Šta je novo?

Tramvaji

Wile E. Coyote":34qs81iz je napisao(la):
stf":34qs81iz je napisao(la):
На Славији је проблем у катастрофално решеним шинским трасама и скретницама, које меандрирају. у комбинацији се "сецкањем" напона на чворовима инсталација. Кривине за шинске возила МОРАЈУ да имају континуалне радијусе, а не да играју
слалом.
Мислим да је још горе код Правног, где при скретању има неколико укрштања и скретница на малом растојању. То лудило са променама радијуса кривина на кратком растојању ми је увек избацивало утробу.
Ето, нпр. код правног се трамвај креће брзином лењог пешака па, као што кажеш, утроба отпада. Ни Чубурчев кум не верујем да може нежно да пређе преко тога. Не може нити један трамвајџија.

Најгоре од свега је што приликом реконструкција ништа не мењају, јер раде по старим пројектима. Ево, на скретању из Булевара у Ресавску трам меандрира, и којом год брзином да се креће, ако се путници не држе са обе руке пролетеће кроз затворена врата.

А за Славију је најбоље решење дислоцирање шинског саобраћаја.
 
Решење је укидање трамвајске пруге у Београдској, затварање Ресавске за сав саобраћај осим трамвајског и спуштање трамваја испод Славије (тад би остао само правац Немањина-Булевар ослобођења), међутим, то кошта ђаво ипо.
 
verujem,a oni bi samo da jeftino prodju, samo...kvalitet kosta. Grad bi trebao vise paznje da posveti sinskom sistemu jer je nezavisniji (makar bi trebao da bude) i pouzdaniji ...
 
Wile E. Coyote":154xkoit je napisao(la):
испод Славије (тад би остао само правац Немањина-Булевар ослобођења), међутим, то кошта ђаво ипо.

ок је правац, али како си то мислио, због ипак велике висинске разлике? то је једино могуће ако трамвај код ветеринарског крене под земљу па изађе у Немањину. али, као што си рекао, то кошта ђаво и по
 
stf moj kum mi je rekao jeste lep za gledanje ali nije za nas i prevelika je odgovronost."CAF" nemoze da uđe u nekoliko ulica i da se uspinje kao sto sam ranije rekao da treba da se uradi ponovo rekonstrukcija uspona kod kalemegdana nesecam se kolko sam rekao da ce kostati rekonstrukcija, onda kod beograđanke kod uspon ka tasu tu samo moze da zabije prednji deo.Ako bi stavili "CAF" na liniju 5 morali bi od vuka do kalemegdana da ceo onaj deo srede posto je u veoma katastrofalnom stanju. Mogao bi na linju 12 samo da se sredi okretnica kod omladinskog stadiona,mogao bi na liniju 3 ali saslusaj te me mogao bi na liniju 3 samo da srede od topcidera pa sve do Knezevca posto mi je kum rekao da ce "GSP" srediti tu preostalu deonicu. CAF da tu ide bilo bi lepo da ide.
Ne bi mogao da na liniju 10 posto skretanje u beogradskoj bi slomio zglobove.
Slaviju be trebalo da je kompletno celu rekonstruisu posto je kruzni tok katastrofa.
Dosta bi trebalo da se rekonstruise.
 
Дислоцирање саобраћаја са Славије уопште не би коштало толико, а могле би да се задрже и све линије. Ја сам предлагао да трам скрене из Булевара Ослобођења у Бирчанинову, па потом у Краља Милутина до Немањине. Даље могу две опције:
1. да трам настави кроз Краља Милутина до Булевара Краља Александра, уколико желимо да задржимо постојеће трасе 10, 12, 14, или,
2. да се све пребаци у Ресавску.

Е, сад, зашто то не би коштало? Па размислимо овако. Београдска мора да се реконструише. Булевар Ослобођења такође, а о пруги преко Славије да не говоримо. Такође, сама Славија треба да се растерети, а Булевар Ослобођења да се боље реши. Значи, паре морају да се улажу свакако.

Е, сад је питање, да ли те паре улагати у постојеће решење, које је лоше, или за исте паре урадити боље.
 
