bgexplorer
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 15.01.2008.
- Poruke
- 820
- Pohvaljen
- 322
Ima to već u ovoj temi
Prelistaj celu temu, drugari su bas dosta pisali o tome...direktor":14og1yq4 je napisao(la):Pogledaj te sajt www.pesa.pl meni njihov niskopodni tramvaj izgleda super za beograd ali naravno prvo proba pa kupovina nikako na nevidjeno .Mislim da bi bilo dobro da postaivte i vi adrese drugih proizvodjaca pa da ih imamo na jednom mjestu .Takodje mislim da bi trebali da napravimo realni listu tramvaja za BGD razmjera cijena i kvalitet .Sa objektivnim sagledavanje finansiske mogucnosti BGD u ovom trenutku.
извор БлицAutor: G.Svilar - L. Gedošević | Foto:s. đalić | 27.03.2009. - 09:59
Prebacivanjem šina u sredinu, Bulevar kralja Aleksandra od „Cvetka“ do Crkve svetog Marka dobiće po dve odvojene saobraćajne trake u oba smera, tramvaji će ići brže i neće „seći“ put automobilima kao što je to sada slučaj kod Vukovog spomenika. Izmeštanjem šina biće i pokušaj da se „izleči“ bolest najduže beogradske ulice - nepropisno i nepravilno parkiranje na šinama i pored njih. Lek je pretvaranje sadašnjih tramvajskih baštica u zaustavne i trake za parkiranje.
Od ulica kroz koje prolaze, tramvaji samo u Proleterske solidarnosti i u Jurija Gagarina idu sredinom. Isto se očekuje i nakon završetka Savske ulice. Prebacivanje šina u sredinu u širokim gradskim ulicama treba raditi gde god za to postoji prostor i gde se tim potezom neće narušiti bezbednost saobraćaja, smatraju stručnjaci.
Na poslednjih nekoliko sastanaka na najvišem gradskom nivou razmatrala se stara ideja, koju je predložila prethodna beogradska vlast na čelu sa Nenadom Bogdanovićem, da se šine u Bulevaru kralja Aleksandra prebace u sredinu. Prema nekim informacijama odluka da se šine pomere je doneta, sledi projektovanje, izbor izvođača radova a onda u novembru tekuće godine i obimni radovi.
- Ideja je bila da sada rekonstruišemo šine kakve jesu pa da ih za tri ili četiri godine prebacujemo u sredinu. To je neprihvatljivo. Do jeseni bi trebalo da znamo tačan način kako ćemo to uraditi a od jeseni da krenemo sa prebacivanjem šina u sredinu – rekao je za „Blic“ Dragan Đilas, gradonačelnik Beograda.
Prebacivanjem šina Bulevar će dobiti mnogo i to je odlična ideja, smatra Milan Vujanić, šef katedre za bezbednost na Saobraćajnom fakultetu u Beogradu.
- Logičnije je da tramvajski saobraćaj bude u središnjem delu bulevara. Koliko će se time dobiti vidi se, na primer, iz situacije u Jurija Gagarina u Novom Beogradu. Po dve trake u oba smera fizički su razdvojene pa imamo neku vrstu gradskog autoputa širokog kapaciteta. Prebacivanjem tramvajskih baštica u sredinu Bulevara kralja Aleksandra tramvaje bismo praktično izvukli sa kolovoza i udaljili ih od pešaka. Postavljanjem savremenijih pragova ne bismo imali buku u centru grada – navodi neke od prednosti Milan Vujanić.
Prebacivanje „tramvajskog puta“ donekle će poboljšati i protočnost vozila. Naime, u delu Bulevara od Pravnog fakulteta do Crkve svetog Marka tramvajske šine su u sredini kolovoza ali se kod Vukovog spomenika one odvajaju na stranu. Prilikom skretanja tramvaji praktično preče put vozilima koja se kreću u saobraćajnim trakama. Kad tramvaj skrene upali se zeleno svetlo za automobile koji tako moraju da stanu. Izmeštanjem šina u sredinu možda neće u potpunosti rešiti protočnost ali opisanih situacija neće biti.
- Kad bi išao samo pravo tramvaj bi mogao da postiže i veće brzine, pa bi i prevoz putnika bio brži. Postojala bi mogućnost da se sadašnja tramvajska linija koja ide od Crkve svetog Marka ka Ustaničkoj pretvori u brzi prevoz – kaže Vujanić. Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra je prilika da se u delu najduže beogradskoj ulice postave nove i savremenije šine sa gumenim pragovima, kako tramvaji ne bi pravili buku. Opravdanost se vidi iz činjenice da su neke stambene zgrade svega nekoliko metara daleko od saobraćajnih traka. Najavljena rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra je prilika da se urade šire baštice sa tri šine i da se dobije prelazno rešenje za široki tramvaj, koji se koristi u svetu. Da li će to biti urađeno zavisi od projekta koji tek treba da se uradi.
- Ovo je možda prilika da se u Bulevaru postave koloseci sa tri šine i to bi bila neka vrsta začetka uvođenja širokih tramvaja. Beogradski tramvaji koji idu na dve šine moći će da se kreću i po kolosecima sa tri šine. Široki tramvaj mnogo je stabilniji i brži a može da poveze i više putnika. Mi smo dobili na poklon zelene tramvaje iz Bazela jer su Švajcarci tada uvodili one koji idu širokim kolosecima, pa im stari više nisu trebali. U svim većim gradovima u Evropi putnicima je na usluzi široki tramvaj pa čak i u Sarajevu - zaključuje Vujanić.
