Šta je novo?

Tramvaji

beli grad":14oup706 je napisao(la):
p.s. Neverovatno je da postoje posebne linije do Ade, a da se ukidaju linije do Kalemegdana, iako veliki broj ljudi dolazi i treba da dolazi na Kalemegdan ili neko misli da ne treba, mozda ?

до Калиша је много лакше стићи него до Аде. са НБГ-а само сиђеш на Зеленом венцу и на Калишу си за 10 минута нормалне шетње
 
Jos brze je ako se sidje odmah posle mosta i Pop Lukinom izadje na Kalemegdan. :)
 
Kako lepo svi zaboravljaju da vrlo često veći deo posetilaca Kalemegdana čine starije osobe, kojima zaista odgovara da mogu da se šetaju po parku i tvrđavi, ali im nikako ne bi odgovaralo da "gule" uzbrdo. Stoga je njima jedino rešenje tramvaj koji ima stanicu na samom ulazu u park.
 
Da imamo solo tramvaje, dvojka bi mogla biti sa duplo manjim intervalom. Mada će sada biti tramvaja, pa mogu i da voze malo praznije tramvaje. Izgleda da ovima iz DJP logika kada vozila na liniji nisu preopterećena takva linija i ne treba da postoji :bash:

Više se GSP i ne pita ništa, DJP uvodi/ukida linije, određuje interval i ostalo, a kada su žalbe u pitanju onda je nadležan GSP. Svi svaljuju krivicu na GSP, svugde u štampi GSP, to malo nije fer. Da ne ispadne da sada branim GSP, ali DJP tako radi preko grbače GSP-a. Mnogi ljudi uopšte ne znaju da postoje privatnici, od kako je uveden ITS mnogi zapravo misle da je sve GSP :rolleyes:
 
Bila napunjena i kada bi bili zglobni tramvaji, sa intervalom od 4-5min. Ljudi bi se navikli na to da tramvaj NORMALNO FUNKCIONIŠE i koristili bi ga.

Slična priča kao za BG:voz, tražen je interval od 15 minuta u špicu i voz je zato solidno popunjen!
 
Da je bilo dovoljno pameti u GSP-u, dvojka ne bi nikad pravila onolike sulude pauze na pristaništu. Samo je trebalo angažovati 2 vozača više po smeni (po jedan za svaki smer), pa kad naiđe dvojka, vozač kome treba odmor izađe, onaj koji se do tada odmarao ga odmah zameni, i dvojka nastavlja dalje uz zadržavanje od 10-15 sekundi...
Predug interval i to besmisleno tapkanje u mestu na pristaništu dok vozač odmara/ide u WC je činilo dvojku odbojnom za mnoge...
 
Ni vozačima nije baš prijatno, izađete na pauzu koja vam sleduje, a putnici vas popreko gledaju gledaću na sat. Svakako rešenje sa dva vozača je bolje i ne razumem zašto takav sistem ne uvedu :/
 
Ne mogu da shvate da neka linija može da funkcioniše i bez reda vožnje. To je za retke linije, poput dvojke, efikasnije, da se samo povede računa o razmaku izmešu tramvaja a ne o vremenima polazaka, koji se sigurno ni ne poštuju
 
Dvojka interval od 10 minuta je ne prihvatljiv i 7 tramvaja po krugu tj ukupno 14 .Besmisleno stajanje na pristanistu necu da komentarisem to se tako lako rjesava a pogotovo stajanje nekada 11,13 iza 2.Cesto mi se desavalo da na stajalistu preko puta broja 10 car DUSANA u smjeru ka kalisu stojim po 40 minuta cekajuci 2 obicno oko 18h i to bio radni dan bila subota a umedjuvremenu naidje po 4 tram na 5 i isto toliko na 10 strasno .TAKVA NEORGANIZOVANOST :bash: :bash:
 
Ceo prevoz na Dorćolu je katastrofa i osim na 26 ni na jedan drugi prevoz se ne može računati pouzdano. A i 26 često zakazuje, posebno tokom dana, jer se skoro celom trasom provlači kroz gužve i kojekave uličice. A kad nije špic opet ne valja, jer mu padne interval na 7 minuta, pa na 12, a posle 21 na samo 15 minuta. Gužve se ne mogu izbeći i to je to, ali ovih 12-15 minuta bi baš i mogli malo da smanje.