JohnnyLee":18t1idcq je napisao(la):
Wile E. Coyote":18t1idcq je napisao(la):
испод Славије (тад би остао само правац Немањина-Булевар ослобођења), међутим, то кошта ђаво ипо.

ок је правац, али како си то мислио, због ипак велике висинске разлике? то је једино могуће ако трамвај код ветеринарског крене под земљу па изађе у Немањину. али, као што си рекао, то кошта ђаво и по
Па није баш толика разлика. Мислим да не мора баш код Ветеринарског.
Cuburac93":18t1idcq je napisao(la):
stf moj kum mi je rekao jeste lep za gledanje ali nije za nas i prevelika je odgovronost."CAF" nemoze da uđe u nekoliko ulica i da se uspinje kao sto sam ranije rekao da treba da se uradi ponovo rekonstrukcija uspona kod kalemegdana nesecam se kolko sam rekao da ce kostati rekonstrukcija, onda kod beograđanke kod uspon ka tasu tu samo moze da zabije prednji deo.Ako bi stavili "CAF" na liniju 5 morali bi od vuka do kalemegdana da ceo onaj deo srede posto je u veoma katastrofalnom stanju. Mogao bi na linju 12 samo da se sredi okretnica kod omladinskog stadiona,mogao bi na liniju 3 ali saslusaj te me mogao bi na liniju 3 samo da srede od topcidera pa sve do Knezevca posto mi je kum rekao da ce "GSP" srediti tu preostalu deonicu. CAF da tu ide bilo bi lepo da ide.
Ne bi mogao da na liniju 10 posto skretanje u beogradskoj bi slomio zglobove.
Slaviju be trebalo da je kompletno celu rekonstruisu posto je kruzni tok katastrofa.
Dosta bi trebalo da se rekonstruise.
Надам се да није све тако. Онда испада да КАФ не може никуд да прође.
stf":18t1idcq je napisao(la):
Дислоцирање саобраћаја са Славије уопште не би коштало толико, а могле би да се задрже и све линије. Ја сам предлагао да трам скрене из Булевара Ослобођења у Бирчанинову, па потом у Краља Милутина до Немањине. Даље могу две опције:
1. да трам настави кроз Краља Милутина до Булевара Краља Александра, уколико желимо да задржимо постојеће трасе 10, 12, 14, или,
2. да се све пребаци у Ресавску.

Е, сад, зашто то не би коштало? Па размислимо овако. Београдска мора да се реконструише. Булевар Ослобођења такође, а о пруги преко Славије да не говоримо. Такође, сама Славија треба да се растерети, а Булевар Ослобођења да се боље реши. Значи, паре морају да се улажу свакако.

Е, сад је питање, да ли те паре улагати у постојеће решење, које је лоше, или за исте паре урадити боље.
Да ли има места да скрене из Бирчанинову у Краља Милутина? Сем тога, скретање из Булевара ослобођења испред Славије би направило још један потенцијални колапс.

А Краља Милутина је толико близу Ресавске да нема много смисла провлачити трамвај обема улицама (из истог разлога је и Београдска вишак).
 
Wile E. Coyote":25qwlrzq je napisao(la):
Да ли има места да скрене из Бирчанинову у Краља Милутина? Сем тога, скретање из Булевара ослобођења испред Славије би направило још један потенцијални колапс.
Има места, јер су обе улице ширине Ресавске.
Не би настао колапс, јер сам замислио пребацивање пруге на страну Ветеринарског. Значи, двоколосечна пруга преко Аутокомаде се наставља левом страном улице и улази у Бирчанинову. Нема сечења Булевара Ослобођења, ако си на то мислио.
Wile E. Coyote":25qwlrzq je napisao(la):
А Краља Милутина је толико близу Ресавске да нема много смисла провлачити трамвај обема улицама (из истог разлога је и Београдска вишак).
Пруга кроз Београдску постоји да би се могло трамвајем доћи директно до Славије, као важног чворишта. Како је Краља Милутина одмах до Славије (код Народне банке), то преседање се не губи.
 
