djakovac":1333knac je napisao(la):
Potpisujem ovo za buku. ... Oni su ga najavili kao gotovo bešuman tramvaj
i tramvaj kroz Resavsku je onomad najavljivan kao besumno cudo tehnike
Dozvolite da se vratim na cas na diskusiju o trasi kroz Kralja Milutina umesto Beogradske
- Sine sa zapadne strane Bulevara JNA :kk:
- Sklanjanje tramvaja sa Slavije novom trasom kroz Kralja Milutina :kk:
- Resavska samo za GSP :kk:
da dodam:
- Kralja Milutina samo za GSP, isti tretman kao i Resavska.
- Kao sto je stf onomad crtao, produziti trasu iz Kralja Milutina pravo kroz Tasmajdan a onda tek Beogradskom malo nize, kada smo vec sklonili tramvaj sa Slavije mozemo i sa Pravnog. Malim izmenama linija i dodatnim skretnicama Beogradska>Kraljice Marije>Ruzveltova totalno se ukida skretanje tramvaja na Bulevaru, 6 i 7 idu Bulevarom pravo, 2, 10 i 12 idu kroz Kralja Milutina-Beogradsku bez skretanja u Bulevar.
Ovime ne samo sto dobijamo tramvajske trase odvojene od automobilskog saobracaja i sklanjanje tramvaja sa kruznog toka na Slaviji nego umnogome rasterecujemo raskrsnicu na Bulevaru kod Pravnog.
Poenta duple trase Resavska/Kralja Milutina:
- jaci takt; kada god se koristi samo jedna trasa zbog radova dodje do gomilanja tramvaja na stanicama i semaforima.
- alternativna trasa u slucaju spomenutih radova
- Izbacivanje skretanja na Bulevaru
- Veza tramvaj-ostatak GSP na Slaviji
malo sam oduzio ali ovo resenje mi se od kako ga je stf predstavio toliko svidja da mislim da ga treba razraditi do kraja i iskoristiti priliku rekonstrukcije sina na Slaviji da se ne bacaju jos jednom pare na tramvajski kruzni tok vec da se ulozi malo vise u novu trasu i znacajno poboljsa saobracaj u tom delu centra, kako za javni prevoz tako i za automobile.