Šta je novo?

Tramvaji

Zar je takav problem nabaviti tehnicku dokumentaciju? Verovatno je jos imaju u Haleu, pa bi mogli od njih da je nabave, ako ne od njih, tramvajdzije u Jasiju sigurno imaju dokumentaciju, jer su oni preuzeli veci broj T4D iz Halea. Koliko znam T4D se od T4YU, koji je vozio u Beogradu, razlikuju po opremi, ali dimenzije su im iste. T4YU je i vozio na dvojki i desetki, tako da bi ovaj nas T4D mogao da odradi dvojku.
 
Ne može da vozi, jer će pokupiti neke bandere koje su postavljene posle rekonstrukcije. Sada postoje dve opcije, položaj okretnih postolja na T4D i T4YU se razlikuje ili su ovi naši pri rekonstrukciji nešto zabrljali. Znate i sami da je T4D očešao banderu kada je vozač pokušao iz Bulevara skrenuti u Resavsku pri isključivanju za garažu! Ne mogu da tvrdim da ne može, možda i prolazi, ali prepostavljam da postoji neki problem.

Elem, kažu da je nekada 1004 radio na 3.
 
lento":2g6n47c1 je napisao(la):
A zna li neko da li cemo dobijati jos svajcaraca na poklon i kada?

Oni stižu, ne zanm tačno koliko još bi trebalo da stigne, ali u isto vreme se postojeći švajcarci koriste za rezervne delove pa će ih biti sve manje na ulicama
 
Александар":3hc8n7yv je napisao(la):
lento":3hc8n7yv je napisao(la):
Sta se desava s T4 i Schindlerom iz donacija?


Pa T4 je radio na 6, jer jedino tamo i može da radi, ali nije ispravan u potpunosti, a naši ga ne znaju popraviti, jer navodno nemaju tehničku dokumentaciju :laugh: SWP je u depou, ne znam šta nameravaju s njim, izgleda veoma lepo i čisto, ne verujem da će ga davati na linije.

Ubosni se vozi T4
 
Zagrebacki T4YU su imali nemacku opremu, tako da bi ZET mogao da ima tehnicku dokumentaciju. Nisam nigde uspeo da nadjem podatak da postoje razlike u rastojanju izmedju okretnih postolja. Na http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/t4/index.html postoje tehnicki podaci (na nemackom) i koliko sam uspeo da prevedem "Drehzapfenabstand" je 6400mm.
 
Ma dokumentacija je samo izgovor, jednostavno ne postoji volja da se uradi nešto s njim. Dok bude mogao da ide - ići će, kada načisto crkne teško da će ga popravljati ako se nešto ne peomeni :(
 
Joj kad cujem tako smesne izgovore.......pa ja da posaljem zahtev za dokumentaciju fabrici, dali bi mi je, a ne firma za javni prevoz jednog glavnog grada......
 
@ Aleksandar
Rekao si nesto sto je surovo tacno, ali porazavajuce. Kod nas se nista ne odrzava, nego traje dok ne crkne. U Zagrebu i bikovi i T4 jos voze, a kod nas ih odavno vise nema. Nasi T4 su sramotno kratko bili u saobracaju, a da i ne pominjem one duvage koji su svojevremeno dosli u Beograd, bili preradjeni (imali su vrata s obe strane) i odjednom nestali. Od ukupno 220 kupljenih katica, koliko ih jos ima? I posle se ljudi pitaju zasto nema para! :shok: Ne moze ni da ih bude, kad ni o cemu ne vodimo racuna. :bash:
 
lento":1rkpn5du je napisao(la):
Ne moze ni da ih bude, kad ni o cemu ne vodimo racuna. :bash:
Da ne generalizujemo - GSP ne vodi racuna o vozilima kupljenim od nasih para. Da kupuje vozila svojim parama zaradjenim od usluge koju pruzaju, vodio bi racuna itekako ili bi propao i prepustio polaske privatnicima.. :dil:
 
Na drugim forumima se suska da je stigao cetvrti CAF. Zna li neko nesto o tome?
 
Možda je Caf dao prioritet proizvodnji za Beograd (izbori se bliže), a predpostavljam da očekuju nove ugovore za barem još 30-ak komada pa sve do broja 200,jer to je svakako dobar posao za Caf u narednih 5 godina pa zašto se ne bi potrudili..uostalom dobar imidž Cafa u Beogradu će se sigurno odraziti na nove poslove sa ostalim gradovima..model za Bg je razvijen,ako se u testiranju dobro pokazao dalja proizvodnja je mnogo lakša i brža..
 
A mozda isporucuju brze da bi smo kupili njihove emv?Mozemo tako da teoretisemo do prekosutra.

Jedino sto ja teoretisem je da 21 avgusta garant krece prvi cafonja.
 
Ала су изошљарили оне ивичњаке код железничке....
 
Svajcarici nama salju sve njihove tramvaje i solo tramvaje postor svacarci planiraju samo da se kod njih voze simens tramvaji a nama ce poslati sve tramvaje, ali na zalost pogon nije veliki za sve te tramvaje jedino da odsele ove iz Karton sitija i da tu naprave garazu samo za Svajcarce.
I stigla je montazna garaza za CAF tramvaje.
Ovo su informacije tacne i moj kum mi je rekao
 
@ Cuburac93
Sta znaci "sve njihove tramvaje i solo tramvaje"? Da li se to odnosi na preostale Duwage i Schindlere i da li su u pitanju i BVB i BLT? Kakvi su to "solo tramvaji"? :|
 
Solo to znaci da nije zgloban tramvaj.
Posto mi je kum rekao da ce kod njih samo niskopodni Simens da se vozi nama ce poslati sve visokopodne tramvaje
 
Cuburac93":emjzwqiw je napisao(la):
Svajcarici nama salju sve njihove tramvaje i solo tramvaje postor svacarci planiraju samo da se kod njih voze simens tramvaji a nama ce poslati sve tramvaje
Iskreno, ne verujem u ovo. Prvo, grad Basel se nece tako lako odreci svojih starih tramvaja. Mozda ce ih povuci iz eksploatacije, ali ih nece sve poklanjati. Drugo, Basel nije zadovoljan sa Siemensima, sada kupuju Stadlerove Tango tramvaje. Kada su dolazili prvi svajcarski tramvaji 2001, neki zvanicnici iz Basela nisu bas bili za to da nam se poklanjaju tramvaji koji su jos u dobrom stanju.
Ali, zivi bili pa videli.
 
@ Sinisa
Slazem se, ovo zvuci suvise optimisticno, cak i ako se celokupna isporuka razvuce na nekoliko godina.
 
O planovima isporuke tramvaja najbolje je da se obratiti BVB-u, svakako će vam odgovoriti na mejl. Što se depoa tiče, postoji "Donji depo", pa se za neke linije tramvaji i tamo mogu smestiti. Nažalost, "Gornji depo" u Bulevaru ne može imati tu funkciju jer ne postoje pristupne šine.
 
Depo u Bulevaru ne racunajte uopste,umesto njega je planiran mini trzni centar,recimo kao zira.
 
Vrh