@Cubar,zato ce i da ih zviznu na 7 i onaj 13 ili koji preko novog mosta pa za kalemegdan.Nece videti 3,5 i 14 CAF-ove ko zna koliko godina a ni 12ica... ;)

Koliko saznah na gsp forumu 24 tramvaja dnevno saobraca na 7ici sto znaci da nece biti dovoljno CAF-ova ni za tu 13icu.

A,kao sto cusmo rekonstruisace vojvode stepe,pa onda karadjordjevu pa ruzveltvou,pa na kraju taj deo od ruzveltove do beko-a,i to tek za 3-4-5 godina...
 
stf":t1lqcm6s je napisao(la):
Не би настао колапс, јер сам замислио пребацивање пруге на страну Ветеринарског. Значи, двоколосечна пруга преко Аутокомаде се наставља левом страном улице и улази у Бирчанинову. Нема сечења Булевара Ослобођења, ако си на то мислио.
Јесам. Само ми се пруга са једне стране улице не допада због стајалишта, мада то у овом случају има логике.
stf":t1lqcm6s je napisao(la):
Пруга кроз Београдску постоји да би се могло трамвајем доћи директно до Славије, као важног чворишта. Како је Краља Милутина одмах до Славије (код Народне банке), то преседање се не губи.
Онда испада да је пруга кроз Ресавску, заправо, вишак... Ја сам за то да се у једној од тих улица пруга затвори, а у другој забрани сав саобраћај осим трамвајског, јер у садашњој ситуацији у обе улице трамвај је аутобус на шинама.
 
podrzavam... malo off topic da li neko zna jel mogu gsp-u da posaljem mejl za red voznje neke linije? i na koji mejl?
 
Wile E. Coyote":yws68xxg je napisao(la):
stf":yws68xxg je napisao(la):
Не би настао колапс, јер сам замислио пребацивање пруге на страну Ветеринарског. Значи, двоколосечна пруга преко Аутокомаде се наставља левом страном улице и улази у Бирчанинову. Нема сечења Булевара Ослобођења, ако си на то мислио.
Јесам. Само ми се пруга са једне стране улице не допада због стајалишта, мада то у овом случају има логике.
Хм, а која је мана таквог стајалишта? Нема никакве разлике када га упоредиш са стајалиштем код баштица које су у средини улице зар не?
Wile E. Coyote":yws68xxg je napisao(la):
stf":yws68xxg je napisao(la):
Пруга кроз Београдску постоји да би се могло трамвајем доћи директно до Славије, као важног чворишта. Како је Краља Милутина одмах до Славије (код Народне банке), то преседање се не губи.
Онда испада да је пруга кроз Ресавску, заправо, вишак... Ја сам за то да се у једној од тих улица пруга затвори, а у другој забрани сав саобраћај осим трамвајског, јер у садашњој ситуацији у обе улице трамвај је аутобус на шинама.
Није ни она вишак, јер директно излази на окретницу код Ташмајдана, и директно се трамом долази до СКЦ-а и Београђанке. Није тако важно чвориште као Славија, али јесте важно.
 
stf":287tfa52 je napisao(la):
Wile E. Coyote":287tfa52 je napisao(la):
stf":287tfa52 je napisao(la):
Не би настао колапс, јер сам замислио пребацивање пруге на страну Ветеринарског. Значи, двоколосечна пруга преко Аутокомаде се наставља левом страном улице и улази у Бирчанинову. Нема сечења Булевара Ослобођења, ако си на то мислио.
Јесам. Само ми се пруга са једне стране улице не допада због стајалишта, мада то у овом случају има логике.
Хм, а која је мана таквог стајалишта? Нема никакве разлике када га упоредиш са стајалиштем код баштица које су у средини улице зар не?
Нема, то стоји, али онда улица много кривуда да би заобишла стајалишта. Кад би острво са баштицом било ширине као у Јурија Гагарина, то би било ОК.

