene iskreno boli uvo da li je vid javnog transporta koji koristim lep vec da li je brz,pouzdan i udoban.

2 stvari vidim kao prednost caf-ova a to su niskopodnost,ovako za obicnog smrtnika,pogotovu mi je koristila kada teglih neke stvari za buvljaka,dakle u 1% slucaja moje voznje njime,i klimatizacija.

Sve ostalo svajcarci i katice odradjuju bolje.

P.S.Mogli bi vise da ugrade one sipke koje fale kod glavnih dvostrukih vrata na spancima,prosto je neprijatno kada nemas za sipku da se uhvatis vec gledas najblizu uspravnu sipku,kao da je tramvaj pravljen da niko ne stoji kod vrata osim nekoliko ljudi koji izlaze pa se uhvate za one prirucne sipke kod vrata.
 
Ma sporiji su oni samo zato što su naši vozači do sada mogli da teraju stare krntije od tramvaja kao da su bolidi formule 1, pa su se svi navikli na to. A sad kad su došli glanc novi i skupi nema više toga, svi se plaše da ih ne skrše, eto samo o tome se radi.
 
vucko":ez30b1kb je napisao(la):
Dupla katica bez obzira na to sto je konzerva preveze 30% vise putnika nego CAF a treba mu 15 minuta manje od terminusa blok 45 do Ustanicke.

Draga moja ljuta pticico nije sve u estetici i egronomiji.Pred sobom imas proizvod star 30 godina koji i dalje sasvim fino uz modernizacije funkcionise u Berlinu i Ceskoj.
Та иста катица вози једно 20 година по Београду, а КАФ ни целу 1 ...
 
Bivis":3cla3w8r je napisao(la):
Da li zna neko kako se kreću cene ostalih evropskih proizvođača tramvaja u odnosu na CAF?

Hrvati rekli da je njihov 2 miliona po komadu. Naš CAF je 3.
 
CAF 3 miliona evra, :shok: pa čini mi se da je to ista cena kao bombardier tramvaji koji su naručeni za bazel. Oni su 60 tramvaja platili 184 miliona.
BombardierFlexitySwiss.jpg
 
81.3 miliona podeljeno na 30 = 2.7 miliona po tramvaju, malo sam zaokružio
 
vucko":3nqrhrki je napisao(la):
kao da je tramvaj pravljen da niko ne stoji kod vrata osim nekoliko ljudi koji izlaze pa se uhvate za one prirucne sipke kod vrata.

Ruku na srce tramvaj i jeste pravljen da niko ne stoji kod vrata. Pravljen je da svi sede osim par njih koji silaze na sledećoj ili uskoro. A onih 100 ljudi koji na jednoj stanici čekaju sedmicu, oni su trebali da čekaju metro.
To i jeste najveći problem sa kupovinom španaca. Naši su na tenderu definisali samo kakav tramvaj treba da je konstrukciono, a ništa nisu definisali po pitanju uslova eksploatacije. I onda su ponuđači kao CAF uzeli postojeći model za jednu palanku (Saragosu) koji je pravljen upravo tako da svi sede, samo su izbacili vrata na levoj strani, izbacili vozačku kabinu pozadi i suzili tramvaj sa standardnog na metarski kolosek (dobro da su se naši setili makar to da navedu u tenderu!).
A u unutrašnjosti tramvaja nisu apsolutno NIŠTA menjali, jer naši to NISU TRAŽILI! Ne treba biti genije pa zaključiti da na datoj širini vozila nema mesta za 4 sedišta u redu, ali Španci možda iskreno nisu znali da Beogradu treba tramvaj gde će stisnuti putnici da se mimoilaze u salonu između sedišta i da taj prostor služi za redovno stajanje a ne samo za prolaženje, jer to nije bilo navedeno u dokumentaciji...
 
Vrh