Šine sredinom i u Vojvode Stepe
Gradske vlasti razmišljaju da, slično planu za Bulevar kralja Aleksandra, bude urađena i Ulica vojvode Stepe.
- Dao sam nalog službama koje se time bave da u Ulici vojvode Stepe regulacioni plan koji se radi bude napravljen na sličan način kako bismo rešili problem parkiranja i svega ostalog, pošto je i tamo isti problem kao u Bulevaru – rekao je za „Blic“ gradonačelnik Beograda Dragan Đilas.
Ta bolest nastala je mozda tokom zadnjie dve godine a lek za istu je kaznena politika koju policija i parking servis odbijaju da primene. Prema logici gradskih otaca (citaj ovaca), jednostavnije je premestiti sine umesto da se naplate kazne.Влада":3frjxfyw je napisao(la):Izmeštanjem šina biće i pokušaj da se „izleči“ bolest najduže beogradske ulice - nepropisno i nepravilno parkiranje na šinama i pored njih. Lek je pretvaranje sadašnjih tramvajskih baštica u zaustavne i trake za parkiranje.
hahahaIgor":h2md5o0p je napisao(la):Zvuci li vam ova vest poznato
http://beobuild.be.funpic.de/index....788972&archive=&start_from=&ucat=1&strana=COB
Po ovom tekstu od metroa neće biti ništa. Da su planirali metro, ne bi vršili nikakve rekonstrukcije, jer bi mero trebao da zameni u Bulevaru tramvaj.- Kad bi išao samo pravo tramvaj bi mogao da postiže i veće brzine, pa bi i prevoz putnika bio brži. Postojala bi mogućnost da se sadašnja tramvajska linija koja ide od Crkve svetog Marka ka Ustaničkoj pretvori u brzi prevoz – kaže Vujanić. Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra je prilika da se u delu najduže beogradskoj ulice postave nove i savremenije šine sa gumenim pragovima, kako tramvaji ne bi pravili buku. Opravdanost se vidi iz činjenice da su neke stambene zgrade svega nekoliko metara daleko od saobraćajnih traka. Najavljena rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra je prilika da se urade šire baštice sa tri šine i da se dobije prelazno rešenje za široki tramvaj, koji se koristi u svetu. Da li će to biti urađeno zavisi od projekta koji tek treba da se uradi.
Jeste li vi pročitali ovo? Ovo je teška neistina, tramvaj u Bazelu ima metarski kolosek. I nemaju svi evropski gradovi normalan kolosek.- Ovo je možda prilika da se u Bulevaru postave koloseci sa tri šine i to bi bila neka vrsta začetka uvođenja širokih tramvaja. Beogradski tramvaji koji idu na dve šine moći će da se kreću i po kolosecima sa tri šine. Široki tramvaj mnogo je stabilniji i brži a može da poveze i više putnika. Mi smo dobili na poklon zelene tramvaje iz Bazela jer su Švajcarci tada uvodili one koji idu širokim kolosecima, pa im stari više nisu trebali. U svim većim gradovima u Evropi putnicima je na usluzi široki tramvaj pa čak i u Sarajevu - zaključuje Vujanić.
Pa iskreno da ti kazem meni to uliva nadu da ce kad se bude pravio metro ipak biti pravljen teski metro jer bi u protivnom odmah gradili LRT a ne prvo popravljali tramvajske sine ukoliko ne misle tu trecu sinu da koriste upravo za taj LRT sto me u stvari jos vise plasi. Ooo ne znam da li je to dobro ili lose... Malo sam neodlucan, a mozda i nisam.Siniša":1kajqrvs je napisao(la):Po ovom tekstu od metroa neće biti ništa. Da su planirali metro, ne bi vršili nikakve rekonstrukcije, jer bi mero trebao da zameni u Bulevaru tramvaj.- Kad bi išao samo pravo tramvaj bi mogao da postiže i veće brzine, pa bi i prevoz putnika bio brži. Postojala bi mogućnost da se sadašnja tramvajska linija koja ide od Crkve svetog Marka ka Ustaničkoj pretvori u brzi prevoz – kaže Vujanić. Rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra je prilika da se u delu najduže beogradskoj ulice postave nove i savremenije šine sa gumenim pragovima, kako tramvaji ne bi pravili buku. Opravdanost se vidi iz činjenice da su neke stambene zgrade svega nekoliko metara daleko od saobraćajnih traka. Najavljena rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra je prilika da se urade šire baštice sa tri šine i da se dobije prelazno rešenje za široki tramvaj, koji se koristi u svetu. Da li će to biti urađeno zavisi od projekta koji tek treba da se uradi.
Jeste li vi pročitali ovo? Ovo je teška neistina, tramvaj u Bazelu ima metarski kolosek. I nemaju svi evropski gradovi normalan kolosek.- Ovo je možda prilika da se u Bulevaru postave koloseci sa tri šine i to bi bila neka vrsta začetka uvođenja širokih tramvaja. Beogradski tramvaji koji idu na dve šine moći će da se kreću i po kolosecima sa tri šine. Široki tramvaj mnogo je stabilniji i brži a može da poveze i više putnika. Mi smo dobili na poklon zelene tramvaje iz Bazela jer su Švajcarci tada uvodili one koji idu širokim kolosecima, pa im stari više nisu trebali. U svim većim gradovima u Evropi putnicima je na usluzi široki tramvaj pa čak i u Sarajevu - zaključuje Vujanić.