Сем тога, аутобуси се онда пребацују да се мешају са аутомобилима, а да се мешају са трамвајима, то тек не иде. Бул. ослобођења је сувише узак. Фали ту још једна трака.
stf":287tfa52 je napisao(la):
Wile E. Coyote":287tfa52 je napisao(la):
stf":287tfa52 je napisao(la):
Пруга кроз Београдску постоји да би се могло трамвајем доћи директно до Славије, као важног чворишта. Како је Краља Милутина одмах до Славије (код Народне банке), то преседање се не губи.
Онда испада да је пруга кроз Ресавску, заправо, вишак... Ја сам за то да се у једној од тих улица пруга затвори, а у другој забрани сав саобраћај осим трамвајског, јер у садашњој ситуацији у обе улице трамвај је аутобус на шинама.
Није ни она вишак, јер директно излази на окретницу код Ташмајдана, и директно се трамом долази до СКЦ-а и Београђанке. Није тако важно чвориште као Славија, али јесте важно.
И даље остају две паралелне пруге. Онда би требало и у Ресавској и у Београдској забранити сав саобраћај осим трамвајског, а то је велики залогај. Сем тога, ако се и укине пруга у Београдској, све линеје које сад пролазе Београдском, пролазиће Ресавском, па мотати на Славију. Не знам какво се преседање ту губи.
 
Wile E. Coyote":1kg8cjgw je napisao(la):
stf":1kg8cjgw je napisao(la):
Хм, а која је мана таквог стајалишта? Нема никакве разлике када га упоредиш са стајалиштем код баштица које су у средини улице зар не?
Нема, то стоји, али онда улица много кривуда да би заобишла стајалишта. Кад би острво са баштицом било ширине као у Јурија Гагарина, то би било ОК.
Кривудање саобраћаја и није тако лоше, тера возаче да смање брзину. Уосталом, то код нас није реткост. Ево у Булевару се иде нон-стоп цик-цак, док је у овом случају у питању само једно стајалиште.
Јурија Гагарина је ипак пројектована у неко друго време и наменски за то, а у старом граду морамо да извлачимо најбоље из онога што имамо.
Wile E. Coyote":1kg8cjgw je napisao(la):
Сем тога, аутобуси се онда пребацују да се мешају са аутомобилима, а да се мешају са трамвајима, то тек не иде. Бул. ослобођења је сувише узак. Фали ту још једна трака.
Тачно, фали. Једина деоница где је немогуће додати траку је од Бирчанинове до Славије. Како се мојим предлогом шине преусмеравају у Бирчанинову, тај проблем се решава, јер на спорној деоници добијамо место за још две траке, уместо баштица.
Аутобуси јесу проблем, и требало би урадити увучено стајалиште код Храма, има места. Ипак, мислим да је то једина мана овог предлога, али ми се искрено чини да не може боље.
Све у свему, страдао би дрворед од Славије до Аутокоманде, али то је једино решење.

Wile E. Coyote":1kg8cjgw je napisao(la):
stf":1kg8cjgw je napisao(la):
Није ни она вишак, јер директно излази на окретницу код Ташмајдана, и директно се трамом долази до СКЦ-а и Београђанке. Није тако важно чвориште као Славија, али јесте важно.
И даље остају две паралелне пруге. Онда би требало и у Ресавској и у Београдској забранити сав саобраћај осим трамвајског, а то је велики залогај. Сем тога, ако се и укине пруга у Београдској, све линеје које сад пролазе Београдском, пролазиће Ресавском, па мотати на Славију. Не знам какво се преседање ту губи.
Можда, али ја лично не видим проблем да остану две паралелне пруге, кад их већ имамо, јер смо већ много пута закључили да је трам најбоље површинско решење јавног превоза.
Пребацивањем из Београдске у Краља Милутина, трам се из саобраћајно битне улице, пребацује у саобраћано неактивну улицу, и тиме убразава, како трамвајски, тако и друмски саобраћај, јер Београдска остаје само за аутомобиле у профилу 2+2.
 
