Wile E. Coyote":1kg8cjgw je napisao(la):
stf":1kg8cjgw je napisao(la):
Хм, а која је мана таквог стајалишта? Нема никакве разлике када га упоредиш са стајалиштем код баштица које су у средини улице зар не?
Нема, то стоји, али онда улица много кривуда да би заобишла стајалишта. Кад би острво са баштицом било ширине као у Јурија Гагарина, то би било ОК.
Кривудање саобраћаја и није тако лоше, тера возаче да смање брзину. Уосталом, то код нас није реткост. Ево у Булевару се иде нон-стоп цик-цак, док је у овом случају у питању само једно стајалиште.
Јурија Гагарина је ипак пројектована у неко друго време и наменски за то, а у старом граду морамо да извлачимо најбоље из онога што имамо.
Wile E. Coyote":1kg8cjgw je napisao(la):
Сем тога, аутобуси се онда пребацују да се мешају са аутомобилима, а да се мешају са трамвајима, то тек не иде. Бул. ослобођења је сувише узак. Фали ту још једна трака.
Тачно, фали. Једина деоница где је немогуће додати траку је од Бирчанинове до Славије. Како се мојим предлогом шине преусмеравају у Бирчанинову, тај проблем се решава, јер на спорној деоници добијамо место за још две траке, уместо баштица.
Аутобуси јесу проблем, и требало би урадити увучено стајалиште код Храма, има места. Ипак, мислим да је то једина мана овог предлога, али ми се искрено чини да не може боље.
Све у свему, страдао би дрворед од Славије до Аутокоманде, али то је једино решење.
Wile E. Coyote":1kg8cjgw je napisao(la):
stf":1kg8cjgw je napisao(la):
Није ни она вишак, јер директно излази на окретницу код Ташмајдана, и директно се трамом долази до СКЦ-а и Београђанке. Није тако важно чвориште као Славија, али јесте важно.
И даље остају две паралелне пруге. Онда би требало и у Ресавској и у Београдској забранити сав саобраћај осим трамвајског, а то је велики залогај. Сем тога, ако се и укине пруга у Београдској, све линеје које сад пролазе Београдском, пролазиће Ресавском, па мотати на Славију. Не знам какво се преседање ту губи.
Можда, али ја лично не видим проблем да остану две паралелне пруге, кад их већ имамо, јер смо већ много пута закључили да је трам најбоље површинско решење јавног превоза.
Пребацивањем из Београдске у Краља Милутина, трам се из саобраћајно битне улице, пребацује у саобраћано неактивну улицу, и тиме убразава, како трамвајски, тако и друмски саобраћај, јер Београдска остаје само за аутомобиле у профилу 2+2.