I u Amsterdamu je isti slucaj. Recimo da je odnos 70:30 u korist novih vozila... Tako barem deluje dok cirkulises gradom. Identicno su ofarbana i lepo odrzavana i ne primecuje se razlika u godini proizvodnje niti dizajnu.sizif":3ua5wdiu je napisao(la):Pre par meseci sam napisao da u Milanu barabar voze nova supermoderna vozila i ona koja su starija od zelenih "bazelaca" koji voze po Beogradu. I to nije nikakav problem. Bitno je da se vozila i sine kvalitetno odrzavaju.
I u Pragu na linijama tramvaja vozi 4-5 generacija vozila, od ultramodernih do onih starih 15 - 20 godina... I sve sjajno funkcioniše, pa je čak i mnogo interesantnije od one varijante gde su svi tramvaji potpuno identični...Матеја Бељан":2yxle37j je napisao(la):Замислите да се неко модерно чудо котрља београдским шинама а иза и испред њега старудија.
Da li si svestan koliko je to para? Tih 1,3 biliJona što ti kažeš je 1300 milijardi dolara. Za rešavanje SEK je izdvojeno na globalnom nivou oko 850 milijardi. Jedino ako nisi bukvalno preveo sa engleskog ili šta već jer u srpskom jeziku jedan bilion sadrži 1000 milijardi. Proveri malo, nemoguće zvuči.Tihi_SRB":259tt863 je napisao(la):Evo sad sam video na televiziji da Toronto mjenja tramvaje tj da kupuje druge u vrednosti od 1.3 bilijona dolara :shok: . Marka ce biti Bombardier ..hm ne znam ko je proizvodjac tih ali mislim da su ovdje domaci ! Uglavnom fino izgledaju .
Linija 12 je samo privremeno ukinuta, dok traju radovi na Omladinskom Stadionu.Goldstein":38u7d925 je napisao(la):Da, sad ih ima i na 13ici gde nikada nisu vozili. Linija 12 je ukinuta i svi tramvaji (oko 20) su prebačeni na 13 što je van pameti. Bolje da su uveli neku liniju od Banovog brda do Banjice ili do bloka 45...
Pa da. Ali zar nisu mogli da je premeste na neku drugu okretnicu a ne do Beka. Uzgred, dokle će trajati ti radovi?Senke":8up6t6jn je napisao(la):Linija 12 je samo privremeno ukinuta, dok traju radovi na Omladinskom Stadionu.Goldstein":8up6t6jn je napisao(la):Da, sad ih ima i na 13ici gde nikada nisu vozili. Linija 12 je ukinuta i svi tramvaji (oko 20) su prebačeni na 13 što je van pameti. Bolje da su uveli neku liniju od Banovog brda do Banjice ili do bloka 45...
Ma ne, nego zbog radova na onoj novoj saobraćajnici. Do 7. maja, bilo na Studiju B.Senke":2r74oqef je napisao(la):A da protest Roma iz Bloka 67.
Izvor: Studio BIzmena tramvajskih linija 7,9,11
Zbog radova na postavljanju kablovske instalacije u ulici Jurija Gagarina (na delu od ulice Antifašističke borbe do Dr Agostina Neta), od subote, 25. aprila, do četvrtka, 7. maja, pojedine linije gradskog javnog prevoza promeniće svoje trase.
Tramvajska linija 7l biće ukinuta, a linije 7, 9 i 11 biće skraćene do OTC Novi Beograd. Na relaciji Blok 45 - Ušće uvodi se autobuska linija sa oznakom 7a.
Zar nije Skoda/Inekon bila u igri?Tihi_SRB":2qhfoa42 je napisao(la):Evo sad sam video na televiziji da Toronto mjenja tramvaje tj da kupuje druge u vrednosti od 1.3 bilijona dolara :shok: . Marka ce biti Bombardier ..hm ne znam ko je proizvodjac tih ali mislim da su ovdje domaci ! Uglavnom fino izgledaju .
Tu bi bio veliki problem kolosek, Toronto ima neobicnu sirinu koloseka 1495 mmTihi_SRB":2qhfoa42 je napisao(la):E da mogli bi stare da posalju nama u Beograd . Ti tramvaju su jos idealno dobri !!
Sedmica ide preko Slavije dok su radovi u Resavskoj sto je i skroz logicno s obzirom da je kranje odrediste Ustanicka. Zasto i kako da ide preko Dorcola, sta, uz obalu??Goldstein":1qye2bhj je napisao(la):Da, to je bila suština mog pitanja ali ga nisam dobro postavio - zašto 7 ne bi išla preko Dorćola kada su na njenoj trasi radovi, ali sada je ionako svejedno kada su radovi i kod Bogoslovije.
Da, ali ja sam posmatrao promenu trase linija 7 i 12. Linija 12 inače vozi preko Slavije ali kad su zatvorili Resavsku nju su prebacili da ide preko Dorćola iako je Slavija prohodna, a 7 su prebacili da vozi preko Slavije. Onda je Senke objasnio kako je to tako moralo da se uradi jer je slaba podstanica i ne bi izdržala toliki broj tramvaja na Slaviji ( i 7 i 12). Meni nije bilo jasno zašto su 12 prebacili na Dorćol a 7 na Slaviju a ne obrnuto što bi bilo logičnije s obzirom da su na trasi sedmice radovi a ne na trasi 12ice. Eto, to sam mislio, ali kao što rekoh sad je potpuno svejedno kad su ukinuli 12 zbog radova kod Omladinskog stadiona.hazard":2eb6f1u0 je napisao(la):Sedmica ide preko Slavije dok su radovi u Resavskoj sto je i skroz logicno s obzirom da je kranje odrediste Ustanicka. Zasto i kako da ide preko Dorcola, sta, uz obalu??Goldstein":2eb6f1u0 je napisao(la):Da, to je bila suština mog pitanja ali ga nisam dobro postavio - zašto 7 ne bi išla preko Dorćola kada su na njenoj trasi radovi, ali sada je ionako svejedno kada su radovi i kod Bogoslovije.
Koliko sam ja shvatio 7ica je jedna od najopterecenijih pravaca jer spaja direktno sve krajeve uz Bulevar sa N. Beogradom. Tako da je verovatno 7ica imala prioritet u tom smislu. Isto tako mi se cini samo gledajuci tramvaje kako se kotrljaju uz i niz bulevar da 7ica ima daaaaaleko vise nego 12ica tako da bi onda morali npr. da prebace masu tramvaja sa linije 7 na npr. liniju 6 da bi pokrili bulevar kako treba. Predpostavljam da bilo lakse jednostavno preusmeriti 12icu. Kapiram da ima vise saobracaja na relaciji NBG - Ustanicka nego Ustanicka - Banovo BrdoGoldstein":3h6dkno5 je napisao(la):Da, ali ja sam posmatrao promenu trase linija 7 i 12. Linija 12 inače vozi preko Slavije ali kad su zatvorili Resavsku nju su prebacili da ide preko Dorćola iako je Slavija prohodna, a 7 su prebacili da vozi preko Slavije. Onda je Senke objasnio kako je to tako moralo da se uradi jer je slaba podstanica i ne bi izdržala toliki broj tramvaja na Slaviji ( i 7 i 12). Meni nije bilo jasno zašto su 12 prebacili na Dorćol a 7 na Slaviju a ne obrnuto što bi bilo logičnije s obzirom da su na trasi sedmice radovi a ne na trasi 12ice. Eto, to sam mislio, ali kao što rekoh sad je potpuno svejedno kad su ukinuli 12 zbog radova kod Omladinskog stadiona.