Šta je novo?

Tramvaji

Radi se o tome da linija 1 mora ovako ili onako da poveze Ustanicku i Negde zemun da bi te ljude koji dolaze sa zapada i istoka iz okolnih mesta naterao da presednu a ne da idu busom u grad i slicno.
 
lento":22xz4eub je napisao(la):
2012":22xz4eub je napisao(la):
Otkud to da bi izgradnjom Metroa se ukinule tramvajske linje 7,12? Tim pre što su to potpuno rekonstruisane linje sa novim tramvajima.Pa ni ostali Evropski gradovi nisu ukidali svoj tramvajske linje zbog Metroa,već naprotiv mnogi ih vraćaju.Metro stanice neće moći da se grade na svakom ćošku a tramvaji treba da odrađuju povezni i doadatni posao.i po standardima Uitp se podstiče raznovrsnost prevoza..

Pluscina i po! :D U bezmalo svim forumskim predlozima trasa i linija metroa, one se manje-vise poklapaju sa sadasnjim tramvajskim, ukljucujuci i stanice, podrazumevajuci ukidanje tramvaja. :bash: Po tome ispada da bi se za ogromne pare dobio vid prevoza koji bi samo veci kapacitet, ali bi mu brzina u najboljem slucaju bila ista kao tramvaja. Upravo ovo sto je 2012 rekao je smisao postojanja metroa.
Ето бићемо први град у којем метро и трамвај иду истом трасом. :bash: :laugh:
 
Ne znam da bi Beograd bio prvi i jedini gde tramvaj i metro idu istom trasom. U svakom slucaju, to bi omogucilo da metro stanice budu na vecim rastojanjima, sto bi povecalo brzinu. Recimo od Ustanicke do Vuka, metro bi mogao da staje kod Cvetka i Djerma, a izmedju bi funkcionisao tramvaj, koji sad ide solidnom brzinom, ali ima 13 stanica izmedju Vuka i Ustanicke.
 
Mislim da je to nemoguce za nase uslove.Pogotovu sto metro ne bi mogao ici brzo jer bi se nalazili tramvaji izmedju i.t.d.Prosto neostvariva stvar.Jasno je da kada bude bio metro da tramvaj ne ide vise Bulevarom posle Ruzveltove.

Mislim da je ipak logicnije da ide Bulevarom metro a ne preko krsta jer je skupo odrzavati takva dva vida prevoza na 200m daljine jedan od drugog.Samom izgradnjom metroa duz bulevara ce trole duz dimitrijale i Vojislava Ilica biti rasterecene sto je dobra stvar.

Izgradnjom metroa preko krsta ostavljamo dimitrijalu da se ugusi,pogotovu kada ceo kraj spojimo sa mirijevom i cvetkom.
 
Матеја Бељан":3jhxisyx je napisao(la):
Pa zato bi M trebalo da ide preko Krsta
Направи ти једну мапу куда би по твом мишљењу требао да иде метро, све 3 линије и објави. :D
 
ih toga je bilo u ovih 235 strana, mozes da listas
 
Beogradu su potrebni svi vidovi prevoza,tramvajska trasa se samo delom poklapa sa M1 od Vuka i tu nema ništa sporno,a trasa može da skrene i preko krsta pa sve do Banjice ,zidar je to predložio,,
 
Bio jutros prilog na studio b o tramvajima. A da li će tog 28og da ubace sva 3 tramvaja ili kolko je već došlo ili će samo jednog da stave
 
Čim je prošao i preživeo :kafa: teške trase u Beogradu ...kažu kupljeno...
 
Kakva treca sina. mnogo ti slusas Maletina :)
 
Ja vam pricao kada ce krenuti tramvaj,pogodio sam :)

Ma kakva treca sina,ocemo cetvrtu!
 
vucko":p1lnzfmn je napisao(la):
Mislim da je to nemoguce za nase uslove.Pogotovu sto metro ne bi mogao ici brzo jer bi se nalazili tramvaji izmedju i.t.d.Prosto neostvariva stvar.Jasno je da kada bude bio metro da tramvaj ne ide vise Bulevarom posle Ruzveltove.

Mislim da je ipak logicnije da ide Bulevarom metro a ne preko krsta jer je skupo odrzavati takva dva vida prevoza na 200m daljine jedan od drugog.Samom izgradnjom metroa duz bulevara ce trole duz dimitrijale i Vojislava Ilica biti rasterecene sto je dobra stvar.