stf":2v98oi1c je napisao(la):
Кривудање саобраћаја и није тако лоше, тера возаче да смање брзину. Уосталом, то код нас није реткост. Ево у Булевару се иде нон-стоп цик-цак, док је у овом случају у питању само једно стајалиште.
Јурија Гагарина је ипак пројектована у неко друго време и наменски за то, а у старом граду морамо да извлачимо најбоље из онога што имамо.
Нисам ни рекао да ми се решење у Булевару свиђа. :p
stf":2v98oi1c je napisao(la):
Тачно, фали. Једина деоница где је немогуће додати траку је од Бирчанинове до Славије. Како се мојим предлогом шине преусмеравају у Бирчанинову, тај проблем се решава, јер на спорној деоници добијамо место за још две траке, уместо баштица.
Аутобуси јесу проблем, и требало би урадити увучено стајалиште код Храма, има места. Ипак, мислим да је то једина мана овог предлога, али ми се искрено чини да не може боље.
Све у свему, страдао би дрворед од Славије до Аутокоманде, али то је једино решење.
Страдао би дрворед, откинуло би се од паркова... То су компромиси... Откуд знам, ваљда си у праву и заиста не може боље. Ово сада свакако није добро.
stf":2v98oi1c je napisao(la):
Можда, али ја лично не видим проблем да остану две паралелне пруге, кад их већ имамо, јер смо већ много пута закључили да је трам најбоље површинско решење јавног превоза.
Пребацивањем из Београдске у Краља Милутина, трам се из саобраћајно битне улице, пребацује у саобраћано неактивну улицу, и тиме убразава, како трамвајски, тако и друмски саобраћај, јер Београдска остаје само за аутомобиле у профилу 2+2.
Јесте најбоље, кад има независну трасу. Кад је аутобус на шинама, као што је у Ресавској и Београдској, и као што би био у Краља Милутина, није ништа бољи. И даље онда остаје затварање две улице за сав саобраћај осим трамвајског као додатак твом предлогу. Колико би се то компензовало тиме што Београдска постаје проточнија за аутомобиле, питање је.
 
Nikakvo resenje nece poboljsati saobracaj sve dok vozaci ne pocnu da se drze propisa, a saobracajna policija da kaznjava, i to surovo, prekrsioce. Dzaba nama svi predlozi i resenja, kad postoji znacajan broj vozaca koji misle da ce im otpasti muskost ukoliko naprave 3 koraka. U Beogradskoj je redovno parkirano nekoliko kola na kolovozu ispred pekara i automatski se stvara usko grlo. U Bulevaru Oslobodjenja (Bulevar JNA) se desava da djubretari prazne kontejnere u 5 sati popodne, kad se narod vraca s posla i to u pravcu od Veterinarskog fakulteta ka Slaviji, gde je u tom pravcu otvorena samo jedna kolovozna traka, tako da tramvaji moraju da stoje, a autobusi prelaze u tu ionako prepunu traku.
 
то са ђубретарима је посебна прича. они не би смели да излае на улице пре 22. иначе, у Француској код Буцка увече не може да се прође како се људи паркирају
 
Kada bih morao da biram između Beogradske i Resavske za tramvajski saobraćaj, izabrao bih Beogradsku. Zato što bi linije koje bi išle iz pravca vuka ka Voždovcu morale da prave ceo bespotreban polukrug, a linije koje idu ka gl.žel. bi zaobilazile slaviju koja je bitno stajalište u slučaju ukidanje Beogradske. Po meni je bilo bacanje para provlačenje šina kroz Resavasku krajem osamdesetih, veliko je pitanje da li se isplatilo. Sada je i ona rekonstruisana pre par godina i ako je prioritet morala da bude Beogradska, a ne ovako na kašičicu vikendom da je krpe. Što se tiče Taša, trebalo bi da se uradi skretanje iz Beogradske ka njemu. Jeste da bi to dodatno zakomplikovalo situaciju kod pravnog ali bi se puno dobilo. A pošto se ništa od toga neće dogoditi realno je da se bar u Resavskoj zabrani sav drugi saobraćaj osim tramvajskog i mislim da je to rešenje koje se nameće i realno u nekom narednom periodu.
 
Vrh