Jack Torrance
Intermediate
built to last
Po ko zna koji put ispada kako su sve te stvari itekako izvodljive i realne, ali eto, kod nas iz nekog razloga neostvarive.Autor: Глас
БИЈЕЉИНA - Предсједник Компаније "Бобар" Гаврило Бобар и власник словачке фирме "Реилвејз" Јозеф Лампрехт најавили су јуче, након једномјесечних преговора, да ће студија изводљивости за пројекат изградње трамваја у Бијељини бити завршена до 1. октобра, јавиле су агенције.
- Радује ме што овај пројекат иде и брже него што сам очекивао и већ у наредној седмици мој савјетник за ову област биће у Словачкој, гдје ће дати своје коначно мишљење, а у другој половини седмице нашим грађанима подијелићемо штампане летке са визијом трамваја - рекао је Бобар.
Он је додао да ће за овај пројекат бити неопходно око 30 возила, као и да ће бити изграђене четири линије дужине 24 километра.
A što su ga uvezli američki gradovi kao Seattle, Portland i Tacoma, gradovi koji imaju, bukvalno, kiše 9 meseci u godini?Šta se dešava sa Škodom kada padne kiša? Ne, čekaj, to već znamo iz iskustva.
Ima ga i Bombardier, Siemens, CAF, Ansaldo-Breda, Kinki-Sharyo, Nippon-Sharyo, ali i Škoda. Ništa novo i posebno. Nije ALSTOM ništa novo uradio.Da li si video kako izgleda servisni centar za TGV, AGV i Citadis? (hint. - radi ih ista firma) Ono liči na laboratoriju a ne na nešto gde se koriste macole i let lampa za popravke.
Modularan koncept je prvi predstavio MAN koji je prava prodao Adtranzu, a njega je kupio Bombardier. Priznajem, ALSTOM ga je na svoj način usavršio (ništa lošije nisu ni drugi učinili). I ne znam šta je to posebno revolucionarno u trećoj šini, ona je postojala i u Washington D.C.-u i Londonu dok su imali tramvaj. Ne vidim da je to potrebno Beogradu, a nisu ni drugi gradovi to uveli. Ostale stvari nude i drugi proizvođači, najzad, tramvaji se proizvode po narudžbi, a ne serijski.Treba nam dizajn koji može biti jednosmeran ili dvosmeran, sa ili bez trole, prilagođen deonicama sa ili bez treće šine. Modularan koncept koji je testiran i isproban na više lokacija. Izvini, ja ne vidim drugo rešenje sem Citadisa. Pogledaj gde se sve upotrebljava samo Citadis i uporedi to sa kompletnim opusom Škode.
Može, Bombardier/Stadler je skuplji i mislim da je on vrh u proizvodnji tramvaja.Nismo dovoljno bogati da bi kupovali jeftine stvari
Svaka ti je k`o Njegoseva.creme-nadlle":2l4jecxt je napisao(la):2,5 mil za tramvaj? ... Mnogo je, kume...
Ako nam treba 50 kom godisnje, ajde bolje u NIP pa da se napravi proizvodnja u Gosi.
Strucnjaci, to je tramvaj, kutija sa elektromotorom, ne visoka tehnologija.
Dobrodošao! Na kom si radiju to čuo? Zvuči vrlo interesantno.mcdeki bg":3r5xzjnp je napisao(la):Hello! danas sam čuo na radiu da LOHR ipak želi da kupi Šinvoz :kk: to znači eto nama onih Francuskih super Tramvaja sa predhodnih slika ,ako neko ima neka nam pokaže širu paletu njihovih Tramvaja, mislim manji,veći,duži,širi ovaj stari Beograđanin će se voziti bezšumno
Izvor: RTVZRENJANIN - Francuska kompanija "Lor" zainteresovana je da preuzme dugove i fabriku šinskih vozila "Šinvoz" u stečaju, potvrđeno je iz gradske uprave u Zrenjaninu.
Stečajni sudija Trgovinskog suda u Zrenjaninu zakazao je za 24. septembar ročište o planu reorganizacije koji su podneli najveći poverioci, tako da bi se i pre tog datuma, u zavisnosti od ishoda pregovora, moglo znati ko će preuzeti vlasništvo zrenjaninske fabrike za remont šinskih vozila.
Procenjena vrednost kapitala "Šinvoza" je oko 970 miliona dinara, a potraživanja su oko 1,2 milijardi dinara. Najveći poverioci "Šinvoza" u stečaju su "TTC Logistik" iz Beograda, "Kargo" iz Švacarske i "Kargo" iz Lihtenštajna.
U sindikatu "Nezavisnost" u Zrenjaninu nisu uvereni da će se pregovori o preuzimanju "Šinvoza" završiti uspešno po otpuštene radnike fabrike.
Regionalni poverenik Zoran Eremić smatra da će se započeti stečajni postupak završiti u Trgovinskom sudu i da će bivši većinski vlasnik "Šinvoza" Nebojša Ivković, u svojstvu najvećeg poverioca, ponovo preuzeti fabriku.
http://www.lohr.fr/transport-public_gb.htmmcdeki bg":eet3xhh7 je napisao(la):Hello! danas sam čuo na radiu da LOHR ipak želi da kupi Šinvoz :kk: to znači eto nama onih Francuskih super Tramvaja sa predhodnih slika ,ako neko ima neka nam pokaže širu paletu njihovih Tramvaja, mislim manji,veći,duži,širi ovaj stari Beograđanin će se voziti bezšumno
Hmm, pa baš ne bi rekao :/ , Beograd ima jednu od najmlađih autobuskih flota u Evropi, to je sigurno, ali to malo govori i o snazi bus lobija. Nije da sam protiv obnavljanja autobuskog voznog parka, daleko od toga.I, na kraju, Beograd i dalje ima jednu od najmladjih tramvajskih flota u Ervopi...