ZET: Uskoro će i bicikl moći u tramvaj i bus. Ali, za bicikl ćete morati kupiti posebnu kartu
Ilustracija
Željko Hajdinjak/CROPIX
Autor: Portal Jutarnji.hr
Objavljeno: prije 11 h i 59 min
ZAGREB - Zagrebački električni tramvaj uskoro bi Zagrepčanima mogao ponuditi nešto što je je u eruopskim metropolama odavno prihvaćeno - bicikl u tramvaju, piše portal Zagrebancija.com .
http://ad.hr.doubleclick.net/click;...6860490/1;;~aopt=2/1/fb3f/2;~sscs=?http://www
VEZANE VIJESTI
Vijesti
* Stiže novi, puno ljepši, ZG taksi. I bit će 15 posto jeftiniji
Naime, otkako je 19. veljače, prema rezultatima EuroTesta zagrebački javni prijevoz dobio daleko najgore ocjene te završio na dnu liste europskih gradova, u ZET-u intenzivno rade na poboljšanju tog imidža. Zagrebački električni tramvaj je, zajedno sa Gradskim uredom za promet dobio cijeli niz negativnih ocjena i medijskih kritika, iako se natjecao u potpuno neravnopravnoj konkurenciji, s gradovima koji imaju podzemnu željeznicu. Jedna od većih primjedbi na javni prijevoz bila je ona vezana uz zanemarivanje potreba biciklista.
- Razmišljamo o tome da se biciklima dopusti ulazak u sredstva javnog prometa, ali isključivo izvan najgorih gužvi. Stariji njemački, tzv. GT6 tramvaji, koje smo prije kupovali, imali su posebna mjesta iza zadnjih vrata za kolica ili bicikle. Novi niskopodni tramvaji na svom kraju imaju sjedala, pa treba vidjeti kako se to može riješiti, ali ako to može pomoći protočnosti prometa, zašto ne? Biciklisti bi, naravno trebali platiti i posebnu kartu, po jednom novom tarifnom modelu – rekao je za portal Zagrebancija.com jedan od dužnosnika ZET-
Tijekom prezentacije EuroTesta, voditelji projekta su napomenuli da, osim što se u ZET-ove autobuse ne može ući s biciklom, za razliku od mnogih europskih gradova, Zagreb nema niti javnih servisa za bicikle. Razvijene europske metropole, nasuprot naše stimuliraju vozače da ostave vozila i na posao idu javnim prijevozom ili biciklom.
Iako je cijeli projekt ulaska bicikla u tramvaj još uvijek u fazi ideje, u ZET-u ističu da će se više detalja znati kada detaljno snime situaciju. Prema dobivenim bi se rezultatima trebalo odrediti točno vrijeme kada je moguće s biciklom ući u tramvaj te realna cijena usluge.
Kada se usluga napokon uvede, svi oni koje bicikl ostavi zbog tehničkog kvara ili ih iznenadi vrijeme, moći će računati na siguran povratak kući.www.jutarnji list on line hr.