Šta je novo?

Tramvaji

Hmm, zato se onda i čuje. Verovatno su levi točkovi u šini, a oni desni idu po asfaltu/betonu ili obratno, jer je naš kolosek uzak za te tramvaje.
 
U Bulevaru, tako mi se bar čini, na šinama se vidi jedan deo koji je dobro uglačan i "proširenje" koje je slabije uglačano.

Može biti da CAF ima nešto širi točak, te stoga prelazi preko dela šine koji nije uglačan.

Ako se sećate prvih vožnjih katica po novim šinama kroz Bulevar, setićete se i komentara ovde na BeoBuildu članova koji sui bili baš jako iznenađeni koliko su tramvaji škripali, cvileli itd.
Onda su krenule i priče kako šine nisu dobro urađene

Posle dva-tri dana se sve sredilo, tj šine su se uglačale.

Inače, razlika između tog dobro uglačanog dela šina i neuglačanog proširenja, nije velika razlika, negde do 2cm.
Danas kad sam gledao opet šine, teže se primeti ta razlika, no CAF je već svakodnevno u Bulevaru pa je koliko toliko uglačao i taj deo.

Cela ta fama oko buke je možda samo posledica toga da CAF-ov točak prelazi preko, uglačanijeg tj. istrošenijeg dela šine i manje istrošenog tj. višljeg dela šine, stoga CAF koristi manji deo šine nego katica.


Ovo može biti objašnjenje, a može biti i da lupam.

Da li neko ima podatke koliko je širok gazni deo Katicinog točka, a koliko CAF-ovog?
 
Pa koliko znam o tome, da je nabavljena poslednja reč tehnologije tj.nova mašina Nemačka glačalica pa ako je do toga lako će to srediti.. :kafa:
 
samo mirno i dostojanstveno - bice sve u redu :kk:

e a onaj Imperio, cini mi se da nisam video ruzniji tramvaj, tako kockasto cudoviste izgleda do sad niko nije mogao da smisli
 
@nbumbic Мислим да итекако ту има истине, јер на неуглачаном делу шина и трење је веће, па се точкови буквално муче, због неизбалансираности шина.
 
Iz novosti:

ZADIVLjENE poglede Beograđana u petak je mamio novi španski tramvaj koji je nečujno klizeći prošao trasom linije "7" - od depoa "Sava" ka okretnici u naselju "Dr Ivan Ribar", a zatim do terminusa u Ustaničkoj ulici.

:lol: :lol:
 
Iz novosti:

ZADIVLjENE poglede Beograđana u petak je mamio novi španski tramvaj koji je nečujno klizeći prošao trasom linije "7" - od depoa "Sava" ka okretnici u naselju "Dr Ivan Ribar", a zatim do terminusa u Ustaničkoj ulici.

:lol: :lol:
 
Ono što nikad neću prežaliti, jeste što se nisam vozio ovim tramvajima kad sam bio u Atini :D a ko zna kad će mi se opet ukazati prilika :D
 
vucko":bqk91e85 je napisao(la):
Iz novosti:

ZADIVLjENE poglede Beograđana u petak je mamio novi španski tramvaj koji je nečujno klizeći prošao trasom linije "7" - od depoa "Sava" ka okretnici u naselju "Dr Ivan Ribar", a zatim do terminusa u Ustaničkoj ulici.

:lol: :lol:

Treba proveriti da nam greškom nisu španci uvalili Maglev :lol: :lol: :lol:
 
Kolko cujem od Novosadjana onaj tramvaj koji pominju po studiji ce biti zapravo vodjeni autobus sa jednom sinom,zaboravih kako se zove.
 
Pa ne bi se moglo reći jer ima gumene točkove ispod, a cenim da šina služi samo kao negativni pol oduzimača struje. Cilj takvog sistema jeste da imitira tramvaj, a da bude jeftiniji, što se u praksi nije baš tako pokazalo zbog problema sa tom šinom i komplikovanim skretnicama.
 
Meni je stvarno to glupo ko LRT umesto metroa za BG.Bolje cekati i uvesti pravi tramvaj,koji ce jednog dana moci da se denivelise na glavnim raskrsnicama.Ovako samo gubis trake za saobracaj sa tim sokocalom.
 
Александар":3ql5epgj je napisao(la):
Pa ne bi se moglo reći jer ima gumene točkove ispod, a cenim da šina služi samo kao negativni pol oduzimača struje. Cilj takvog sistema jeste da imitira tramvaj, a da bude jeftiniji, što se u praksi nije baš tako pokazalo zbog problema sa tom šinom i komplikovanim skretnicama.
I ne samo to, Translhor troši više elektricne energije i ima manji kapacitet putnika od običnog tramvaja.
Nema leba bez šina.
 
Pa valjda je taj translor dobar za uzbrdice. Inače, ne mora treća šina da ima tu svrhu, video sam jedan i sa dve motke, kao trolejbus
 
немој тако Вучко, НС је брдовитији од БГ-а ;) Транслор би био добар за КГ, ту је мало брдовитији терен, али за НС је сасвим довољан најобичнији трамвај. мада искрено ја тај Транслор не би ни узимао у обзир
 
Vrh