Šta je novo?

Tramvaji

evo sa autobusi.net
"Milanche"":2etf3nk7 je napisao(la):
Sasvim slučajno u ove "sitne sate" gledah ove kamere na monu i 25.07.2011. god. u 02:38h primetih sledeće! :)
CAF kod Glavne železničke stanice! Ispred njega je išao "stari" tramvaj, i još neko vozilo!
Vrlo sporo je ulazio u krivinu i malo čak zastao

i dalje se kretao lagano

Zatim je stajao nekoliko minuta na stajališu, a čini mi se da su se neki ljudi non stop oko njega motali dok je stajo

Zatim je nastavio i počeo lagano da skreće

Opet malo zastao, i onda krenuo

I onda mi se izgubio iz vida
:D
"Milanche"":2etf3nk7 je napisao(la):
heheh, a onda je u 03:02 projurio kroz M.Popovića! :)
 
Ja sam bio pričino skepitačn kako će taj tramvaj uopšte dospeti do Bulevara, ali evo ipak je uspeo. Još uvek nisam siguran može li se uspinjati do Kalemegdana ili ćemo ipak morati naručiti "shorty" za tu svrhu :D
 
Tu nažalost sa ovim konceptom tramvajske mreže neće ni biti potreban duži tramvaj od kt4. Suludo ali tako je! Mislim da bi svakako trebalo vratiti staru 13-icu kad se ova nova 13-tica preusmeri preko mosta na Adi. Dakle veza BB-Sajam-Železnička moraće da se pojača. Alternativa je neka linija do Taša, što je takođe ok, ili skroz do Banjice.
 
mogli bi onog švajcarskog solaća da ubace da ide pored kalemegdana...
 
Pa mogu, ali ga ne puštaju u saobraćaj. Mogla bi i Škoda i Jasenica da se malo srede pa da se puste :cool:

410 posle skoro dužeg stojanja ponovo osposobljen. Radi se o vagonu iz 1997. godine.

"KT4YU"":1qwa6u6r je napisao(la):
Evo s probne voznje 410.... nemam mnogo fotke...

39274ec7.jpg

811861d9.jpg

209f4894.jpg
http://gspbeograd.net/viewtopic.php?f=12&t=230&start=340
 
MilisaV":1co00avi je napisao(la):
mogli bi onog švajcarskog solaća da ubace da ide pored kalemegdana...

Razmisljao sam o nekoj kratkoj liniji: Beko - Železnička stanica ili Slavija. Neizdrživo je da tuda ide samo 2. Mnogi koji bi išli na Dorćol ili u Knez Mihailovu (a iz pravca Zemuna i NBG) presedali bi kod Brankovog mosta na tramvaj, ali kad ne bi išao na prokletih 10 minuta.

Danas nije radio spoljni krug dvojke, a desetka je išla preko Pristaništa
 
Još jedan međusobni sudar tramvaja... Da li je ispravnost kočnica neodgovarajuća za brzine kojima se tramvaji kreću po rekonstruisanom Bulevaru, ili neki vozači jednostavno loše procene svoju brzinu / rastojanje u odnosu na tramvaj ispred njega?

Šest osoba povređeno u sudaru dva tramvaja

6 osoba je povređeno u sudaru dva tramvaja sinoć oko 22.40 časova u Bulevaru Kralja Aleksandra kod “Đerma” u Beogradu, izjavila je jutros Tanjugu portparol Hitne pomoći dr Nada Macura.

Povređene su četiri žene i dva muškarca.

Dve žene od kojih je jedna stara 46, a druga 40 godina kao i muškarac star 67 godina zadobili su povrede glave i oni su prevezeni u Urgentni centar.

Žena stara oko 50 godina zadobila je istegnuće ramena, a druga žena oko 50 godina povredu kolena, dok je muškarac star oko 55 godina zadobio povredu oba kolena i ramena, objasnila je dr Macura, dodajući da su oni prevezeni na odeljenje za ortopediju na Banjici.

Izvor: Blic
 
Felix55":dq8siwga je napisao(la):
Još jedan međusobni sudar tramvaja... Da li je ispravnost kočnica neodgovarajuća za brzine kojima se tramvaji kreću po rekonstruisanom Bulevaru, ili neki vozači jednostavno loše procene svoju brzinu / rastojanje u odnosu na tramvaj ispred njega?

Kucanje sms-a tokom vožnje ili telefoniranje! Ja bih se kladio da su to najčešći razlozi. Svaki drugi vozača tramvaja to radi.
 
