Šta je novo?

Tramvaji

Sto se sigurnosne kocnice tice, jednom sam se vozio i aktivirala se sama! Tramvaj je stao i zvonio neprekidno i onda je dosla vozacica i bila ljuta, misleci da je neko pritisnuo. A mi svi belo gledamo:D
 
Александар":14wly4pu je napisao(la):
Za početak bilo je neophodno izabrati liniju i pratiti promet putnika. Podatak koji bi išao u korist ovakvom sistemu jeste učestalost zaustavljanja vozila na stajalištima na kojima nije bilo putnika koji ulaze/izlaze. Pored ovih podataka je bilo neophodno prikupiti podatke o delovima koji najviše stradaju na samim autobusima prilikom bezrazloznih zaustavljanja. ]
Taj sistem bi se koristio u vecernjim casovima, kada je promet putnika manji. Takodje,na periferiskim linijama moze da funkcionise ceo dan, jer postoje stanice ne kojima retko ko ulazi/izlazi cak i za vreme spica.

Postoji jos jedan ``problem`` a to je situacija kaka vozilo staje na stanicu iako nema izlazak, ali par ljudi ceka na stanici. Medjutim, oni cekaju drugu liniju, i vozilo se bespotrebno zaustavlja. To se moze resiti na samim stajalistima, tako sto bi putnici pritiskali npr. taster koji pali lampicu sa nazivom linije koju ceka.
 
Sta mislite da li ce ovi iz Bazela tokom posete shvatiti da smo 2 tramvaja vec unistili?
 
Матеја Бељан":1en5p9v4 je napisao(la):
Sta mislite da li ce ovi iz Bazela tokom posete shvatiti da smo 2 tramvaja vec unistili?
Hoce, zato sto oni dobro prate sta se desava sa svim njihovim tramvajima.
 
Nikakav izgovor nije da se komadaju tramvaji zbog rezervnih delova, jer onda bi se za koju godinu moralo rashodovati mnogo tramvaja
 
Ha ha Gsp-u gore autobusi .ljudi vrište,meso cvrči,a oni da brinu o 2 rashodovana tramvaja.. :D
 
Ne znam da li je neko pisao, ali trava u tranvajskim basticama na novom beogradu se ne sisa vec nekoliko meseci, i trava je porasla na nekih dobrih metar visine.

Ne znam ko je zaduzen za kosenje trave, ali bi bilo lepo da se to s vremena na vreme pokosi.
 
Jedini nacin da to neko posece je da prijavimo opstini da raste ambrozija tamo,pa ce podsisati travu,od svetog trojstva gsp-a,beograd puta i zelenila nema vajde kao sto svi dobro znamo
 
Ljudi ti tramvaji iz Bazela su '67. godine i dobro je da su ih isekli. Tramvaje koje je Beograd rashodovao 80 tih su tako izgledali i zelim da dodju spanski tramvaji a zeleni nestanu...
 
kako vam se cini?
800px-METRORail_7.jpg

Hjuston
ssc, singidunum
 
Super, samo što bi kod nas nekog već spržila struja :rolleyes: a ako bi pao jači pljusak bilo bi i davljenja.. :/,ako se u GSP-u nisu uzbuđivali zbog izgorelih autobusa,zašto bi u vezi tramvaja..:kafa:
 
Šine su svakako već uzemljene, malo vode sa strane ne znači apsolutno ništa po pitanju bezbednosti.. :rolleyes:
 
prostorni planer":izc0on1n je napisao(la):
Ljudi ti tramvaji iz Bazela su '67. godine i dobro je da su ih isekli. Tramvaje koje je Beograd rashodovao 80 tih su tako izgledali i zelim da dodju spanski tramvaji a zeleni nestanu...
То је највећа глупост коју су урадили. Да су бар задржали по један, али не... ГСП никад није водио рачуна о традицији. :rant:
 
Wile E. Coyote":3b1a5saq je napisao(la):
ГСП никад није водио рачуна о традицији. :rant:
Kako nije Wile? Pa oni tradicionalno lose odrzavaju vozila. Ta tradicija je toliko jaka, da je pojela mnogo raritetnih i muzejski vrednih celicnih vozila..
 
prostorni planer":1cxp4nvv je napisao(la):
Ljudi ti tramvaji iz Bazela su '67. godine i dobro je da su ih isekli. Tramvaje koje je Beograd rashodovao 80 tih su tako izgledali i zelim da dodju spanski tramvaji a zeleni nestanu...
Pa sta ako su stari? Uopstalom da nam nisu trebali nije trebalo ni da ih uzimamo. Dobicemo 30 spanskih, jos dugo ce nam trebati zeleni tramvaji. Pogotovo kad se neke linije pojacaju.
 
prostorni planer":kctvk9xe je napisao(la):
Ljudi ti tramvaji iz Bazela su '67. godine i dobro je da su ih isekli. Tramvaje koje je Beograd rashodovao 80 tih su tako izgledali i zelim da dodju spanski tramvaji a zeleni nestanu...
Osim sto su ti tramvaji iz 67 bili u boljem stanju nego ovi nasi iz 80ih. Ja bi da nestanu raspale katice, a ovi bazelski nek voze dok mogu, sta im fali.
 
