Meni je više muka od priča s tim Crotramovim kokpitom. Šta su sve novinari u stanju da izmisle
http://img106.imageshack.us/img106/3876/sick3qx.gif. Kokpit jeste problematičan ali sa stanovišta bezbednosti. On nema dobro vidno polje zbog konzola, pa vozači ne vide pešaka koji dobro skriven iza njih. Već je bio jedan slučaj gaženja zbog toga, ali izgleda da ih je bilo više, samo se zataškava. Drugo, kako sam saznao, malo češće se kvare.
Što se cena tiče, naišao sam na jednom forumu nezvanično cene svih proizvođača tramvaja (ne znam koliko je podatak verodostojan), pa uporedite:
Cro-Tram (Koncar) Low Floor 5 Section Tram (2.4€ million - Export) 1.6€ million
Sirio (Ansoldo Breda) - Low Floor 5 Section Tram 2.85-3.25€ million
Citadis (ALSTOM) - Low Floor 5 Section Tram - 2.75 - 3.2€ million
Flexity Outlook (Bombardier) - Low Floor 5 Section Tram - 2.55 - 3.25€ million
Skoda - Low Floor 5 Section Tram - 2.5-3€ million (most of the components are imported)
Combino (Simmens) - Low Floor 5 Section Tram - 2.75- 3.5€ million
Moje mišljenje je ako gledamo cenu+kvalitet, onda izbor pada na Škodu. Škoda Astra se bar koliko sam čuo dobro pokazala.