Šta je novo?

Tramvaji

Pre par meseci sam napisao da u Milanu barabar voze nova supermoderna vozila i ona koja su starija od zelenih "bazelaca" koji voze po Beogradu. I to nije nikakav problem. Bitno je da se vozila i sine kvalitetno odrzavaju.
 
sizif":3ua5wdiu je napisao(la):
Pre par meseci sam napisao da u Milanu barabar voze nova supermoderna vozila i ona koja su starija od zelenih "bazelaca" koji voze po Beogradu. I to nije nikakav problem. Bitno je da se vozila i sine kvalitetno odrzavaju.
I u Amsterdamu je isti slucaj. Recimo da je odnos 70:30 u korist novih vozila... Tako barem deluje dok cirkulises gradom. Identicno su ofarbana i lepo odrzavana i ne primecuje se razlika u godini proizvodnje niti dizajnu.
 
Матеја Бељан":2yxle37j je napisao(la):
Замислите да се неко модерно чудо котрља београдским шинама а иза и испред њега старудија.
I u Pragu na linijama tramvaja vozi 4-5 generacija vozila, od ultramodernih do onih starih 15 - 20 godina... I sve sjajno funkcioniše, pa je čak i mnogo interesantnije od one varijante gde su svi tramvaji potpuno identični...
 
Da, sad ih ima i na 13ici gde nikada nisu vozili. Linija 12 je ukinuta i svi tramvaji (oko 20) su prebačeni na 13 što je van pameti. Bolje da su uveli neku liniju od Banovog brda do Banjice ili do bloka 45...
 
Evo sad sam video na televiziji da Toronto mjenja tramvaje tj da kupuje druge u vrednosti od 1.3 bilijona dolara :shok: . Marka ce biti Bombardier ..hm ne znam ko je proizvodjac tih ali mislim da su ovdje domaci ! Uglavnom fino izgledaju .
 
E da mogli bi stare da posalju nama u Beograd . Ti tramvaju su jos idealno dobri !! :kk:
 
Tihi_SRB":259tt863 je napisao(la):
Evo sad sam video na televiziji da Toronto mjenja tramvaje tj da kupuje druge u vrednosti od 1.3 bilijona dolara :shok: . Marka ce biti Bombardier ..hm ne znam ko je proizvodjac tih ali mislim da su ovdje domaci ! Uglavnom fino izgledaju .
Da li si svestan koliko je to para? Tih 1,3 biliJona što ti kažeš je 1300 milijardi dolara. Za rešavanje SEK je izdvojeno na globalnom nivou oko 850 milijardi. Jedino ako nisi bukvalno preveo sa engleskog ili šta već jer u srpskom jeziku jedan bilion sadrži 1000 milijardi. Proveri malo, nemoguće zvuči.
 
Goldstein":38u7d925 je napisao(la):
Da, sad ih ima i na 13ici gde nikada nisu vozili. Linija 12 je ukinuta i svi tramvaji (oko 20) su prebačeni na 13 što je van pameti. Bolje da su uveli neku liniju od Banovog brda do Banjice ili do bloka 45...
Linija 12 je samo privremeno ukinuta, dok traju radovi na Omladinskom Stadionu.
 
Senke":8up6t6jn je napisao(la):
Goldstein":8up6t6jn je napisao(la):
Da, sad ih ima i na 13ici gde nikada nisu vozili. Linija 12 je ukinuta i svi tramvaji (oko 20) su prebačeni na 13 što je van pameti. Bolje da su uveli neku liniju od Banovog brda do Banjice ili do bloka 45...
Linija 12 je samo privremeno ukinuta, dok traju radovi na Omladinskom Stadionu.
Pa da. Ali zar nisu mogli da je premeste na neku drugu okretnicu a ne do Beka. Uzgred, dokle će trajati ti radovi?
I još nešto glede radova u Resavskoj. Dok nisu zatvorili okretnicu kod Omladinskog stadiona, 12 je išla preko Dorćola. Da li se zna zbog čega kada je Slavija funkcionisala.
 
Zato što 7 sada ide preko Slavije a 7 je kao jaka linija i podstanica ne bi izdržala.
Bolje da je 7 pušten preko Dorćola, pa neka kruži a mogli su privremeno ukinuti 5 i 11 i prebaciti vozila na 7 taman da se pojača zbog produženja.
Na sajtu gspa nije stavljen datum završetak radova.
 
Da, to je bila suština mog pitanja ali ga nisam dobro postavio - zašto 7 ne bi išla preko Dorćola kada su na njenoj trasi radovi, ali sada je ionako svejedno kada su radovi i kod Bogoslovije.
A kada si već pomenuo podstanicu, u čemu je tu fora? Koliko puta se desi veliki zastoj pa odjednom tuda krene desetine tramvaja i trolejbusa i ništa se ne desi.

PS. Tramvaji više ne voze ni do bloka 45, samo do garaže.
 
Evo i zvanične vesti:

Izmena tramvajskih linija 7,9,11

Zbog radova na postavljanju kablovske instalacije u ulici Jurija Gagarina (na delu od ulice Antifašističke borbe do Dr Agostina Neta), od subote, 25. aprila, do četvrtka, 7. maja, pojedine linije gradskog javnog prevoza promeniće svoje trase.