Kako sta im fali, pola njih tandrce, gori su mi od katica, jesu lepsi unutra, to koza, drvo, ali ovako su mi lepse katice. Pogotovu si im katastrofa prikolice, ima nekih koje toliko tandrcu i nesto lupa da je to strasno. Sta oni nas ima da uslovljavaju, dali su nam njihovo smece jer im je lakse nego da ih recikliraju, a onda ce da nam govore sta da radimo sa njima. Sto se nisu otvorili kao japanci i kupili nam nove tramvaje. Da se ja pitam poslao bih Bazelu stare sanose u znak zahvalnosti...A i pitanje je koliko su nam trebali. Koliko tramvaja stoji u rezervi? Neki dan je na dvanaestici bila katica koja od kada je kupljena '98 nije koriscena nego je stajala u rezervi
 
ZET: Uskoro će i bicikl moći u tramvaj i bus. Ali, za bicikl ćete morati kupiti posebnu kartu

Ilustracija
bicikli01_338435S1.jpg

Željko Hajdinjak/CROPIX

Autor: Portal Jutarnji.hr

Objavljeno: prije 11 h i 59 min

ZAGREB - Zagrebački električni tramvaj uskoro bi Zagrepčanima mogao ponuditi nešto što je je u eruopskim metropolama odavno prihvaćeno - bicikl u tramvaju, piše portal Zagrebancija.com .
http://ad.hr.doubleclick.net/click;...6860490/1;;~aopt=2/1/fb3f/2;~sscs=?http://www
VEZANE VIJESTI
Vijesti

* Stiže novi, puno ljepši, ZG taksi. I bit će 15 posto jeftiniji

Naime, otkako je 19. veljače, prema rezultatima EuroTesta zagrebački javni prijevoz dobio daleko najgore ocjene te završio na dnu liste europskih gradova, u ZET-u intenzivno rade na poboljšanju tog imidža. Zagrebački električni tramvaj je, zajedno sa Gradskim uredom za promet dobio cijeli niz negativnih ocjena i medijskih kritika, iako se natjecao u potpuno neravnopravnoj konkurenciji, s gradovima koji imaju podzemnu željeznicu. Jedna od većih primjedbi na javni prijevoz bila je ona vezana uz zanemarivanje potreba biciklista.

- Razmišljamo o tome da se biciklima dopusti ulazak u sredstva javnog prometa, ali isključivo izvan najgorih gužvi. Stariji njemački, tzv. GT6 tramvaji, koje smo prije kupovali, imali su posebna mjesta iza zadnjih vrata za kolica ili bicikle. Novi niskopodni tramvaji na svom kraju imaju sjedala, pa treba vidjeti kako se to može riješiti, ali ako to može pomoći protočnosti prometa, zašto ne? Biciklisti bi, naravno trebali platiti i posebnu kartu, po jednom novom tarifnom modelu – rekao je za portal Zagrebancija.com jedan od dužnosnika ZET-


Tijekom prezentacije EuroTesta, voditelji projekta su napomenuli da, osim što se u ZET-ove autobuse ne može ući s biciklom, za razliku od mnogih europskih gradova, Zagreb nema niti javnih servisa za bicikle. Razvijene europske metropole, nasuprot naše stimuliraju vozače da ostave vozila i na posao idu javnim prijevozom ili biciklom.

Iako je cijeli projekt ulaska bicikla u tramvaj još uvijek u fazi ideje, u ZET-u ističu da će se više detalja znati kada detaljno snime situaciju. Prema dobivenim bi se rezultatima trebalo odrediti točno vrijeme kada je moguće s biciklom ući u tramvaj te realna cijena usluge.

Kada se usluga napokon uvede, svi oni koje bicikl ostavi zbog tehničkog kvara ili ih iznenadi vrijeme, moći će računati na siguran povratak kući.www.jutarnji list on line hr.
 
bio je prilog malop[re o tramvaju u bulevaru,vozise se sa nekim vozacom,toliko su tupavi da ne pomenuse da i petica ide bulevarom,a pomenuse ostale linije :) Na nekim mestima dostize tramvaj brzinu 40km/h lepo se videlo na brzinometru.Nece od prvog oktobra vec negde tokom oktobra poceti ona inteligentna kontrola semafora.

I da,ispada da tramvaji ne kasne uopste od kada su sredili ovaj deo bulevara,ocigledno se onaj deo do ustanicke sam od sebe sredio pa ne kasne ni sekundu tramvaji :lol:
 
Ni ja nesto ne gotivim Svajcarce. Mnogo se depresivno osecam u njima, prozori su im prenisko, pa kad stojis, gledas u plafon, sporiji su, a ona zelena boja, mi vise pristaje vojnim vozovima nego tramvaju.
Kad god vidim Katicu iza Svajcarca, ja ga propustim.
 
to 40 km/h je bilo i za televiziju malo. Kada nije velika frekvencija, uvece npr, vozio sam uporedo sa tramvajem 60 na sat. I ja jedva cekam spanske tramvaje, a sto se svajcaraca tice njih bi zadrzao i ofarbao u crveno, samo bez prikolice jer su one najruznija stvar na tim tramovima. Video sam nekoliko puta svajcarca bez prikolice i lepo mi je izgledao spolja
 
To si u pravu, lepsi su bez prikolice mnogo, a slazem se i sa stf, unutra su mi skroz zastareli, kao da sam u crno - belom filmu :cool:
 
Vrh