2 je potpuno nadrealna linija. Za cele 4 stanice od Zoo-vrta do Ž
 
Ceo prevoz na Dorćolu je katastrofa i osim na 26 ni na jedan drugi prevoz se ne može računati pouzdano. A i 26 često zakazuje, posebno tokom dana, jer se skoro celom trasom provlači kroz gužve i kojekave uličice. A kad nije špic opet ne valja, jer mu padne interval na 7 minuta, pa na 12, a posle 21 na samo 15 minuta. Gužve se ne mogu izbeći i to je to, ali ovih 12-15 minuta bi baš i mogli malo da smanje.
A ako treba da stignete bilo gde kuda 26 ne ide, NBG, Banjica, Miljakovac itd. e, onda ste baš ježa u leđa.

2 je potpuno nadrealna linija. Za cele 4 stanice od Zoo-vrta do Železničke ako idete na voz morate da rezervišete čitav sat, jer je stvarno nekad nema i po pola sata, a sad čak nema nikakve alternative. Kada bi ona stvarno išla na 10 minuta to bi bilo i podnošljivo, ali kada bi to bilo sigurno, ovako je potpuna lutrija.

Evo, ja sam danas bio u jednoj, na Pristaništu se zakucasmo iza druge koja je stajala, i onda krenule obe zajedno i dok smo se peli na Kališ vidim treću gde ulazi u okretnicu. I sve se to desilo za max. 2 min. Samo zamišljam kako se proveo onaj kome je ta treća izmakla. I čemu ona žena sedi u onoj kućici uopšte? :o Mislim, neka je i 10 min, ali stvarno 10 min...
 
I onu jadnu trojku ne znam zašto nisu preusmerili na Beko i dali joj oznaku 1. Ona bi to bile dve jadne linije pa se sabiranjem taktova koliko toliko isplati ipak sačekati...
 
Ja bih ukinuo okretnicu beko i sproveo tramvaje do okretnice 79ke,kapiram da ce to i uraditi jednog dana.
 
Nisam siguran da razmišljaju u tom pravcu. A i nisam za to, nego da se tu prebaci 31 i dobar deo trola
 
vucko":149qrgt8 je napisao(la):
Ja bih ukinuo okretnicu beko i sproveo tramvaje do okretnice 79ke,kapiram da ce to i uraditi jednog dana.
Никао. Тамо треба да се пребаце троле. Беко може да се укине, а онда да се линије преусмере на Богословију или Пристаниште.
 
Pre godinu dana je ta deonica kališ-pristanište-gžs usmrćena... Bolje rečeno brutalno ubijena u pojam. Šta su koji moj obnavljali tu deonicu kada sada hvata prašinu koju pokupi po neka 2. na svakih 15 minuta. I ranije je stanje bilo očajno... Ljudi su bukvalno želeli da izvrše harikiri na stanici na kališu čekajući mrtvu 11 koja nikada nikada nije imala jedan pristojan red vožnje. Kad onda eto ti nje lepo uđeš, smestiš se, lepo u punom zaletu krećeš niz onu zaista lepu strminu uz zidinu kališa (koja je estecki unakažema prilikom rekonstrukcije) kad ono RAC. Red tramvaja je već nagomilan na pristaništu jer vozač neke 2. da prostite ke''a a onda ovaj vozač ili vozačica (kojih je uvek bilo najviše na toj liniji i nikad mi nije bilo jasno zbog čega, čak su je u pogonu gspa zvali ženska linija) te 11. u kojoj ti sediš, shvati da dugo nije video/la kolege pa je red da popije kaficu sa njima i onda se zabode u onu koćicu. Vozač dvojike je obavio nuždu, ali razgovor uz kaficu se odužio pa pola putnika napušta tramva psujući zemlju u kojoj je rođen. Tramvaj napokon kreće ali se na kraju ispostavlja da ide samo do garaže (do bloka 24) i to nije bilo adekvatno istaknuto... Dakle bila je avantura doći od kališta do bloka 45 ali danas u nju čak više i nemožete da se upustite. Ja nekrivim vozače za tu situaciju već lošu organizaciju na stajalištu pristanište. ALI TO NIJE BIO RAZLOG DA SE TA DEONICA OTPIŠE! Nadam se da će se ta situacija promeniti 15 novembra kada se završi Gazela pošto je to bio zvaničan izgovor za to sakaćenje. Ako ne tad onda nakon provlačenja trama kroz novi most na adi. Toliko na temu 11/13 i kalemegdanske pruge koja je jedna od najlepših i najprikladnijih za tram.
 