Izgradnjom metroa preko krsta ostavljamo dimitrijalu da se ugusi,pogotovu kada ceo kraj spojimo sa mirijevom i cvetkom.

Ako sam dobro razumeo 2012, nas dvojica pricamo o podzemlju s metroom i nadzemlju s tramvajem, nikako o zajednickim sinama.
 
To ne postoji nigde.A nemamo ni para za to.Uostalom,grad ce sigurno pretvoriti tramvajske bastice u dodatne trake za automobile.
 
Nema šanse da će Bulevarom ići podzemno, to se nigde nije spominjalo.

Kad se most na Adi osposobi za tramvaje, mogli bi da uvedu dve nove linije: 11 i neku od Banovog brda ka centru grada, jer će 13 ići novim mostom. Mogla bi neka linija do Taša, ili na Kalemegdan opet... napravili su zbrku s tom 13-ticom
 
Svojevremeno, pre ukidanja linije 11, bilo je najava u medijima da se razmišlja o tome da nova linija 8 spaja blok 45 i Banovo brdo preko mosta na Adi. Linija 13 je u toj varijanta trebala da ostane nepromenjena, tj. da nema veze sa Novim Bg-om, a linija 11 da i dalje spaja Novi Bg i Dorćol.
 
To bi bilo superiska!!!8ica bi legla kao kec na desetku(u pokeru).
 
vucko":1r2hk9jj je napisao(la):
Radi se o tome da linija 1 mora ovako ili onako da poveze Ustanicku i Negde zemun da bi te ljude koji dolaze sa zapada i istoka iz okolnih mesta naterao da presednu a ne da idu busom u grad i slicno.

Zemun je vec dobro vezan autobusima kroz prohodan Novi Beograd i delimicno BG:vozom a periferna naselja zapadno od Zemuna takodje vec imaju BG:voz, Zemun nije prioritet, mozda istorijski ili afektivno ali saobracajno ne.

Uz neophodnu osnovnu vezu BG:voza sa Centrom i Novim Beogradom (NBGD-Usce-Terazije-Vuk),
veza unutrasnjosti desne obale Save sa Centrom i Novim Beogradom (Vuk-Konjarnik itd, Mirijevo-Karaburma-Terazije) je absolutni prioritet, to su pravci gusto naseljeni pravci koji danas nemaju sinski sistem a ciji je drumski kapacitet prevazidjen.


Sto se putnika sa istoka koji gravitiraju ka Ustanickoj, valjda je lakse reorganizovati prigradski saobracaj nego prilagodjavati metro sistem prevazidjenoj GSP mrezi.

Bulevar je vec dobro pokriven rekonstruisanom tramvajskom trasom, nema potrebe duplirati ga metroom.
Ali zato metro od Vuka preko crvenog Krsta do Konjarnika (raskrsnica Ustaniicke i Vojislava Ilica) pa dalje ka Medaku i Banjici ima smisla.

Prigradski autobusi sa poteza 300 neka sidju niz Ustanicku i okrecu kod Metro stanice, tu negde hde je sada Lastina okretnica, a gradski autobusi 50, 17, 31 neka okrecu u Ustanickoj. Tim ukrstanjem i gradske i prigradske linije prolaze kroz cvor "Ustanicka" a nema guranja na okretnicama. Vec danas bi gradske linije sa okretnice Konjarnik (17,31) trebale da okrecu na okretnici "Ustanicka" a prigradski 300+ na Konjarniku umesto da ljudi pesace gore dole.

Tramvaj i Metro treba da budu komplementarni, ponajvise tamo gde tramvaj vec ima nezavisnu trasu metro nema sta da trazi. Suludo bi blio provlaciti Metro kroz Bulevar ili Jurija Gagarina, efikasnije je paralelno kroz Vojislava Ilica i Bezanijske Blokove.

Jedino mesto gde Metro treba potpuno da zameni tramvaj je Banovo Brdo, prvo zato sto u Pozeskoj tramvaj nema nezavisnu trasu i nemoze da je dobije (za razliku od Vojvode Stepe), drugo zato sto se ta trasa prirodno produzava kroz Trgovacku/Ibarsku koja je dusu dala za metro: slobodan prostor, gusta naseljenost, usko grlo.

Za zakljucak:
- BG:voz postoji
- Planiranje metro mreze komplementarne sa BG:voz i Tramvajskom uz neophodnu reorganizaciju tramvajske
- Reorganizacija gradsko-prigradske autobuske mreze kao dopuna sinskoj mrezi.
 
Vrh