Tramvajska linija 7l biće ukinuta, a linije 7, 9 i 11 biće skraćene do OTC Novi Beograd. Na relaciji Blok 45 - Ušće uvodi se autobuska linija sa oznakom 7a.
Izvor: Studio B
Link: http://www.studio-b.co.yu/info/vest.php?id=37002
 
Tihi_SRB":2qhfoa42 je napisao(la):
Evo sad sam video na televiziji da Toronto mjenja tramvaje tj da kupuje druge u vrednosti od 1.3 bilijona dolara :shok: . Marka ce biti Bombardier ..hm ne znam ko je proizvodjac tih ali mislim da su ovdje domaci ! Uglavnom fino izgledaju .
Zar nije Skoda/Inekon bila u igri?
http://www.inekon-trams.com/toronto/superior-plus-100percent-low-floor-tram.html
Beograd i Toronto spadaju u retke gradove koji nemaju niskopodne (ili delimicno niskopodne) tramvaje. Ne racunam gradove koji su otovrili Heritage trams.
Tihi_SRB":2qhfoa42 je napisao(la):
E da mogli bi stare da posalju nama u Beograd . Ti tramvaju su jos idealno dobri !!
Tu bi bio veliki problem kolosek, Toronto ima neobicnu sirinu koloseka 1495 mm
 
hehe momci ja se izvinjavam , evo ustao sam se i u treznom sam stanju tako da nije ni cudo sto sam sinoc napisao 1.3 bilijona !!!
 
Evo i prilike za obogaćivanje ponude budućeg muzeja GSPB-a: Zagreb prodaje višak starih tramvaja T101, od kojih su neki vozili i po Beogradu, kao i nekoliko rashodovanih T4YU. Kada bi se restaurirali oni tramvaji "sačuvani" za muzej, i kada bi se ispraznio i uredio depo, BG bi dobio respektabilan muzej javnog saobraćaja.
Link: http://www.zet.hr/media/48901/javni poziv.pdf
 
Te modele GSP posjeduje nalaze sa u depou dorcol u raspad stanju vide se iz parkica.Trenutno nemaju para za remont a dva djurana su bila predvidjena za turisticke voznje .
 
Daj boze da kupe par stojadina, bar za muzej, a mogao bi da vozi i na nekoj buducoj Heritage liniji. No kako sam saznao izgleda da novo rukovodstvo GSP-a hoce da se resi i preostalih starih tramvaja koji stoje u depou. Hoce da kasiraju Bredu III g.br. 60, a izgleda da postoji jos jedna g.br. 58, umesto da ih urede za muzej. Nadam se da nisam u pravu.
 
Goldstein":1qye2bhj je napisao(la):
Da, to je bila suština mog pitanja ali ga nisam dobro postavio - zašto 7 ne bi išla preko Dorćola kada su na njenoj trasi radovi, ali sada je ionako svejedno kada su radovi i kod Bogoslovije.
Sedmica ide preko Slavije dok su radovi u Resavskoj sto je i skroz logicno s obzirom da je kranje odrediste Ustanicka. Zasto i kako da ide preko Dorcola, sta, uz obalu??
 
hazard":2eb6f1u0 je napisao(la):
Goldstein":2eb6f1u0 je napisao(la):
Da, to je bila suština mog pitanja ali ga nisam dobro postavio - zašto 7 ne bi išla preko Dorćola kada su na njenoj trasi radovi, ali sada je ionako svejedno kada su radovi i kod Bogoslovije.
Sedmica ide preko Slavije dok su radovi u Resavskoj sto je i skroz logicno s obzirom da je kranje odrediste Ustanicka. Zasto i kako da ide preko Dorcola, sta, uz obalu??
Da, ali ja sam posmatrao promenu trase linija 7 i 12. Linija 12 inače vozi preko Slavije ali kad su zatvorili Resavsku nju su prebacili da ide preko Dorćola iako je Slavija prohodna, a 7 su prebacili da vozi preko Slavije. Onda je Senke objasnio kako je to tako moralo da se uradi jer je slaba podstanica i ne bi izdržala toliki broj tramvaja na Slaviji ( i 7 i 12). Meni nije bilo jasno zašto su 12 prebacili na Dorćol a 7 na Slaviju a ne obrnuto što bi bilo logičnije s obzirom da su na trasi sedmice radovi a ne na trasi 12ice. Eto, to sam mislio, ali kao što rekoh sad je potpuno svejedno kad su ukinuli 12 zbog radova kod Omladinskog stadiona.
 
Goldstein":3h6dkno5 je napisao(la):
Da, ali ja sam posmatrao promenu trase linija 7 i 12. Linija 12 inače vozi preko Slavije ali kad su zatvorili Resavsku nju su prebacili da ide preko Dorćola iako je Slavija prohodna, a 7 su prebacili da vozi preko Slavije. Onda je Senke objasnio kako je to tako moralo da se uradi jer je slaba podstanica i ne bi izdržala toliki broj tramvaja na Slaviji ( i 7 i 12). Meni nije bilo jasno zašto su 12 prebacili na Dorćol a 7 na Slaviju a ne obrnuto što bi bilo logičnije s obzirom da su na trasi sedmice radovi a ne na trasi 12ice. Eto, to sam mislio, ali kao što rekoh sad je potpuno svejedno kad su ukinuli 12 zbog radova kod Omladinskog stadiona.
Koliko sam ja shvatio 7ica je jedna od najopterecenijih pravaca jer spaja direktno sve krajeve uz Bulevar sa N. Beogradom. Tako da je verovatno 7ica imala prioritet u tom smislu. Isto tako mi se cini samo gledajuci tramvaje kako se kotrljaju uz i niz bulevar da 7ica ima daaaaaleko vise nego 12ica tako da bi onda morali npr. da prebace masu tramvaja sa linije 7 na npr. liniju 6 da bi pokrili bulevar kako treba. Predpostavljam da bilo lakse jednostavno preusmeriti 12icu. Kapiram da ima vise saobracaja na relaciji NBG - Ustanicka nego Ustanicka - Banovo Brdo
 
Vrh