Trebalo bi da naprave neku okretnicu blize Vuka tada bi 11-ica imala smisla ovako i nije nesto desavalo se da prodju dve 11-ice jedna za drugom.A i realno i nije imala puno putnike linija 13 bas nije imala nikakvog smisla ovako sada je linija 13 postala poznatija od kad ide do bloka 45 ici ce najverovatnije preko novog mosta
 
Pa ne moraju da je prave, već postoji kod Omladinskog stadiona. Samo treba produziti 11 preko Dorćola. Ali se tu onda otvara pitanje da li su previše četiri linije na Dorćolu...
 
djakovac":3mlwlo53 je napisao(la):
Pa ne moraju da je prave, već postoji kod Omladinskog stadiona. Samo treba produziti 11 preko Dorćola. Ali se tu onda otvara pitanje da li su previše četiri linije na Dorćolu...

Može i ovako to isto
Pa ne moraju da je prave, već postoji kod Omladinskog stadiona. Samo treba produziti od okretice Ž stanice
 
Матеја Бељан":337hnbvl je napisao(la):
Pa problem sa 11 i 13 je bio samo uintervalu. Naravno da bi bili prepuni da su bili pouzdani i išli na nekih 5 minuta. Ipak idu u dobar deo centra grada! Ali svima je jasno da ne postoji volja za time. Šine su rekonstruisane i ovakvim tempom rada dvojke trajaće 50 godina. Interval od 10 minuta za gradsku liniju koja obilazi strogi centar je katastrofa! Sa sve zaustavljanjem kod Pristaništa. Otprilike dvojka je linija koju mogu da koriste samo penzioner, kad nigde ne žure. Mnoggi bi presedali sa linija 15, 16, 65, 67, 68, 71, 72, 75, 84, 95... kod Brankovog, a ne bi zagušivali Trg


Tacno tako ! Slazem se sa vasim primedbama u vezi dvojke, ali se nisu u pravu oni koji smatraju da 11 nije potreban jer se do Kalisa lako stize sa busem.

Prvo bolje da se koriste tramvaji koji ne zagadjuju ulice nego busevi.

Drugo trasa Karadjordjevom i pored Kalemegdena je pored Topcidera najlepsa tramvajska trasa.

Trece nije samo 10 minuta od Zelenog venca do Kalisa, nego jos toliko u povratku, plus cekanjepored najzagadjenije ulice, prelazenje Brankove, uspon u Pop Lukinoj, a umesto toga po izlasku iz tramvaja odmah pocinje setnja mnogo lepsim i cistijim predelima Kalemegdana !
 
Situacija s tramvajima mi, blago receno, lici na diverziju. Zbog rekonstrukcija, vec vise godina neki deo tramvajske mreze nije u funkciji, a pritom je broj raspolozivih tramvaja ili isti ili se povecava (donacije, modernizacije, i sl.). Ako s tim brojem tramvaja ne moze da se obezbedi solidan prevoz, onda nas neko sprema za haos kad konacno cela mreza bude u funkciji ili se plasi da cemo se navici na dobar tramvajski prevoz sada kad ima viska tramvaja, pa cemo kukati kad cela mreza proradi.

Svojevremeno su pored Kalemegdana isle jedinica, dvojka i jedanaestica. Jedinica je ukinuta navodno zbog malog broja putnika, sto je i normalno, jer nije bila obezbedjena nikakva veza od tramvaja do Kanarevog brda i Miljakovca (niko zivi ne bi uzbrdo pesacio od Patrijarha Dimitrija do recimo Borske).

Sta se desava s T4 i Schindlerom iz donacija? Zasto njih ne ubace na dvojku i pojacaju takt? Sto se tice cekanja na Pristanistu, zasto ne mogu tu da se smenjuju vozaci? Recimo, jedan izadje da pravi pauzu, a drugi udje i odmah nastavi dalje. Prvi saceka sledecu dvojku i smeni se s njenim vozacem.
 
lento":2gxw6giz je napisao(la):
Sto se tice cekanja na Pristanistu, zasto ne mogu tu da se smenjuju vozaci? Recimo, jedan izadje da pravi pauzu, a drugi udje i odmah nastavi dalje. Prvi saceka sledecu dvojku i smeni se s njenim vozacem.

To mnogi od nas ovde ponavljaju već duže vreme poput papagaja, ali izgleda da nema nikog od nadležnih ko bi to čuo i sproveo u delo...
 
A zna li neko da li cemo dobijati jos svajcaraca na poklon i kada?
 
lento":3ouyknxo je napisao(la):
Sta se desava s T4 i Schindlerom iz donacija?


Pa T4 je radio na 6, jer jedino tamo i može da radi, ali nije ispravan u potpunosti, a naši ga ne znaju popraviti, jer navodno nemaju tehničku dokumentaciju :laugh: SWP je u depou, ne znam šta nameravaju s njim, izgleda veoma lepo i čisto, ne verujem da će ga davati na linije.
 
Vrh