Videh juce da su povadili sine sa desne strane u 27. Marta, od Starine Novaka pa sve do Takovske.
Ono celom duzinom, nabijaju sad kamen, pa ce da stavljaju nove.

Zar nece ta ulica uskoro cela da se rekonstruise, cemu bacanje para???
Pretpostavljam da su se sine raspale, ali to je bas ogromno parce, nisu tako nikad radili, zamene 10-ak m i to je to, a sad bas mnogo, + nabijaju kamen.
 
Menjanju i trotoare.Zapravo,to je znak da ce tu ulicu zadnju da rade.

Pre nje ce sigurno sve ostale kuda idu tramvaji.Problem im je kod ove drvece,a znas da jos jedno seckanje ne bi im islo u korist ;)
 
I u Bulevaru su radili to isto neposredno pre rekonstrukcije. Verovatno je to deonica gde su sine u tako jadnom stanju da ne mogu da izdrze do rekonstrukcije.
 
Ali za očekivati je da će ta deonica biti poslednja. Eventualno će posle nje biti Rakovica.
 
Ok, u redu je da su ovi snimci testiranje CAF-a, ali do kad će oni tako da "mile" po zavojima. Ako će tako "pipavo" da skreću i kada budu u redovnom saobraćaju, eto lepe žurke i kolona tramvaja na raskrsnicama.
 
данас сам се мало возио кроз Раковицу, и гледам оне мучене шине, њих би таман могло средити као да су железничке, са све праговима и шљунком између а не бетоном
 
Bolje da tako idu nego kao katice pa ukoliko si naslonjen na šipku ostaneš bez bubrega :)
 
jeste li primetili displeje u tramvajima...:D msm na ono sto su rekli da ce da ugradjuju zbog novog ticket servisa...inace od septembra krece sa novim sistemom placanja karte...
 
Матеја Бељан":1qgwknsq je napisao(la):
MilisaV":1qgwknsq je napisao(la):
mogli bi onog švajcarskog solaća da ubace da ide pored kalemegdana...

Razmisljao sam o nekoj kratkoj liniji: Beko - Železnička stanica ili Slavija. Neizdrživo je da tuda ide samo 2. Mnogi koji bi išli na Dorćol ili u Knez Mihailovu (a iz pravca Zemuna i NBG) presedali bi kod Brankovog mosta na tramvaj, ali kad ne bi išao na prokletih 10 minuta.

Danas nije radio spoljni krug dvojke, a desetka je išla preko Pristaništa


Stanje sa vrlo losim prevozom izmedju Zeleznicke st. i Dusamove, preko Kalemegdana, traje odavno.

Sada je jos gore jer su ukinuli 11 i 13, a pre par godina je ukinuto stajaliste u Karadjordjevoj kod parka i dolaznih perona Autobuske st. To stajaliste je bilo vrlo korisno ako tramvajem idete sa Kalemegdana i zelite da presednete tu na 7 ili 9, ako vec niste imali srece da naidje 11, ali kada je ona ukinuta ovo takodje ukinuto stajaliste je jos neophodnije.

Trebalo bi po izgradnji mosta Ada, obnoviti 11, ali trasom preko novog mosta i dalje Savskom, sve do Dorcola i produziti je do Bogoslovije, ulicom 27. marta.

A tramvaj 2 bi trebalo obavezno pojacati sa vise polazaka, pa on je i obelezje Beograda na svoj nacin.

p.s. Neverovatno je da postoje posebne linije do Ade, a da se ukidaju linije do Kalemegdana, iako veliki broj ljudi dolazi i treba da dolazi na Kalemegdan ili neko misli da ne treba, mozda ?
 
Pa problem sa 11 i 13 je bio samo uintervalu. Naravno da bi bili prepuni da su bili pouzdani i išli na nekih 5 minuta. Ipak idu u dobar deo centra grada! Ali svima je jasno da ne postoji volja za time. Šine su rekonstruisane i ovakvim tempom rada dvojke trajaće 50 godina. Interval od 10 minuta za gradsku liniju koja obilazi strogi centar je katastrofa! Sa sve zaustavljanjem kod Pristaništa. Otprilike dvojka je linija koju mogu da koriste samo penzioner, kad nigde ne žure. Mnoggi bi presedali sa linija 15, 16, 65, 67, 68, 71, 72, 75, 84, 95... kod Brankovog, a ne bi zagušivali Trg
 
Vrh